Mano Sparnai: Diskusijos / Elektra / Elektra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektra
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rasius B.
Kt Sau 24 2019, 10:02
Užsiregistravęs dalyvis #3265
Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00
Pranešimų: 19
Žemiau jo skraido, kai siekia žygdarbių arba eina tūpt. Skaičiuojamas ne nuo nulio, kuo didesnis aukštis, tuo mažesnis gali būti greitis. Kiekvienam sraigtasparnių tipui individualus. Kaip su parašiutu iššokti iš orlaivio. Kuo didesnis orlaivio greitis - tuo mažiau reikia aukščio. Jei nebijai, žinoma.

[ Redaguota Kt Sau 24 2019, 10:02 ]
Į viršų
Rasius B.
Kt Sau 24 2019, 10:22
Užsiregistravęs dalyvis #3265
Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00
Pranešimų: 19
Mariau.POWER FAILURE ABOVE 500 FEET AGL
1.
Lower collective immediately to maintain rotor RPM.
2.
Establish a steady glide at approximately 70 KIAS. (For
maximum glide distance or minimum rate of descent,
see page 3-3.)
3.
Adjust collective to keep RPM between 97 and 108%
or apply full down collective if light weight prevents
attaining above 97%.

4.
Select landing spot and, if altitude permits, maneuver
so landing will be into wind.
5.
A restart may be attempted at pilot’s discretion if
sufficient time is available (see “Air Restart Procedure”,
page 3
-3).
6.
If unable to restart, turn unnecessary
switches and fuel
valve off.
7.
At about 40 feet AGL, begin cyclic flare to reduce rate
of descent and forward speed.
8
.
At about 8 feet AGL, apply forward cyclic to level ship and
raise collective just before touchdown t
o cushion landing.
Touch down in level attitude with nose straight ahead.
POWER FAILURE BETWEEN 8 FEET AND 500 FEET AGL
1.
Lower collective immediately to maintain rotor RPM.
2.
Adjust collective to keep RPM between 97 and 108%
or apply full down collective if light weight prevents
attaining above 97%.
3.
Maintain airspeed until ground is approached, then begin
cyclic flare to reduce rate of descent and forward speed.
4
.
At about 8 feet AGL, apply forward cyclic to level ship and
raise collective just before touchdown t
o cushion landing.
Touch down in level attitude and nose straight ahead.
https://robinsonheli.com/wp-content/uploads/2016/03/r44_2_poh_full_book.pdf
Jau nebe į temą, atsiprašau
Visiems alaus

[ Redaguota Kt Sau 24 2019, 10:25 ]
Į viršų
Algirdas L
Kt Sau 24 2019, 10:44
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 426
Vytai, - tikėjausi sunervinti ir paskaityti gražų rašinį. Neišėjo ... dar.
Į viršų
sky76v
Pn Sau 25 2019, 02:33
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 471
Didieji irgi žaidžia su keleiviniais dronais. „Aurora-Boeing“ aparatas atliko pirmąjį skridimą.
Avionics International
AIN
Į viršų
Reno
Pr Vas 04 2019, 09:19
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1095
Skaitantiems angliškai - daug informacijos apie europietiškus saulės baterijomis varomus orlėkius. Ypač įdomi dalis, kur pateikiami Solar Flight grupės projektai (vystomi ir jau įgyvendinti): https://www.solar-flight.com/projects/



Į viršų
Reno
Pr Kov 18 2019, 10:32
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1095
Jei teisingai supratau, šiam orlaiviui baterijų energijos pakaks skrydžiui iki 3 val.
https://www.aopa.org/news-and-media/all-news/2019/march/14/electric-trainer-meeting-expectations?utm_source=epilot&utm_medium=email&utm_content=tec&utm_campaign=190314epilot&fbclid=IwAR1nbnNDkSCqTISpGahv8ZGSwrWKFYfdDWt717DtlcFF4QAOBVU-N-41mFc


Į viršų
Reno
Kt Kov 21 2019, 11:34
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1095
Naujų idėjų antplūdis su elektra. Transwing koncepcija.
https://www.suasnews.com/2019/03/transwing-a-revolutionary-vtol/?fbclid=IwAR2sFsleljrlzP9NZzlRgfoODvQChbxwg7CqW9IBpyezrbeLAaypAZQOKpg
Bent jau toks modelis tai skrenda puikiai...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=191&v=7LNeVcziDus
Į viršų
Reno
Pr Kov 25 2019, 07:38
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1095
Na, jeigu jau net Harley-Davidson pradeda gaminti elektrinius motociklus, tai stūmoklinių vidaus degimo variklių era tikrai po truputėlį ritasi link saulėlydžio...
https://www.harley-davidson.com/us/en/motorcycles/future-vehicles/livewire.html?fbclid=IwAR0pVbUZCd40PtGGnBNIrXScMjZG_F5nOrZZCi5bjrz57ZJcVRwrraePKvc


Į viršų
Reno
Pr Bal 15 2019, 04:45
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1095
Na štai, jau planuojamos pirmosios elektrinių lėktuvų lenktynės ir tikimasi, kad tai įvyks, galbūt, net kitąmet...
https://cleantechnica.com/2019/04/13/wild-air-race-e-electric-airplane-race-celebrates-its-first-successful-year/?fbclid=IwAR1O6rqNnXBWL0T1AufTHhhRyjuvKA-kCh4g80MQinGAEG3S3HZFD9aCc1Y
Į viršų
Reno
An Bal 23 2019, 01:53
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1095
Panašu, kad tarp vidaus degimo variklių bei elektrinių motorų palaipsniui įsiplieskia karas...
https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/new-study-shocks-electric-cars-considerably-worse-climate-diesel-cars?fbclid=IwAR0zfw6LrTj3AHt3r1LcGRmC436EdAEP5XdngPgI6eRDNiChBmi6MzTnmMc

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1062sek,0.0134iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,913kb