Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Raimondas Žievys |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Kietas vyrukas iš Ignalinos rajono http://lt.wikipedia.org/wiki/Raimondas_%C5%BDievys http://www.ignalina.lt/index.php?355852444 http://www.utenoszinios.lt/print.php?type=N&item_id=1811 tuoj pabaigs pirmąjį savo lėktuvą: | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1617 | Puikuma! Kas per variklis pas monoplana? 4 cilindru automobilinis panasu kad.. ? | ||
Į viršų | | ||
Justinas.R |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #999 Prisijungta: An Rgs 04 2012, 07:15Pranešimų: 5 | Fiuzeliazas medinis? Grazus lektuvas . | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Variklis: Suzuki G16 | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1617 | Taip ir galvojau. Mariau gal tu zinai del tu triju cilindru varikliu. Smarte pvz ecofly jus montuoja centrifugine mova kuri pradeda sukt propeleri tik nuo 1800 aps min. Del ko ji reikalinga kazi? Kodel negalima tiesiogiai i reduktoriu pajungt? Pats kaip suprantu jau ilgai skraidai su suzukiais gal gali ka pakomentuot ? Dekui. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Suzukiais domiuosi senai. Tačiau skraidau šiuo metu R503. Kad dėtu tokia movą ant suzukio net girdėti neteko. Jis puikiai veikia ir be jos su paprastu guminiu dempferiu. Tokias movas mačiau tik ant BMW R-serijos variklių. Nemanau, kad reikalinga ir ant Smarto. Gal tai kažkos "mados" reikalas... kainai sukelt. Šiaip dar su tokia išcentrine sankaba reduktorius turėtu ilgiau tarnauti. [ Redaguota Pn Kov 21 2014, 10:02 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Išbandytas reikalas:-pastačius Rotaxo C reduktorių ant senesnio BMW motociklo variklio,kurio galia 70 a.j. guminis demferis suplėšomas į daugybę mažų demferiukų per keletą variklio darbo valandų.Ką` jau kalbėt apie galingesnius variklius.Tai tikrai ne mados reikalas .Su išcentrine mova problemos dingsta. Užvedant variklį ar staigiai pergazuojant,ar gesinant išcentrinė mova sklandžiai perduoda variklio sukimo momentą į reduktorių. Be to avarijos atveju,kabinant propu žemę ,išsaugomas variklio velenas nuo smūgių. [ Redaguota Št Kov 22 2014, 04:49 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Vytai, bet dempferio plėšymas aktualus tik būtent BMW R serijos varikliams. Ar yra dar kokių kuriems taip yra? | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Biškį nugrybavom nuo temos. Tai aktualu ne tik BMW.Greičiau visiem opozitam,kad ir Rotaxui 912. Tas pats ir Subaru varikliams. Be abejo varikliai,kurių cilindrai vienoje eilėje dirba tolygiau....Bet mova dar nei vienam nepakenkė... [ Redaguota Št Kov 22 2014, 08:56 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Keturių cilindrų opozitui gal ne tiek , kiek dviejų cilindrų BMW opozitui | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System