Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Elektra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektra
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Pr Lap 24 2014, 06:03
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4959
Nuostabu.
Dažnai tai kartoti negalima-tiesiog sklandytuvas tam nepritaikytas, didelė tikimybė kabinti sraigtu taką.
Kiek žinau, yra atvejų kai bežaidžiant takas buvo kabintas...
Į viršų
vysniukas
Pr Lap 24 2014, 06:44
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
tai gal tada tikslingiau toki varianta ant kilio ar https://www.youtube.com/watch?v=fm3mliPyeeM
Į viršų
AHTAHAC
An Lap 25 2014, 09:22
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 674
vo kiniečių dizaino aparatas be vargo atsiplėšė ir nuskrido

https://www.youtube.com/watch?v=Zpuq9CfmiW4
Į viršų
Rolandas
An Lap 25 2014, 09:37
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4959
Lietuviška schema savo klasėj gerokai lenkia konkurentus. Variklis skirtas avariniam grįžimui namo- neieškant aikštelės galima žemėti iki keleto metrų aukščio. Kilimui nuo žemės ji nėra skirta. Kilimais tik buvo pademonstruotos galimybės.

Schema su išleidžiamu varikliu sudėtingesnė, prieš paleidžiant variklį reikia jį iškelti. Pakilus autonomiškai, variklį reikia įtraukti, fiksuoti propelerį tinkamu kampu, uždaryti variklio liuką. Sistema sudėtinga, todėl brangesnė ir mažiau patikima.
Į viršų
Reno
An Lap 25 2014, 11:19
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1062
Kad schema lyg ir ne lietuviška, tik kad idėja pirmą kartą buvo realizuota LAK-17A sklandytuve. FES autorius - slovėnas Luka Znidarsic. http://www.front-electric-sustainer.com/index.php
Į viršų
Juozas
An Lap 25 2014, 07:33
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
Kilti su varikliu nelabai logiška. Išnaudoti dalį akumuliatorių energijos pakilimui, veliau turėti mažesnį jos kiekį grįžimui.
Dėl pačios idėjos, tai galima taip pat sakyti, kad ji paimta iš aviamodelių. Pirmieji užsilenkiančiomis mentėmis buvo gumavarikliniai, vėliau taimeriniai ir elektriniai.

[ Redaguota An Lap 25 2014, 07:34 ]
Į viršų
NNN
Tr Grd 03 2014, 03:10
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722


Į viršų
NNN
Št Grd 13 2014, 06:34
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
http://www.flyingmag.com/news/daher-socata-build-and-certify-e-fan-airbus
Į viršų
vysniukas
Pr Sau 05 2015, 10:55
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Hibridas http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/jungtineje-karalysteje-ismegintas-pirmasis-lektuvas-su-hibridiniu-varikliu-646-476464?cf=df
Pas mane buvo mintis tarp variklio ir propelerio sumontuoti elektros variklį, bet kadangi neturiu lėšų akumuliatoriams, tai gal kas nors pasinaudos mintimi. Variklis 10 KW kaip pas šią motorenką http://www.icaro2000.com/Products/Trike/Trike.htm#51. Elektros variklio sukimo momentas iškarto nuo pirmų sūkių, tai naudojant el.v. su benzininiu turėtų gautis geras komplektas, trauka vienoda visam sūkių diapazone.

[ Redaguota Pr Sau 05 2015, 11:06 ]
Į viršų
NNN
Pr Sau 05 2015, 11:03
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722


Kas galit tokį pagamint? Nupirkčiau
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1213sek,0.0101iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,920kb