Mano Sparnai: Diskusijos / Neaviaciniai reikalai / Benzinui atsparaus hermetiko paieškos


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Benzinui atsparaus hermetiko paieškos
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
optimistas
Sk Grd 14 2014, 08:14
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
Pirk originalia. Paskaiciuok kiek pinigu isleidai visokiems hermetikams.

Klausimas Juozui: kas tas "ks" ?
Į viršų
Juozas
Pr Grd 15 2014, 07:15
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 959
"Kas" su pamesta "a" raide.
Į viršų
bence
Pr Grd 15 2014, 08:53
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1420
Pirmiausia, jeigu tavo karburatorius stovi normalioje padetyje ir kuro lygis normos ribose-jis gali but isviso be dangtelio tarpines ir kuras neturi begti.pas tave bega kuras, nes nesandari uzdarymo adata arba leidzia adatos lizdo o-ringas.pastaraji gali susirast pigu ir atsparu kurui.Su adata kiek sunkiau, bet galima prasisukt pigiau.pirmas pozymis kad adata bloga-ant gumos susiformaves ziedas netoli smaigalio.dar gali but, kad adata gera, bet jai uzsidarinet trukdo smulkios siuksles kuro sistemoj.pakanka kad jos butu labai smulkios.
Adatu buna nebutinai orginaliu, t.y. galima nusipirkt remontini komplekta.Viso adatu rusiu pagal ismatavimus yra kokia 15 tipu iskaitant ir negaminamus modelius.tau reik pasimatuot saviskes ilgi ir susirast pagal pvz.
kai masiskai gaivindavau uzrugusius karbus, adatas pirkdavau cia: https://www.louis.eu/artikel/float-needle-different-models/10043000?list=33328194
kazka naujo turiu ir pas save, bet reik matuot.
Visada reik ieskot gedimo priezasties, o ne tik likviduot pasekmes...
jei kils dar klausimu, drasiai kreipkis
Į viršų
Tinklalapis
bence
Pr Grd 15 2014, 08:57
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1420
Dar, greitas, bet laikinas remontas: gumini adatos pavirsiu nuvalyk su 0 rupumo svitriniu, o lizda supoliruok mediniu pagaliuku.Po to susireguliuok karbo lygi.dangtelio tarpine pasidaryk geriau is plono tapiniu popieriaus ar panasios medziagos kaip buvo, bet tik ne hermetiko
Į viršų
Tinklalapis
bence
Pr Grd 15 2014, 09:02
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1420
https://www.louis.eu/artikel/carburetor-repair-kit-diverse-models/10042430?list=33328194
Į viršų
Tinklalapis
Darius BRU
Pn Grd 19 2014, 06:47
Užsiregistravęs dalyvis #885
Prisijungta: Pr Sau 02 2012, 08:52
Pranešimų: 78
Praėjo nemažai laiko. Dėkoju visiems atrašiusiems. Teko išbandyti paranitą tarpinėms, deja jis buvo apgailėtinas. Tos tarpinės labai mažos, todėl rankiniu būdu jų nepadarysi:neiškalsi, neškirpsi, tiek iš gumos, tiek į kartoną panašaus paranito. Turbūt neakcentavau arba nelabai matėsi, kad labai svarbu tą tarpinę ant plastiko (kur o ringas) užmauti ir tvirtai įspausti į korpusą.
Paskutinio surinkimo metu buvau beveik įsitikinęs sėkme, nes naudojau aviacinį hermetiką. Deja nors benzinas nelašėjo, motociklas kūrėsi nenoriai, bet pravažinėjau gal savaitę, paskui vedėsi sunkiau, sunkiau. Išėmus karbiuratorius pamačiau, kad drėgnos nuo benzino įėjimo angos, kai net nevedžiau jo... Paskui paaiškėjo, kad benzinas labai silpnai sunkiasi(per parą išgaruodavo apie 1,5l kuro). Per paskutinį surinkimą visos dalys buvo atrinktos puikios būklės, nes rinkau viską ir iš kito lašančio karbo, kurį pirkau kaip išsigelbėjimą (su mintim pakesiu karbus ir bus ok). Adatos puikiausios būklės-nė menkiausio grovelio. Oringai puikūs. Paviršiai labai kruopščiai nuriebalinti ir nupoliruoti, darbo aplinka-kaip operacinėj... O rezultatas-šnipštas. Žodžiu, likau be vilties, nebenoriu jau investuot į neužtikrintus rezultatus... Bet kokiu atveju pridedu nuotraukas iš paskutinio bandymo.










[link=http://manosparnai.lt/e107_files/

[ Redaguota Pn Grd 19 2014, 06:49 ]
Į viršų
bence
Pn Grd 19 2014, 08:30
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1420
Gerbiamas Dariau, stebuklu nebuna-kazkas netaip.Gal per daug optimistiskai vertini adatos bukle, gal kuro lygis per didelis.Be abejo, pludes korpuso o-ringas tokspats svarbus kaip ir adata, jo reikia naujo.
Esu perrinkes karbus simtams motociklu ir visiems priezastys tos pacios...
P.S. Ar motociklo kraniukas vakuminis?Gal netycia palieki ji ant padeties 'PRI' ? Numovus nuo kranelio kuro slanga esant normaliai kranelio padeciai, kuras neturi begti.Kuras is kranelio, normaliom salygom, turi bekt tik uzkurus motocikla(susidares vakumas atidaro kraneli).PRI padetis skirta meistram isleisti kura is bako.Net nauju motociklu karbai nevisada atlaiko kuro spaudima i pludes adata ir to pasekoje atsiranda uzpiltos degimo kameros arba pilni karteriai kuro.
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1334sek,0.0124iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,845kb