Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Tepalo šildymas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Tema ypač aktuali varikliams, naudojantiems tepalą MS-20. Užvedus variklį, tenka ilgai laukti, kol iki 30 laipsnių sušils tepalas. Kylant su šaltesniu, dėl blogesnių tepimo savybių, dėl netolygaus slėgio, galima turėti bėdų... Savo lėktuvo tepalo bake buvau įrengęs 1 kw elektrinį teną ir tepalą pašildydavau prieš skrydį. Naujas bakas be teno-prisiklausiau samprotavimų kad tenas degina tepalą. Tačiau karštos variklio dalys-galvutės, stūmokliai turėtų nemažiau deginti, tai tiesiog neišvengiama. Vėl noriu įsirengt teną, bet dar abejoju. Ką manot? | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Padidinti teno pavirsiaus plota... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Saulius P rašė ... Padidinti teno pavirsiaus plota... Kaip? Ir ar to reikia? | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Vietoj MS - 20 naudoti sintetini tepalą | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Manyčiau, kad geriau įtaisyti pašildytoją, ir naudoti ms-20 tepalą geriau dėl dviejų priežąsčių. 1. Variklis m-332 degina palyginti daug tepalo, 1 ltr. su 70 ltr. benzino ir nemažas pakeitimas-8ltr. Šis tepalas, perkant didesnį kiekį 3 kartus pigesnis. 2. Sintetinis tepalas yra skystesnis ir duoda mažesnį spaudimą. Valterio varikliai turi bjaurią savybę, nukritus spaudimui mažiau 1 atm. jie gelbėdami savo sveikatą, visiškai nekreipdami dėmesio į piloto gyvenimą šiam pasauliui, užriebina kurą ir automatiškai sustoja, apsisaugodami nuo užkalimo. { Kas man vieną kartą ir atsitiko, šito nežinant. Karštame ore buvo pagreitintas skridimas, tepalas palyginti karštas ir užėjus tūpimui, nuėmus gazus{velnias liepė per daug nuimt] variklis išėjo paatostogauti. | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Rolandas rašė ... Saulius P rašė ... Padidinti teno pavirsiaus plota... Kaip? Ir ar to reikia? Padidinus teno su tepalu salycio plota, tenas nedegins tepalo. Cia tik mano pamastymai. | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Teisybė SauliauP, aš labai senais laikais, kai dar pasidarydavom naminukės, tai kad neprisviltų, dėdavom daugiau tenų ir gaudavosi prie to pačio galingumo, atskiram tenui mažesnė srovė ir jo paviršius ne taip degindavo, ir neprisvildavo. [ Redaguota Sk Kov 10 2013, 05:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Tepalas ar sintetinis ar mineralinis gali buti tokio pat "skystmo" tai nurodo tam tikras skaicius tepalo zymejime. O kad nedegint tepalo tai tiesiog reik sumazint teno galinguma, kad greiciau siltu reik didint teno plota. Lyg ir elementaru- teoriskai. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | 1. Manau kad tenas degina ne daugiau nei įkaitęs stūmoklis, bet bandau pasiklausti jūsų. 2. Net vienas tenas jau griozdas ir svoris, kurį būtina nešiotis. Kad išgaut tą patį 1 Kw galingumo, ko gero reikės 4 tenų, sujungtų po du nuosekliai. Nors idėja gana nebloga. 3. Sintetinį tepalą neracionalu naudot dėl Jankelio nurodytų priežasčių, bet yra dar didesnė bėda. Pereinant prie sintetinio, reikėtų perrinkti variklį, jį kruopščiai išplaunant. Sintetinis tepalas turi plaunančius priedus ir pakelia visokį brudą, pradeda strigt redukcinis vožtuvas, krist slėgis. Turėjau tokių bėdų, nenoriu kartotis... 4. Šildydamas tenu tepalą skraidžiau apie 1000 val, problemų nebuvo. Perrenkant variklį net žiedų nereikėjo keisti. Išeitų kad nesugebėjau jo sudrožti net tenu šildydamas tepalą. | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Marius rašė: Tepalas, ar sintetinis ar mineralinis gali būti tokiu pat ;skystmo;.tai nurodo, tam tikras skaičius tepalo. Šitas dalykas yra žinomas, tik praktiškai tokio klampumo analogiško sintetinio tepalo, kaip MS-20 plačioje prekyboje nesimatė. Šiaip, tai manyčiau, kad variklis M-332 jau nėra taip baisiai reiklus dėl tepalo kokybės, nes visai neforsuotas, suspaudimas tik 6,5, max. aps. 2720, galvučių temp. 190-220. Todėl ir resursas iki remonto virš 2000 val. [ Redaguota Sk Kov 10 2013, 07:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System