Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Elektrinė tema gal jau ir pradeda nusibosti, tačiau faktas, kad kompiuterinė grafika fantazuotojams suteikia beveik neribotas galimybes. Na štai, daba jau ir Hyundai nusprendė neatsilikti nuo transporto visuotinio elektrifikavimo vajaus, kartu su Uber kompiuteryje nupiešdami savo "netolimos ateities" VTOL oro taksi variantą. Kuriuo kampu bežiūrėtum, - vieni propeleriai... Daugiau info: https://electrek.co/2020/01/07/uber-hyundai-electric-air-taxi-evtol/?fbclid=IwAR0j4jaAW33gwYjc4uaCz_kCtfOnxsEEhCXlZIt-55HxEYJIS6s3w0oNv50#jp-carousel-117566 | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Čia irgi apie elektrą. (skaitykit iki galo) https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivykiai/2020/01/08/news/gaisras-stavangerio-oro-uoste-liepsnos-pasiglemze-simtus-automobiliu-13180513/ | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Li-Po ir Li-Ion baterijų padidinto gaisro pavojaus priežastis - jose naudojamas elektrolitas: https://www.wired.com/story/scientists-made-a-nearly-invincible-lithium-ion-battery/?fbclid=IwAR2inPlrfJAb32oNDSIcMrO5V7YqNh4XU1WvJL8FBAg-WXDExD3rfJhNJeo Elektrochemijos protai laužo galvas, degioms ličio baterijoms kurdami polimerinius ar skystus elektrolitus vandens pagrindu, kad jos taptų ne tik saugios, kaip LiFePo (nedega net pažeistos), bet ir ilgaamžės. LiFePo sėkmingai naudoju savo ASK-14 nuo 2013m. Nors energetine talpa jos ir neprilygsta pretenzingoms Li-Po ar Li-Ion, tačiau yra saugios bei dukart lengvesnės už analogiškos talpos švino baterijas. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Dar viena 2-motorė elektrinė skraidyklė, bet šiuo atveju - austriška ir dar - dvivietė: https://www.facebook.com/manfred.ruhmer.5/videos/1686209454967658/ Tiesa, aparatas nėra labai naujas - jį teko matyti "gyvai" dar 2012m. Prancūzijoje, viename iš Coupe Icare stendų: Tuomet elektros variklių pasirinkimas buvo dar menkesnis. Jei teisingai pamenu, šiu mėlynos spalvos "tablečių" galingumas tebuvo 10 kW (13-14 a.g.) | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Ar esate matę ką nors panašaus? Žinoma, turiu omenyje ne turbuliatoriaus juostą and propelerio mentės apatinio pavirčiaus, o galinę briauną. Tai - naujos idėjos elektrinių variklių propeleriams. Panašūs bandymai jau atliekami ir su vėjo elektrinių mentėmis. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Gal tiktų ir sparnams? Paukščių sparnų užpakalinė briauna gi panaši/ | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Algirdas L rašė ... Gal tiktų ir sparnams? Paukščių sparnų užpakalinė briauna gi panaši/ Pjūklo užpakalinė briauna irgi panaši,bet pjūklai neskraido | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Jau seniai taip daroma dideliems varikliams. Pvz variklio užpakalinė dalis | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | B-787, B-747-8 ir nelaimėlis B-737 Max - ne tokie jau ir seni. Dreamliner'is buvo pirmas su "dantytais" varikliais. Spėju, kad tas "pjūklas" decibelus kažkiek "apipjausto"... | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Tai tik dėl garso | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System