Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Dovydas_S
Št Geg 05 2012, 06:28
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486

Kęstutis rašė ...


Akademinis jaunimas ir aplink motskraidykles sukiojasi ... gal ir šioj srity proveržis bus?



Daug sukiotis nereik yra skraidančių pavyzdžių CHASER S 1000 tuščio svoris 105 kg. . labai puikiai skrenda.


Į viršų
NNN
An Rgs 11 2012, 12:07
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Yra du pardavime www.afors.com Vienas su R377, kitas - su R447. Abu mažai naudoti ...

Su R377 6 ltr./val. ... laikant 80 km/h kreiserį ...



[ Redaguota An Rgs 11 2012, 01:04 ]
Į viršų
Vainius
An Rgs 18 2012, 11:46
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 289
Sveiki, skaitinėjau apie 115 kg orlaivį, ir visai pasimečiau, tad norėčiau pasiklausti jūsų.
Kaip su tom piloto licenzijom, reik jų ar nereik, kaip su orlaivio registracija, ir ar išvis Lietuvoje yra tokia orlaivių klasė realiai, o netik teoriškai, ar yra skraidančių aparatų šioje klasėje. Ir būtų gerai jog apibendrintai parašytumėt apie 115 kg klasę.
Ačiū. Su pagarba Vainius Reneckis
Į viršų
NNN
Tr Rgs 19 2012, 02:27
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Vainius rašė ...

Sveiki, skaitinėjau apie 115 kg orlaivį, ir visai pasimečiau, tad norėčiau pasiklausti jūsų.
Kaip su tom piloto licenzijom, reik jų ar nereik, kaip su orlaivio registracija, ir ar išvis Lietuvoje yra tokia orlaivių klasė realiai, o netik teoriškai, ar yra skraidančių aparatų šioje klasėje. Ir būtų gerai jog apibendrintai parašytumėt apie 115 kg klasę.
Ačiū. Su pagarba Vainius Reneckis


Yra - moto-parasparniai
Į viršų
Vainius
Kt Rgs 20 2012, 01:43
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 289
O gal kas išsamiau galėtų atrašyt ?
Į viršų
NNN
Kt Rgs 20 2012, 02:52
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721

Remiantis sveiku protu 115 klasės orlaivio pilotui nereikėtų nei licenzijos, nei tech apžiūrų, nei registracijos.

Tačiau tokios klasės Lietuvoj nėr, tai nėr ko ir burt.



[ Redaguota Kt Rgs 20 2012, 03:26 ]
Į viršų
Reno
Pr Rgs 24 2012, 04:01
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1138
Vainius rašė ...

... ir ar išvis Lietuvoje yra tokia orlaivių klasė realiai, o netik teoriškai, ar yra skraidančių aparatų šioje klasėje.


Vienas orlaivis, kitose šalyse oficialiai priskiriamas 115 klasei, jau keli metai yra ir Lietuvoje. Tai - Čekijoje gyvenančio ir dirbančio slovakų kilmės konstruktoriaus Marek Ivanov'o ZJ-Viera.
Nuo pat įsigijimo 2009 m. lėktuvėlį pravardžiuojam - "Verute" . Pas mus jis užregistruotas kaip ULO, nes 115 klasė Lietuvoje dar neįteisinta.
Šio forumo lankytojų "Verute" buvo sutikta gan skeptiškai. Gal žmonės tiesiog neturejo galimybės su ja artimiau susipažint, nes čia skraidyta labai nedaug. Tačiau imtasi iniciatyvos kai kurias orlaivio "ligas" išgydyti - šią vasarą minėtoji ZJ-Viera buvo perdirbta į triratę (pats ją vežiau į Čekiją gamintojui), todėl tikėtina, kad mūsu padangėje šį lėktuvėlį išvysime dažniau.










Į viršų
Albertas
Pr Rgs 24 2012, 05:18
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 869
Visai šaunus lėktuvėlis dabar atrodo ir sparnai žemės nesiekia, puikus aparatas,beje, koks ten variklis ir kiek arkliukų turi?
Į viršų
Rolandas
Pr Rgs 24 2012, 06:11
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117
Idėja tikrai gera, daug puikių sprendimų, bet visumoj lėktuvas nebaigtas.
Sutvarkius važiuoklę, dar reikėtų padaryti normalų valdymą, gal būt kabinos gaubtą-svorio rezervas tam yra. Atvira kabina egzotiška, bet gerokai didina pasipriešinimą.
Į viršų
Reno
Pr Rgs 24 2012, 09:10
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1138
Variklis paramotorinis - čekiškas W200, 28 a.g.
Bandymų padaryti uždarą kabiną buvo, bet Marek'o teigimu išejo baisuoklis. Gal todėl šios idėjos ir atsisakyta, arba pritrūko vaizduotės (nors žiūrint į sekantį Marek'o kūrinį - motosklandytuvą "Song" taip neatrodo).
Kai kuriose šalyse 115 klasei ribojamas maks. greitis (rodos, iki 100 km/val). "Verutėi" tai būtų, nebent, dėl ekonomijos, nors 200 cm2 motoras dideliu apetitu nepasižymi. Be to, tai daugiau pramoginis aparatas, nei transporto priemonė. O skrydis atviroje kabinoje savo "šarmo" tikrai turi (tai pajutau paskraidęs senoviniais sklandytuvais).
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1074sek,0.0130iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,945kb