Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Lak-x |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Aras |
| ||
aras Užsiregistravęs dalyvis #1026 Prisijungta: An Lap 06 2012, 04:15Pranešimų: 13 | Sveiki pilotai ir konstruktoriai! Šiame įdomiame puslapyje neradau nieko apie gerb. K. Leonavičiaus ir jo kolegų kūrinį Lak-x, todėl laikas šią klaidą ištaisyti ir pasidalinti įspūdžiais bei keletu fotografijų. Esame buvę AGAI studentai, pirmąjį Lak-x Nr1 įsigijome 2012 metais iš Helisotos, dėl laiko stokos studijoms einant į pabaigą, skraidymus ir darbus teko atidėti sekantiems metams. Skraidyti pradėjome 2013 metais, priskraidėme netoli 100 valandų. Labai gaila, kad šis projektas baigėsi ties ketvirtu numeriu, nes šis lėktuvas tikrai puikus! Valdymas paprastas, net ir nepatyrusiems pilotams kaip mes jokių problemų nėra. Labai pavaldus, vairai itin lengvi, tupdymas nesudėtingas. Kuro sanaudos nesiekia 12 litrų. Orlaivį šiek tiek modernizavome, šiuo metu skraidome Pociūnuose. Paskutinėje nuotraukoje Lak-x Nr.4, šią vasarą kelsime į orą. Lak-x Nr.1 Max greitis 220km/h 125mph Kruizinis greitis 160km/h 100mph Minimalus greitis 75km/h 46.5mph Vertikalus greitis 4m/sec 790fpm Skrydžio nuotolis 850km 530miles Kilimo distancija 150m 490ft Tūpimo distancija 100m 306ft "G" perkrovos +5...-2.5 Lak-x Nr.4 Maksimalus greitis 250 km/h Kreiserinis greitis (75% galingumo) 200 km/h Minimalus greitis (užsparniai-0) 95km/h Minimalus greitis (uþsparniai-40) 82km/h Vertikalus greitis 5 m/s Riedėjimo takas kylant 150 m Riedėjimo takas tupiant 150 m Skrydžio nuotolis 1000 km | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 692 | Smagu girdėti kad LAK-X gyvuoja ir sėkmingai skraido. Nieko nerašai apie tuščio/pilno svorius. Kas per variklis pas Nr.4? Paskutinėj foto matosi kitoks kapotas - žymiai siauresnės aušinimo angos ir priekinė lingė (tebūna ji palaiminta) - iš vamzdžio padaryta? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | temos pavadinima butu gerai pakeisti i "K.Leonavicius" | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Seniai jau maniau, kad LAK-X buvo. Tai jau istorija. I še tau. | ||
Į viršų | | ||
Aras |
| ||
aras Užsiregistravęs dalyvis #1026 Prisijungta: An Lap 06 2012, 04:15Pranešimų: 13 | AR rašė ... temos pavadinima butu gerai pakeisti i "K.Leonavicius" Jei norit pavadinimo iš pavardžių, tai susidarys bent septynios. Nenoriu nieko išskirt ar sumenkint, bet manau pagrindiniai kūrinio autoriai yra Kęstutis Leonavičius, Bronius Merkys, Rimas Apavičius. Galiu pavadint Aeroplastika. | ||
Į viršų | | ||
Aras |
| ||
aras Užsiregistravęs dalyvis #1026 Prisijungta: An Lap 06 2012, 04:15Pranešimų: 13 | AHTAHAC rašė ... Smagu girdėti kad LAK-X gyvuoja ir sėkmingai skraido. Nieko nerašai apie tuščio/pilno svorius. Kas per variklis pas Nr.4? Paskutinėj foto matosi kitoks kapotas - žymiai siauresnės aušinimo angos ir priekinė lingė (tebūna ji palaiminta) - iš vamzdžio padaryta? Lak-x Nr.1 Engine LIMBACH 2400 95 hp Wing span 10.68m 35.04ft Length 6.95m 22.8ft Height 2.2m 8.2ft Wing area 12.05m2 130sq.ft Empty weight 476kg 882lbs Gross weight 716kg 1433lbs Fuel capacity 85l 22.4gal Lak-x Nr.4 Engine CONTINENTAL IO-240B 125hp Wing span 10.68m 35.04ft Length 7.0m 23.0ft Height 2.2m 8.2ft Wing area 12.05m2 130sq.ft Empty weight 460kg 1020lbs Gross weight 750kg 1650lbs Fuel capacity 100l 26.4gal Taip, važiuoklė, nauja su amortizatorium, iš vamzdžio. Važiuoklė pas abu perdaryta, veikia puikiai, ypač tupiant ne ant nosies. Lak Nr.4 Oro paėmimo angos. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | AR rašė ... temos pavadinima butu gerai pakeisti i "K.Leonavicius" Tikrai nereikia, nes LAK-X buvo grynai kolektyvinis kūrinys, pradėtas dar Prienų gamykloje 1988 metais. Buvo pastovi grupė iš kelių kolegų (Bronius, Rimas, pradžioje dalyvavo Gintaras, paskui prisijungė Sauliukas) ir dar nemažai specų, laikinai prisidėjusių. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Sirdis dziaugias kad atgijo LAK -X'as. Kestuti kodel toks didelis tuscuio svoris? Kurioi vietoi jis tiek persunkintas? Nors gal nevisai tikslu sakyt persunkintas nes toks pat svoris ir pas katana. Bet ULO pagaminami zymiai lengvesni. Cia tiesiog to laikemecio "bedos" ? Kol dar nebuvo ULO klases turiu omeny ? | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Taip, ULO tada dar nebuvo, buvo ką tik įvesta JAR-VLA klasė. Be to, prototipai visada "riebesni", nes daromi be įrangos. Anglis irgi mums buvo per didelė prabanga. Ir t.t. Su amžium (modifikacijom, remontais, bandymais) lėktuvai, kaip ir žmonės, irgi priauga svorio. Aišku, su dabartinėm galimybėm galima padaryti lengvasnius, su mažesne atsarga. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | AHTAHAC rašė ... Smagu girdėti kad LAK-X gyvuoja ir sėkmingai skraido. Nieko nerašai apie tuščio/pilno svorius. Kas per variklis pas Nr.4? Paskutinėj foto matosi kitoks kapotas - žymiai siauresnės aušinimo angos ir priekinė lingė (tebūna ji palaiminta) - iš vamzdžio padaryta? Lak-X ketvirto oro paėmimo angos gerokai mažesnės, nes per daug aušinami cilindrai. Dešinė anga didesnė, prieš ją sumontuotas tepalo radiatorius. Maždaug du trečdaliai oro srauto eina per radiatorių, ir tik trečdalis aušina cilindrus. Priekinės važiuoklės vamzdis ne lingė, o standus vamzdis, besisukiojantis ant skersinės ašies. Amortizuojantis elementas - guminių žiedų ir plieninių plokštelių amortizatorius (nuotraukoje nesimato) [ Redaguota An Bal 29 2014, 09:40 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System