Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
KL
Tr Sau 07 2009, 10:55
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Andriui,
O tai gal Lietuvoj padarom tokia laisve kaip as siuliau?

Ar gali būti didesnė laisvė, kaip patiems sau nusistatyti reikalavimus?
Kad visai nebūtų jokių reikalavimų, ar atsakomybės, tai nelabai leidžia mūsų (ir visų kitų šalių) teisė.
Tie reikalavimai, tai pilnai gali būti "langeliais sasiuvinio" registracija ir patikrinamojo skrydžio licenzija.
Tik apie tai turi būti susitarta tarpusavy ir palaiminta CAA.

Dėl masės ir greičių (sparno įkrovos) apribojimo:
1. Šie apribojimai atsirado ne atsitiktinai. Tyrimai parodė, kad tokios kinetinės energijos skraidantys aparatai turi priimtiną saugos lygį netgi avarijos atveju. T.y. dar nepramuš mokyklos stogo, o kanistra kuro nesukels didelio gaisro ar sprogimo. Keičiant (didinant) svorį ar greitį reikėtų atlikti tyrimus iš naujo, nors ir be jų aišku, kad potencialus pavojus bus didesnis.
2. Vienodi apribojimai aplengvintų tarptautinį tarpusavio pripažinimą (taip pat prekybą-gamybą, sportą, skraidymus, pilotavimą užsienyje ir t.t.).

Valdui:
Kodėl apsiriboti oru, kodėl analogiškos tvarkos neįvesti ir žemėje? Cituoju:
Todėl siūlau, paliekant esamą KET (kelių eismo) sistemą, įvesti naują Lietuvišką KET sistemą, LKET, su tokiu reglamentavimu:
Nevalstybinė automobilių registracija , ženklai "X-12345"
Nėra vairuotojo pažymėjimų ir jokių kitų žinių tikrinimo.
Formali registracija - be techninės apžiūros, patikrinimo, tiek pradinio, tiek reguliaraus
Savaime aišku - jokios kelių policijos ir baudų (čia nuo saves pridėjau )
Vairuotojas privalo:
žinoti eismą keliuose reglamentuojančius įstatymus ir jų laikytis
užtikrinti, kad automobilis yra tinkamas važiuoti.
Sistemos privalumai:
Avarijos atveju iš anksto aiškus kaltininkas. Negalioja jokie pasiaškinimai tipo "nežinojau", "nemačiau", "žvakės blogos" "netikėtai ratas nulūžo".
Sistemos trūkumai:
Keletas šimtų drąsuolių tikrai užsimuš. Kiek užmuš - čia atskiras klausimas. Bet biurokratizmo - nulis!

Jeigu būtų atskiri keliai ir atskira oro erdvė "anarchistams", gal ir nieko būtų sistema

Į viršų
Rolandas
Tr Sau 07 2009, 11:02
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Didele dalis Lietuvos pilotu yra igije licencijas be labai sudetingu kursu ir mokyklu. Subrende zmones pagal poreiki mokesi savarankiskai ir daug pasieke. Balamutai net ir baige kelias mokyklas protingesni netapo.
Į viršų
KL
Tr Sau 07 2009, 11:09
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Rolandui,
Taigi čia niekas nekalba apie kursus ir mokyklas 115 kg ULO pilotams. Gal užtektų, kad patyręs instruktorius patikrintų pilotavimo įgūdžius (gal ir nuo žemės?), įspirtų į užpakalį ir išduotų popieriuką (ženkliuką, lipduką ar bar-kodą).
Aš ne lakūnas - siūlykit patys...
Į viršų
AR
Kt Sau 08 2009, 02:06
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

KL rašė ...

Andriui,
O tai gal Lietuvoj padarom tokia laisve kaip as siuliau?

Ar gali būti didesnė laisvė, kaip patiems sau nusistatyti reikalavimus?
Kad visai nebūtų jokių reikalavimų, ar atsakomybės, tai nelabai leidžia mūsų (ir visų kitų šalių) teisė.
Tie reikalavimai, tai pilnai gali būti "langeliais sasiuvinio" registracija ir patikrinamojo skrydžio licenzija.
Tik apie tai turi būti susitarta tarpusavy ir palaiminta CAA.




Sitas variantas visai nieko. Reiktu tik kazkokiu budu priversti tai atliekancia organizacija (federacija pvz) ateityje neivedineti apribojimu nes bus - norejom kaip geriau- isejo kaip visada.
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 08 2009, 07:49
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Andriau-nelabai zinau atvejo kad federacija savo iniciatyva ivestu apribojimus. Kazka panasaus bande daryti musu federacija, bet tik atkiru asmenu, visiskai ignoruojanciu sveika prota atzvilgiu.

Del ikrovimo.Priemus 10kg/m2, tektu daryti apie 22-25m2 sparnus. Tokie sprendimai buvo tinkami pries 100 metu.Ideja butu suzlugdyta negimus. Jei galvojam kad skrydziu sauga pirmaeilis reikalavimas, geriau priimkim kad per 20 metu vienas lektuvas sulauzys mokyklos stogo siferi nei kasmet turekime po keleta avariju del vejo gusio ar termiko.
Belieka riboti minimalu greiti, sis parametras realiai turi itakos skrydzio saugai, leidzia tupti i neparuostas aiksteles net avariniu atveju.
Net jei musu taisykles skirsis nuo tarptautiniu, geru pavyzdziu tik patrauksim kaimynus!
Į viršų
Vld
Kt Sau 08 2009, 10:55
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
KL, Jūsų palyginimas nei į tvorą nei į mietą:

oro eismo taisyklės lieka tos pačios! Jas privaloma žinoti ir jų laikytis. jau šiandien CAA siūlo uždrausti skaraidyti su ULO kontroliuojamoje oro erdvėje, taip kad žmogus skrisdamas GE tikrai niekada nesuidurs su transporto lėktuvu ir nesukels masinės katastrofos. O pažeidinėti oro erdvę galima tiek su tiek ir be licenzijos.
KET atveju dažniausios avarijos - TP susidūrimai, kur kaltininkas nė velnio iš anksto nežinomas. oro eismo atveju tokios avarijos itin retos, dažniausiai [ULO, BA] orlaiviai krenta ir sudūžta sukeldami pavojų įgulai ir keleiviams.
Jokios anarchijos nesiūlau - tiesiog aiškiai parašiau, kad galima atsisakyti valstybinės kontrolės tikrinant piloto žinias ar OL techninę būklę - DIDESNĖS ASMENINĖS ATSAKOMYBĖS SĄSKAITA. Nežinau kaip dar padidinti šriftą kad Jūs tą perskaitytumėt.

Aš maniau kad mes čia rimtai diskutuojam, bet pasirodo klydau. Tai tada jūs būkit čia o aš einu... kur nors...
Į viršų
Vld
Kt Sau 08 2009, 11:03
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Be to:
nu važiuokit į JAV ir sužinosit, kad

Nėra vairuotojo pažymėjimų ir jokių kitų žinių tikrinimo.

vairuotuojo pažymėjimą galima gauti išlaikius formalų testą "čia ir dabar" be jokio privalomo kursų lankymo ar kitų nesąmonių.


Formali registracija - be techninės apžiūros, patikrinimo, tiek pradinio, tiek reguliaraus

JAV nėra automobilių tech. apžiūrų.

Ir ką, ar sugriuvo valstybė nuo to? Nuo tokio neregėto "anarchijos" lygio?
Į viršų
Vld
Kt Sau 08 2009, 11:07
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Savaime aišku - jokios kelių policijos ir baudų (čia nuo saves pridėjau )


va šito aš tai tikrai nesiūliau, kaip tik atvirkščiai. Čia ne diskusija o tyčiojimasis ir demagogija!
Į viršų
KL
Kt Sau 08 2009, 01:29
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Rolandai,
Iš kur 20-25m2, jeigu 115/10 yra 11,5m2?
Perskaityk temą iš pradžių...
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 08 2009, 04:02
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Valio jei skaiciuosime sitaip. Taciau ikrovimas paprastai skaiciuojasi nuo skridimo svorio. Iseitu 115+105 (pilotas ir kuras)=220 kg. Dalinam is 10=22 m2.
Susitikslinkim.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0970sek,0.0121iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,931kb