Mano Sparnai: Diskusijos / Elektra / Elektra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektra
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pr Sau 05 2015, 12:11
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3509


taigi parasyta:

Jį pagamino Kembridžo universiteto mokslininkai
Į viršų
Marius
Pr Sau 05 2015, 02:45
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2724
Manau, ne taip viskas paprasta. Gali būti problemų dėl sinchroniškumo, kaip užtikrinti kaip tuo pat metu, kad abu varikliai dirbtu (net nežinau kaip tiksliai išsireikšti) optimaliai. Nes atitaikyti vieno akceleratorių su kito sunkiai man įsivaizduojamas dalykas.
Teko kažkada skaityti, kaip bandė pajungti du benzininius variklius ant vieno propo, tai pastoviai kažkuris iš variklių perkaisdavo.
Į viršų
NNN
Pr Sau 05 2015, 02:45
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
AR rašė ...



taigi parasyta:

Jį pagamino Kembridžo universiteto mokslininkai



OK, teks kreiptis į VGTU

Beje, tie mokslininkai neapsiėjo be konstruktorių mėgėjų Tas vaikinas, kuris pilotavo bandomajam skrydžiui yra ULO gamintojas, Flylight http://www.flylight.co.uk/ sąvininkas Spėju, kad jis gerokai bus nagus prikišęs prie to mokslo (jis jau senokai eksperimentuoja su elektra)

Į viršų
Reno
Pr Sau 05 2015, 04:56
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1067
Tame skraidymo aparate britiško "išmislo" labai nedaug, nebent serijomis gaminamas 4-taktis paramotorinis Bailey variklis. Paties motosklandytuvo SONG konstruktorius - slovakas Marek Ivanov. "Verutė" (ZJ-Viera) taip pat yra Marek'o kūrinys.
O "hibrido" perspektyvos aviacijoje, manau, yra labai miglotos Tas reklaminis filmukas - tipiškas pavyzdys, kai pasakoma tik dalis tiesos, tik dalis, kuri šioje situacijoje yra naudinga...
Papildomai skraidinti baterijas ir "benzininį elektros generatorių" - nelogiška. Geriau jau tą vidaus degimo variklio energiją panaudot propeleriui sukti, o vietoje baterijų papildomai prisipilt degalų (1kg benzino energetinė talpa vis dar yra gerokai didesnė nei to paties 1 kg pačios moderniausios baterijos).

[ Redaguota An Sau 06 2015, 11:11 ]
Į viršų
AR
An Sau 06 2015, 02:44
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3509
Marius rašė ...

Manau, ne taip viskas paprasta. Gali būti problemų dėl sinchroniškumo, kaip užtikrinti kaip tuo pat metu, kad abu varikliai dirbtu (net nežinau kaip tiksliai išsireikšti) optimaliai. Nes atitaikyti vieno akceleratorių su kito sunkiai man įsivaizduojamas dalykas.
Teko kažkada skaityti, kaip bandė pajungti du benzininius variklius ant vieno propo, tai pastoviai kažkuris iš variklių perkaisdavo.

sinchronizuoti el varikli su vidaus degimo salyginai nesunku. Du vidaus degimo variklius- sunkiau, bet imanoma.
Į viršų
AR
An Sau 06 2015, 02:45
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3509
Reno rašė ...

Tas reklaminis filmukas - tipiškas pavyzdys, kai pasakoma tik dalis tiesos, tik dalis, kuri šioje situacijoje yra naudinga...
Papildomai skraidinti baterijas ir "benzininį elektros generatorių" - nelogiška. Geriau jau tą vidaus degimo variklio energiją panaudot propeleriui sukti, o vietoje baterijų papildomai prisipilt degalų (1kg benzino energetinė talpa vis dar yra gerokai didesnė nei to paties 1 kg pačios moderniausios baterijos).

visiskai pritariu. Cia labai "nisinis" aparatas.
Į viršų
Algis
Tr Sau 07 2015, 07:54
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1940
Na nereikia būti tokiems skeptiškiems elektros atžvilgiu. Jei kas prieš 10 metų būtų pasakęs, kad Dakaro ralyje dalyvaus ir elektromobiliai, manau daugelis būtų patrukčioję pečiais. Pernai dalyvavo. Šiemet taip pat. 300 km nulekia "sportiniame" režime!!! Ir tai ne hibridas. Ateis laikas ir aviacijai...
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Tr Sau 07 2015, 09:44
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1067
Algis rašė ...

Na nereikia būti tokiems skeptiškiems elektros atžvilgiu. Jei kas prieš 10 metų būtų pasakęs, kad Dakaro ralyje dalyvaus ir elektromobiliai, manau daugelis būtų patrukčioję pečiais. Pernai dalyvavo. Šiemet taip pat. 300 km nulekia "sportiniame" režime!!! Ir tai ne hibridas. Ateis laikas ir aviacijai...


Tikėkimės, kad, pagaliau, ateis. Kažkada, maždaug prieš 120 metų elektromobiliai buvo greitesni už automobilius su vidaus degimo varikiais
Ten, kur didžiausią kelionės dalį greitis yra daugmaž stabilus, su dabartinės talpos baterijomis hibrido naudojimas yra beprasmis.
Į viršų
NNN
Tr Sau 07 2015, 10:59
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Ne, ne, neeksperimentuokit, nerizikuokit, vilkitės paskui supuvusius vakarus, bambėdami ...


Į viršų
Reno
Pn Sau 09 2015, 12:08
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1067
Būtent, paskui vakarus, nes dauguma naujausių technologijų iš ten ir atkeliauja
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1101sek,0.0076iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,930kb