Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Svetainės Archyvas |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Privatūs KTT ir kitokios aikštelės. |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Rolandas rašė ... Algis rašė ... O kaip su pasieniu? Iki rubežiaus 7 km. Dar ir Boksu taškas... Ar neatsivys koks Stingeris ar Peršingas ar bent jau baudos kvitas. Viskas gerai. Registruota aikštelė. tai va - registruota . O man idomu kaip su neregistruotom , ir ne vien tam , kad atskridus alaus prisiurbt , bet planuojant marsruta gera zinot , kad marsrute yra aikstele , kurioje reikalui esant galima nutupt , galbut degalu pasipildyt , ar bent telefona rast , interneta , na galop , kad ir to pacio salto alaus karsta diena atsigert . | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Parašykit kas ir kur draudžia skraidyti nuo pievu su ULO ??? kokie dokumentai tai daryti draudžia ??? ir iš vis apie ka jūs diskutuojat - kokios baudos ir už ką ??? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Dovydas_S rašė ... Parašykit kas ir kur draudžia skraidyti nuo pievu su ULO ??? kokie dokumentai tai daryti draudžia ??? ir iš vis apie ka jūs diskutuojat - kokios baudos ir už ką ??? Aviacijos istatymas: 42 straipsnis. Civilinių aerodromų tinkamumas naudoti 1. Civilinių orlaivių skrydžiams gali būti naudojami tik tie civiliniai aerodromai, kurie atitinka šio įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimus ir turi CAA išduotą galiojantį tinkamumo naudoti pažymėjimą. P.S. Is to paties istatymo: 6. Civilinis orlaivis – orlaivis, įregistruotas civilinių orlaivių registre. zinojau, kad kils toks klausimas [ Redaguota Pn Lie 05 2013, 11:03 ] | ||
Į viršų | | ||
CTR |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #587 Prisijungta: An Bir 01 2010, 01:35Pranešimų: 37 | Šiame forume gal prieš metus buvo pokalbis (neatsimenu temos), kuriame buvo kalbama, kad CAA rengia naują tūpimų į aikšteles, pasirinktas iš oro, tvarką (galiosiančią turintiems licencijose atitinkamus įrašus), kurioje CAA buvo pasirengusi "viešąjį interesą" geranoriškai "pritempti" prie to, kad orlaivis su jame esančiais dviem arba daugiau asmenų (įskaitant pilotą, turintį teisę tūpti į aikšteles, pasirinktas iš oro), galėtų praktiškai tūpti ant bet kurio tuščio, lygaus ir ilgo žvyrkelio. Kokioj stadijoj dabar ta naujoji tvarka, apie kurią buvo kalbėta forume? Ar ji jau patvirtinta? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | 1) Kalbant apie licencijavimų prastinimą, būna linksniuojamos draudimo bendrovės (gyvybės, kasko), kurios - kaip suprantu - gali ieškinius teikt CAA. Jei visi pilotai būtų priskiriami sportininkams - su draudimu problemų nekiltų "sportuojant"/"treniruojantis". 2) Kaip bebūtų su tuo sportu - visų ULO pilotų programose, didžiausias gabalas yra pratimas numeris 8: Tūpimo aikštelės pasirinkimas, tūpimo į aikštelę paskaičiavimas (4h, 30 startų) ir 9 "Avarinio tūpimo mokymasis" (1 h 30 min, 15 startų) iš 26 h programos. ULO pilotai yra apmokyti įvertinti sąlygas bei tūpti į aikšteles tiek avariniu, tiek kitu atveju, tačiau riziką už save ir keleivį prisiima pats. 3) Spėju, kad leisdamiesi į "Aerodromą su galiojančiu tinkamumu" ir "Aikštelę su galiojančiu tinkamumu", pilotai turi tam tikra garantiją, o aerodromo savininkas - atsakomybę, jog aikštelė (tam tikro tipo orlaiviams) yra tinkama. 4) Kalbat su CAA, praverstų "užsienio praktika". Jei turit ryšių su kalnų šalių ar kitais pilotais - paprašykit, kad suformuluotų (dar geriau su dokumentais atsiųstų). 5) TAČIAU nr #4 gali būti sunku rasti. IMHO Lietuvoje yra persistengta "reguliuojant" ir sukurta prieštaraujanti sau sistema: aikštelės pasirinkimas yra >25% viso apmokymo (su greičiausiai tokia pačia arba didesne svarba), tačiau papildomu įsakymu tūpti uždraudžiama. Garantuota įgūdžių degradacija. ...Galiu kažko nežinoti.. [ Redaguota An Lie 09 2013, 10:53 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | http://airfieldcards.com/index.php/airfields-a/binsteadairfield http://airfieldcards.com/index.php/menutango/tillingham http://airfieldcards.com/index.php/menutango/towerfarm http://airfieldcards.com/index.php/menutango/topfarm http://airfieldcards.com/index.php/alpha/abergavenny http://airfieldcards.com/index.php/alpha/allensmoor Užsienio pavyzdžių pakanka, bet jie neveikia mūsų valdininkų. Kai kurios aikštelės turi tokį prierašą Visiting pilots welcome at their own risk Šaunus sprendimas. Geras argumentas, jei užlaužtų už tūpinėjimą į aikšteles-privalau nuolat treniruotis, kad neužmirščiau to ką išmokau su instruktoriumi. Privalau treniruotis kaip instruktorius ir t.t. Arba tegul pašalina iš mokymo programų, bet tai neįmanoma... | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Nida atsiveria. Šian per žinias oficialiai pranešė. LAK prezidentas savo pasiekė. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | O gal galima apie Nidą plačiau? Gal jau galimą apsilankymą Nidoje kitiems metams planuoti? Kokiems orlėkiams bus galima ten tūpti? | ||
Į viršų | | ||
Ričard |
| ||
Ricard Užsiregistravęs dalyvis #1014 Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00Vieta: Vilnius Pranešimų: 218 | Valdas-Fox rašė ... O gal galima apie Nidą plačiau? Gal jau galimą apsilankymą Nidoje kitiems metams planuoti? Kokiems orlėkiams bus galima ten tūpti? Žiūrėti nuo 6 min. 05s. Skrydžiai tk nuo kitos vasaros. http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/45725/panorama | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Tuo pačiu ten bus kuriamas aeroklubas.... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System