Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Prisimenant populiarų praeito šimtmečio vidurio klasikinį medinuką - vokišką sklandytuvą L-Spatz 55, kurį sėkmingai elektrifikavo prancūzai praėjus beveik 60 metų nuo šio orlėkio "gimimo". Tai atliko ELECRAVIA kompanija, vėliau susikoncentravusi tik į propelerių elektriniams varikliams projektavimq bei gamybą. Informacijos apie minėto gamintojo ankstensius projektus liko, deja, nedaug. Tačiau internete galiausia pavyko aptikti vieną video, įrodantį, kad Electro-Light 2 (L-Spatz 55 su elektros varikliui) visai šauniai skraidė: https://www.youtube.com/watch?v=RWy13NE-eZw | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Labai nepykit uz automatini vertima bet idomi sistema gavos vokietciui. C42 hibridinis lėktuvas Vokietis Comco Ikarus C42 pardavė daugiau nei 1400 ultralight lėktuvų Europoje. Toni Roth dabar vieną pavertė unikalia hibridine galios sistema. Šis hibridinis C42 naudoja 250 cc variklį Eck / Geiger generatoriui, varikliui, valdikliams ir baterijoms. C42 yra dviejų sėdynių ultralight, kuris įprastai skrenda ant 80 AG Rotax 912 variklio. Roth už piloto sėdynių sumontavo šveicarišką Helevenco 250 cc vieno cilindro keturtaktį variklį, vairuojantį Geiger generatorių, kuris savo ruožtu varo Geiger HP-55 D variklį, pristatantį iki 73 kilovatų (97 arklio galios) ir pakilimo greitis nuo penkių iki šešių metrų per sekundę (nuo 584 iki 1181 pėdų per minutę) - įspūdingas pasirodymas mažiems lėktuvams. Variklis, veikiantis pastoviu greičiu, sunaudoja tik 5 litrų (1.32 U. S. galonų) per valandą, leidžia generatoriui pristatyti pastovų 30 kilovatų. Šis vieno cilindro variklis gaminamas Burgdorfe netoli Berno, sveria 250 cc ir sveria tik 36 kilogramus (80 svarai). Toni planuoja gerokai patobulinti ir išbandyti perspektyvų 500 mylių nuotolio hibridinį lėktuvą. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Panašu į ,,Tojota prius,, Charakteristikos C42 su Rotax 912 100 Aj. ne blogesnės, dar ir bagažinę turi. Benzino sunaudojimas pernelyg mažas, Rotaksas irgi kreiseryje dirba pastoviu rėžimu, o sunaudoja mažiausiai 10 l. Cilindrų skaičius esminės įtakos neturi, energija tik iš benzino. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | justas rašė ... Labai nepykit uz automatini vertima bet idomi sistema gavos vokietciui. C42 hibridinis lėktuvas Apie šį įtartinai ekonomiška "aero-hibridą" lyg jau ir buvo rašyta... http://manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?42838.300 | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Reno rašė ... justas rašė ... Labai nepykit uz automatini vertima bet idomi sistema gavos vokietciui. C42 hibridinis lėktuvas Apie šį įtartinai ekonomiška "aero-hibridą" lyg jau ir buvo rašyta... http://manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?42838.300 Oi kaip cia jis man praslydo.. Soriukas uz praduplikuota posta. | ||
Į viršų | | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 334 | https://www.youtube.com/watch?time_continue=333&v=ksMXbhftBbM&feature=emb_logo | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Japonai, kaip įprasta, didžiąją daugumą savo projektų vis tik įvykdo ir nepabaigtų nebepalieka. Jų SkyDrive multi-rotorius, kaip ir dauguma tokios schemos lakiojimo aparatų, pasižymi futuristine išvaizda ir jau sugeba žmogų paskraidinti. Peršasi mintis, kad tobulėjant baterijoms (didėjant jų talpai) tokio tipo aparatai ateityje gali sudaryti rimtą konkuremciją sraigtasparniams, nes labai sudėtingą pastarųjų mechaniką čia sėkmingai pakeičia elektronika, valdanti grupę santykinai nedidelių ir patikimų elektros variklių. https://www.youtube.com/watch?v=CxF5u8DAKK0 | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Trukt už vadžių, vėl iš pradžių... Autorotuoja? Gal mažiau energijos reikia tai pačiai keliamajai galiai sukurti sukant daug mažų sraigtukų? | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Rasius B. rašė ... Trukt už vadžių, vėl iš pradžių... Autorotuoja? Gal mažiau energijos reikia tai pačiai keliamajai galiai sukurti sukant daug mažų sraigtukų? Aišku, kad autorotuoti šie aparatai negali. Bet tikimybė sugesti keliems varikliams vienu metu nėra reikšminga. Kiekviena schema turi savų privalumų. Elektrinės jegainės akivaizdžiai tinkamesnės kelių rotorių sistemai. Didžiausia problema - vis dar labai menka baterijų energetinė talpa. | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Didžiausia problema - gausiai didesnis energijos poreikis tai pačiai keliamajai jėgai sukurti. Klasikiniai sraigtasparniai nėra kuro/energijos taupytojai, o šitiems jos reikia keliskart daugiau. Matau dvi kliūtis, dėl kurių tokiai schemai nelemta egzistuoti: energetinis neefektyvumas ir vienintelė sistema saugumui užtikrinti - nesusuktas į sraigtelių mišką, o gražiai išsiskleidęs parašiutas. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System