Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Audrius
Kt Sau 08 2009, 04:38
Svečias
Ko gero teks visiems ant malunsparniu mestis,nes rotoriaus plotas gerokai didesnis gaunasi ir galima lengva pagamint,visi privalumai.
Į viršų
KL
Kt Sau 08 2009, 05:52
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kad neliktų neaiškumo, cituoju angliškus reikalavimus (žr. nuorodą pirmame poste):

The only requirements in this new category are that the aircraft must have an empty weight not exceeding 115 Kg, a maximum gross weight not exceeding 300 Kg (330 Kg for a float plane, seaplane or amphibian), an empty wing loading of no more than 10 Kg per square metre, a wing loading not exceeding 25 Kg/sq metre at max gross weight (or a stall speed less than 35 kts CAS) and be a single seater.

Kad būtų paprasčiau, paliekami tik 115 kg, 10kg/m2 reikalavimai.
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 08 2009, 06:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Kestuti, atsiprasau, viskas puiku!
Į viršų
AR
Kt Sau 08 2009, 07:15
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Rolandas rašė ...

Andriau-nelabai zinau atvejo kad federacija savo iniciatyva ivestu apribojimus. Kazka panasaus bande daryti musu federacija, bet tik atkiru asmenu, visiskai ignoruojanciu sveika prota atzvilgiu.



seniau skraidyklem buvo reikalavimas 15 val o lektuvam ULO 20 val iki lic o dabar 20 ir 25 atitinkamai (pakeitimas gal pries 2 metus mazdaug)


beje musu diskusija kaip visuomet nukrypsta nuo pagrindiniu dalyku. Technines smulkmenos yra antraeiles - aptarsim veliau.
Esme - rasti kazkoki sutarima biurokratijos ir kontroles mazinimui. Nes net is musu paciu tarpo nera vieningo balso ta tema.
Į viršų
AR
Kt Sau 08 2009, 07:18
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
KL rašė ...

Kad neliktų neaiškumo, cituoju angliškus reikalavimus (žr. nuorodą pirmame poste):

The only requirements in this new category are that the aircraft must have an empty weight not exceeding 115 Kg, a maximum gross weight not exceeding 300 Kg (330 Kg for a float plane, seaplane or amphibian), an empty wing loading of no more than 10 Kg per square metre, a wing loading not exceeding 25 Kg/sq metre at max gross weight (or a stall speed less than 35 kts CAS) and be a single seater.

Kad būtų paprasčiau, paliekami tik 115 kg, 10kg/m2 reikalavimai.


o tai jeigu gross weight - 300 tai kuom ne ulo? Gal taip ir paribokim 300 kg vienvietis ikrovimas 25 kg/kv m
Į viršų
gintas
Kt Sau 08 2009, 07:32
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 487
KL rašė ...

Gal užtektų, kad patyręs instruktorius patikrintų pilotavimo įgūdžius (gal ir nuo žemės?), įspirtų į užpakalį ir išduotų popieriuką (ženkliuką, lipduką ar bar-kodą).


Aš nežinau ko jums dar reikia.Turėsit licenziją su kuria galėsit legaliai nuskristi pas kaimyną , į Pociūnus,atlėkti į savadarbių orlaivių sąskrydžius,žodžiu LAKIOSIT VISUR KUR ŠIRDIS GEIS. Nesuprantu ko dar reikia.Visi turim aktyviai dalyvauti šitame procese. Ar čia prieštaraujama vien dėl prieštaravimo.Kestuti judink šį reikalą nes vistiek tu būsi ta ašis .apie kurią viskas suksis.
Į viršų
bence
Kt Sau 08 2009, 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
tai gal pereikim prie konkreciu darbu? noreciau prisideti
Į viršų
Tinklalapis
AR
Kt Sau 08 2009, 11:33
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Noriu (galiu) ir as prisideti.
Į viršų
vaids
Pn Sau 09 2009, 08:54
Užsiregistravęs dalyvis #30
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:30
Pranešimų: 150
Rolandas teisu,s didinant piloto atsakomybe visokio plauko megejai skraidantys be licenziju bus priversti nors siek tiek susipazinti su kai kuriomis taisyklemis, bent jau to aerodromo kuriame jis nori skristi arba atskristi.
Pats maciau kaip grupe skraidiklininku atskrisdami i Pociunus nors ir turedami radio rysi nesusigaudo kokiu kursu uzeiti ir saugiai nutupti, nors ir skrydziu vadovas buvo nurodes tupimo eiga ir kursa.
Į viršų
NNN
Pn Sau 09 2009, 10:36
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
vaids rašė ...

Rolandas teisu,s didinant piloto atsakomybe visokio plauko megejai skraidantys be licenziju bus priversti nors siek tiek susipazinti su kai kuriomis taisyklemis, bent jau to aerodromo kuriame jis nori skristi arba atskristi.
Pats maciau kaip grupe skraidiklininku atskrisdami i Pociunus nors ir turedami radio rysi nesusigaudo kokiu kursu uzeiti ir saugiai nutupti, nors ir skrydziu vadovas buvo nurodes tupimo eiga ir kursa.


Skrydžių vadovo Pociūnuose nėr ir būti negali, ir nurodyti jis nieko negali, o tik rekomenduoti. Pats pilotas nusprendžia kur, kada ir kokia kryptimi tūpti. Ta taisykle, beje, vadovaujasi ir pilotai skrisdami net ir valdoma oro erdve.

Tai šiek tiek nuo temos, bet labai svarbus momentas. Jei mastysime taip, kaip mano komentuojamas autorius, bet kokią laisvę suteikiančią atsakomybę galim palaidot....
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0704sek,0.0094iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,948kb