Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Variklis 115 klasei


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Variklis 115 klasei
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
An Vas 02 2016, 03:24
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1138
Neatseit, "demo" yra, bet senesnė "Buliaus" versija. Variklis dabar sumontuotas vienam paramotore, žinoma, su "malūnu", rodos 1,4 m. skersmens.
Į viršų
NNN
Tr Vas 03 2016, 10:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721

Reno rašė ...

Neatseit, "demo" yra, bet senesnė "Buliaus" versija. Variklis dabar sumontuotas vienam paramotore, žinoma, su "malūnu", rodos 1,4 m. skersmens.


O galia tokia pati?
Į viršų
Reno
Tr Vas 03 2016, 04:00
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1138
Maks. galia turėtų būti ta pati, tačiau dar nebuvo galimybės palyginti abi versijas tarpusavyje. Naujausias "Bulius" - su sportiniu TRYTON karbiuratoriumi, kuris, kaip teigia gamintojas, "prideda" dar apie 300 aps/min, lyginant su WB37.
Nesu garantuotas dėl "paramotorinio" propelerio kreiseriniam režime. Paramotorams įprasta naudoti maks. statinę trauką išvystančius propelerius. Įsibėgėjus iki kokių 80 km/val (paramotorams tai kolkas "negresia") žingsnis jau gali tapti per mažu.

[ Redaguota Kt Vas 04 2016, 08:59 ]
Į viršų
NNN
Kt Vas 04 2016, 09:59
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Reno rašė ...

Maks. galia turėtų būti ta pati, tačiau dar nebuvo galimybės palyginti abi versijas tarpusavyje. Naujausias "Bulius" - su sportiniu TRYTON karbiuratoriumi, kuris, kaip teigia gamintojas, "prideda" dar apie 300 aps/min, lyginant su WB37.
Nesu garantuotas dėl "paramotorinio" propelerio kreiseriniam režime. Paramotorams įprasta naudoti maks. statinę trauką išvystančius propelerius. Įsibėgėjus iki kokių 80 km/val (paramotorams tai kolkas "negresia") žingsnis jau gali tapti per mažu.


Taip, tai jau išbandžiau su Hellix - kylam šauniai, kuro ekonomija už fantastikos (Rotax'ui) ribų (6-7 ltr/val.), tačiau lekiant aplink Lietuvą labai trūko galimybės padidint kreiserinį greitį.

Todėl kol kas tyrinėju galimybę naudot tokio tipo variklius ... būčiau jau senai nusipirkęs, pvz. Polini 250 Thor (paruoštas naudojimui - su reduktorium, sraigtu ir rėmu bei Bing karbu - 4500 EUR).

Žinoma, jei nėr poreikio skraidyt aplink Lietuvą, tai pilnai užtenka, pvz. pakilimui į termikus ... , bet tuomet jau ir sparno kitokio reik.

Į viršų
AR
Kt Vas 04 2016, 12:33
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3537
NNN rašė ...



Taip, tai jau išbandžiau su Hellix - kylam šauniai, kuro ekonomija už fantastikos (Rotax'ui) ribų (6-7 ltr/val.), tačiau lekiant aplink Lietuvą labai trūko galimybės padidint kreiserinį greitį.

Todėl kol kas tyrinėju galimybę naudot tokio tipo variklius ... būčiau jau senai nusipirkęs, pvz. Polini 250 Thor (paruoštas naudojimui - su reduktorium, sraigtu ir rėmu bei Bing karbu - 4500 EUR).

Žinoma, jei nėr poreikio skraidyt aplink Lietuvą, tai pilnai užtenka, pvz. pakilimui į termikus ... , bet tuomet jau ir sparno kitokio reik.



o kuo rotaxas netenkina?
Į viršų
NNN
Kt Vas 04 2016, 03:21
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
AR rašė ...

NNN rašė ...



Taip, tai jau išbandžiau su Hellix - kylam šauniai, kuro ekonomija už fantastikos (Rotax'ui) ribų (6-7 ltr/val.), tačiau lekiant aplink Lietuvą labai trūko galimybės padidint kreiserinį greitį.

Todėl kol kas tyrinėju galimybę naudot tokio tipo variklius ... būčiau jau senai nusipirkęs, pvz. Polini 250 Thor (paruoštas naudojimui - su reduktorium, sraigtu ir rėmu bei Bing karbu - 4500 EUR).

Žinoma, jei nėr poreikio skraidyt aplink Lietuvą, tai pilnai užtenka, pvz. pakilimui į termikus ... , bet tuomet jau ir sparno kitokio reik.



o kuo rotaxas netenkina?



Senos technologijos

O jei rimtai tai sunkus ir ėdrus jisai. Keletas britų eksperimentuoja su B&S.

Nėr variklių 115-120 klasėms gerų Buvo R377 ir R447, bet nebėr Hirth ir Simonini nepatikimi.

Todėl ir "tardau" Reno ir kitus paramotorininkus, klausinėju apie charakteristikas, ekplotavima ir t.t.




[ Redaguota Kt Vas 04 2016, 03:21 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0975sek,0.0094iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,803kb