Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
115 kg |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S![]() Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Kęstutis rašė ... Akademinis jaunimas ir aplink motskraidykles sukiojasi ... gal ir šioj srity proveržis bus? ![]() Daug sukiotis nereik yra skraidančių pavyzdžių CHASER S 1000 tuščio svoris 105 kg. . ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Yra du pardavime www.afors.com Vienas su R377, kitas - su R447. Abu mažai naudoti ... Su R377 6 ltr./val. ... laikant 80 km/h kreiserį ... [ Redaguota An Rgs 11 2012, 01:04 ] | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 297 | Sveiki, skaitinėjau apie 115 kg orlaivį, ir visai pasimečiau, tad norėčiau pasiklausti jūsų. Kaip su tom piloto licenzijom, reik jų ar nereik, kaip su orlaivio registracija, ir ar išvis Lietuvoje yra tokia orlaivių klasė realiai, o netik teoriškai, ar yra skraidančių aparatų šioje klasėje. Ir būtų gerai jog apibendrintai parašytumėt apie 115 kg klasę. Ačiū. Su pagarba Vainius Reneckis | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Vainius rašė ... Sveiki, skaitinėjau apie 115 kg orlaivį, ir visai pasimečiau, tad norėčiau pasiklausti jūsų. Kaip su tom piloto licenzijom, reik jų ar nereik, kaip su orlaivio registracija, ir ar išvis Lietuvoje yra tokia orlaivių klasė realiai, o netik teoriškai, ar yra skraidančių aparatų šioje klasėje. Ir būtų gerai jog apibendrintai parašytumėt apie 115 kg klasę. Ačiū. Su pagarba Vainius Reneckis Yra - moto-parasparniai ![]() | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 297 | O gal kas išsamiau galėtų atrašyt ? ![]() | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Remiantis sveiku protu 115 klasės orlaivio pilotui nereikėtų nei licenzijos, nei tech apžiūrų, nei registracijos. Tačiau tokios klasės Lietuvoj nėr, tai nėr ko ir burt. [ Redaguota Kt Rgs 20 2012, 03:26 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1384 | Vainius rašė ... ... ir ar išvis Lietuvoje yra tokia orlaivių klasė realiai, o netik teoriškai, ar yra skraidančių aparatų šioje klasėje. Vienas orlaivis, kitose šalyse oficialiai priskiriamas 115 klasei, jau keli metai yra ir Lietuvoje. Tai - Čekijoje gyvenančio ir dirbančio slovakų kilmės konstruktoriaus Marek Ivanov'o ZJ-Viera. Nuo pat įsigijimo 2009 m. lėktuvėlį pravardžiuojam - "Verute" ![]() Šio forumo lankytojų "Verute" buvo sutikta gan skeptiškai. Gal žmonės tiesiog neturejo galimybės su ja artimiau susipažint, nes čia skraidyta labai nedaug. Tačiau imtasi iniciatyvos kai kurias orlaivio "ligas" išgydyti - šią vasarą minėtoji ZJ-Viera buvo perdirbta į triratę (pats ją vežiau į Čekiją gamintojui), todėl tikėtina, kad mūsu padangėje šį lėktuvėlį išvysime dažniau. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | Visai šaunus lėktuvėlis dabar atrodo ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Idėja tikrai gera, daug puikių sprendimų, bet visumoj lėktuvas nebaigtas. Sutvarkius važiuoklę, dar reikėtų padaryti normalų valdymą, gal būt kabinos gaubtą-svorio rezervas tam yra. Atvira kabina egzotiška, bet gerokai didina pasipriešinimą. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1384 | Variklis paramotorinis - čekiškas W200, 28 a.g. Bandymų padaryti uždarą kabiną buvo, bet Marek'o teigimu išejo baisuoklis. Gal todėl šios idėjos ir atsisakyta, arba pritrūko vaizduotės (nors žiūrint į sekantį Marek'o kūrinį - motosklandytuvą "Song" taip neatrodo). Kai kuriose šalyse 115 klasei ribojamas maks. greitis (rodos, iki 100 km/val). "Verutėi" tai būtų, nebent, dėl ekonomijos, nors 200 cm2 motoras dideliu apetitu nepasižymi. Be to, tai daugiau pramoginis aparatas, nei transporto priemonė. O skrydis atviroje kabinoje savo "šarmo" tikrai turi (tai pajutau paskraidęs senoviniais sklandytuvais). | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System