Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Tepalo šildymas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Tepalo šildymas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Sk Kov 10 2013, 10:16
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Tema ypač aktuali varikliams, naudojantiems tepalą MS-20.
Užvedus variklį, tenka ilgai laukti, kol iki 30 laipsnių sušils tepalas. Kylant su šaltesniu, dėl blogesnių tepimo savybių, dėl netolygaus slėgio, galima turėti bėdų...
Savo lėktuvo tepalo bake buvau įrengęs 1 kw elektrinį teną ir tepalą pašildydavau prieš skrydį. Naujas bakas be teno-prisiklausiau samprotavimų kad tenas degina tepalą. Tačiau karštos variklio dalys-galvutės, stūmokliai turėtų nemažiau deginti, tai tiesiog neišvengiama.
Vėl noriu įsirengt teną, bet dar abejoju. Ką manot?
Į viršų
Saulius P
Sk Kov 10 2013, 10:44
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634
Padidinti teno pavirsiaus plota...
Į viršų
Rolandas
Sk Kov 10 2013, 12:00
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Saulius P rašė ...

Padidinti teno pavirsiaus plota...

Kaip? Ir ar to reikia?
Į viršų
Dovydas_S
Sk Kov 10 2013, 12:00
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Vietoj MS - 20 naudoti sintetini tepalą
Į viršų
jankelis
Sk Kov 10 2013, 05:26
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Manyčiau, kad geriau įtaisyti pašildytoją, ir naudoti ms-20 tepalą geriau dėl dviejų priežąsčių. 1. Variklis m-332 degina palyginti daug tepalo, 1 ltr. su 70 ltr. benzino ir nemažas pakeitimas-8ltr. Šis tepalas, perkant didesnį kiekį 3 kartus pigesnis. 2. Sintetinis tepalas yra skystesnis ir duoda mažesnį spaudimą. Valterio varikliai turi bjaurią savybę, nukritus spaudimui mažiau 1 atm. jie gelbėdami savo sveikatą, visiškai nekreipdami dėmesio į piloto gyvenimą šiam pasauliui, užriebina kurą ir automatiškai sustoja, apsisaugodami nuo užkalimo. { Kas man vieną kartą ir atsitiko, šito nežinant. Karštame ore buvo pagreitintas skridimas, tepalas palyginti karštas ir užėjus tūpimui, nuėmus gazus{velnias liepė per daug nuimt] variklis išėjo paatostogauti.
Į viršų
Saulius P
Sk Kov 10 2013, 05:29
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634
Rolandas rašė ...

Saulius P rašė ...

Padidinti teno pavirsiaus plota...

Kaip? Ir ar to reikia?

Padidinus teno su tepalu salycio plota, tenas nedegins tepalo.
Cia tik mano pamastymai.
Į viršų
jankelis
Sk Kov 10 2013, 05:37
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Teisybė SauliauP, aš labai senais laikais, kai dar pasidarydavom naminukės, tai kad neprisviltų, dėdavom daugiau tenų ir gaudavosi prie to pačio galingumo, atskiram tenui mažesnė srovė ir jo paviršius ne taip degindavo, ir neprisvildavo.

[ Redaguota Sk Kov 10 2013, 05:38 ]
Į viršų
Marius
Sk Kov 10 2013, 06:02
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Tepalas ar sintetinis ar mineralinis gali buti tokio pat "skystmo" tai nurodo tam tikras skaicius tepalo zymejime. O kad nedegint tepalo tai tiesiog reik sumazint teno galinguma, kad greiciau siltu reik didint teno plota. Lyg ir elementaru- teoriskai.
Į viršų
Rolandas
Sk Kov 10 2013, 06:57
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
1. Manau kad tenas degina ne daugiau nei įkaitęs stūmoklis, bet bandau pasiklausti jūsų.
2. Net vienas tenas jau griozdas ir svoris, kurį būtina nešiotis. Kad išgaut tą patį 1 Kw galingumo, ko gero reikės 4 tenų, sujungtų po du nuosekliai. Nors idėja gana nebloga.
3. Sintetinį tepalą neracionalu naudot dėl Jankelio nurodytų priežasčių, bet yra dar didesnė bėda. Pereinant prie sintetinio, reikėtų perrinkti variklį, jį kruopščiai išplaunant. Sintetinis tepalas turi plaunančius priedus ir pakelia visokį brudą, pradeda strigt redukcinis vožtuvas, krist slėgis. Turėjau tokių bėdų, nenoriu kartotis...
4. Šildydamas tenu tepalą skraidžiau apie 1000 val, problemų nebuvo. Perrenkant variklį net žiedų nereikėjo keisti. Išeitų kad nesugebėjau jo sudrožti net tenu šildydamas tepalą.
Į viršų
jankelis
Sk Kov 10 2013, 07:36
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Marius rašė: Tepalas, ar sintetinis ar mineralinis gali būti tokiu pat ;skystmo;.tai nurodo, tam tikras skaičius tepalo. Šitas dalykas yra žinomas, tik praktiškai tokio klampumo analogiško sintetinio tepalo, kaip MS-20 plačioje prekyboje nesimatė. Šiaip, tai manyčiau, kad variklis M-332 jau nėra taip baisiai reiklus dėl tepalo kokybės, nes visai neforsuotas, suspaudimas tik 6,5, max. aps. 2720, galvučių temp. 190-220. Todėl ir resursas iki remonto virš 2000 val.

[ Redaguota Sk Kov 10 2013, 07:38 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0689sek,0.0078iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,874kb