Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Kita technika, įranga |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Variklio pasirinkimas laivui su oro pagalve (hovercraft'ui) |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rc123 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1931 Prisijungta: Št Lie 20 2013, 02:15Pranešimų: 10 | Sveiki, kilo mintis pasigamyti toky aparatėlį http://www.hovercraft.com/content/index.php?main_page=index&cPath=40 , bet kadangi esu tik moksleivis tai pinigų nėra labai daug. Garaže jau seniai mėtosi variklis padarytas iš puskačiaus bloko ir izh 56 cilindro, anškčiau jis stumdė aeroroges su tiesiogiai prisuktu propeleriu. Taigi iškilo klausimas ar jo užtektų tokiam aparatai ar reikia ieškotis konors galingsnio? Ir gal kasnors darė kanors panašaus? Temą žemiau jau perskaičiau. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Tavo nuorodoj rašo, kad variklio galingumo turėtų užtekti. Kažkada truputį vėžinausi tokiu daiktu aerodrome. Įspūdžiai visai nekokie. Triukšmas, apie galvą laksto šiukšlės, jokio stabilumo, jokio pavaldumo (tai matosi ir iš video), tik lauk kada pradėsi eiti skersas ir apsiversi. | ||
Į viršų | | ||
Rc123 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1931 Prisijungta: Št Lie 20 2013, 02:15Pranešimų: 10 | Tai kaip suprantu mano turimo variklio turėtų užtekti? Ir gal kas turit kokios info apie tokius variklius? Kokia jų gale ir t.t. ? Suprantu, kad jie kaip ir savadarbiai, bet vistiek gal kas darė kokius matavimus ar kanors panašaus, kad būtų galima žinot kokį propelerį dėti ir panašei. EDIT- variklis beveik toks pat kaip šiam video klipe, tik magnetas kitaip pritvirtintas http://www.youtube.com/watch?v=52_4AgxORhU [ Redaguota Pr Lie 22 2013, 11:25 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Namie PC turiu knygą rusų kalba apie konstravimą laivų ant oro pagalvės ir taip iš senų žurnalų keleta brėžinkų su aprašymais. Jei reik parašyk emailą atsiūsiu. | ||
Į viršų | | ||
Rc123 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1931 Prisijungta: Št Lie 20 2013, 02:15Pranešimų: 10 | Jeigu kas darė tokį variklį iš izh cilindro ir puskačiaus bloko pasakykite kokį karbiuratorių, propelerį ar reduktorių naudojote. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Kai aš jaunas buvau... tokį variklį buvau uždėjęs kaip ir tu ant aerorogių. Propeleris 1,2m skersmens, be reduktoriaus-juk variklis lėtaeigis. Karbiuratorius kažkoks bet koks, neatsimenu. Puikiai dirbo, puikiai važiavo-bent man taip atrodė. Slidės buvo siauros, savadarbės. Kai kas įsigudrina naudoti plačias lėktuvines slides, tačiau tai blogas variantas-nebus greičio. Variklio galingumas 10-15 a.j., reikėtų rezonansinio vamzdžio-pakiltų galingumas, bet ar verta? Variklis rogėms tikrai tinka, tačiau tavo beveik skrendančiam aparatui gali būti sunkokas. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Karbiuratorius taip pat nuo puskačiaus - membraninis , nebijo vibracijų , drebėjimo . | ||
Į viršų | | ||
Rc123 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1931 Prisijungta: Št Lie 20 2013, 02:15Pranešimų: 10 | Rolandas rašė ... Kai aš jaunas buvau... tokį variklį buvau uždėjęs kaip ir tu ant aerorogių. Propeleris 1,2m skersmens, be reduktoriaus-juk variklis lėtaeigis. Karbiuratorius kažkoks bet koks, neatsimenu. Puikiai dirbo, puikiai važiavo-bent man taip atrodė. Slidės buvo siauros, savadarbės. Kai kas įsigudrina naudoti plačias lėktuvines slides, tačiau tai blogas variantas-nebus greičio. Variklio galingumas 10-15 a.j., reikėtų rezonansinio vamzdžio-pakiltų galingumas, bet ar verta? Variklis rogėms tikrai tinka, tačiau tavo beveik skrendančiam aparatui gali būti sunkokas. Dėkui už informaciją, propeleriai ten ir yra panašaus dydžio 1m-1.2m, dėl karbiuratoriaus galvoju gal kokį mikuni, dellorto ar kokį kitą, nes kiek girdėjau tai izh motociklui pakeitus karbiuratotių iš rusiško į japonišką ar kokį kitą sumažėja kuro sanaudos, lengviau reguliuojasi, geriau kuriasi ir traukia geriau, bet ar tai tiesa? Ir dar namie mėtėsi rusiškų karbiuratorių tik nežinau tikslių modelių, gal kas galėtų patarti koki yra verti dėmesio? Ta prasme koks modelis. EDIT- nuo kurio modleio pas tave buvo cilindras su stūmuokliu? [ Redaguota Pr Lie 22 2013, 09:19 ] | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | IŽ- PLANETA-2 suspaudimo laipsnis didesnis, aušinimo briaunos didesnės, ir galingumas didesnis, apie 18 aj. [ Redaguota Pr Lie 22 2013, 11:01 ] | ||
Į viršų | | ||
Rc123 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1931 Prisijungta: Št Lie 20 2013, 02:15Pranešimų: 10 | jankelis rašė ... IŽ- PLANETA-2 suspaudimo laipsnis didesnis, aušinimo briaunos didesnės, ir galingumas didesnis, apie 18 aj. Tai jei gerai suprantu su izh planeta 2 cilindru galia būtų didesnė negu su izh56 cilindru? O jei dėti 5 planetos? Daugiau galios gaučiau? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System