Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Rolandas rašė ... Ten berods yra 5 teiginiai su daug įrodymų ir argumentų. Būtų puiku, jei parašytum-argumentas n1 neteisingas, nes... N2 neteisingas, nes... Jei niekas negali argumentų paneigti, belieka jais tikėti. Del tu "irodymu" ir "argumentu" - tai cia jau kaip kam ir koks ispudis susidaro. Gausus necenzurines leksikos naudojimas rodo i kokia auditorija orientuojasi "orakulas". Tokioje aplinkoje ir keiksmazodziai, dazniausia, veikia kaip uztikrinantis veiksnys. Kita cia panaudota technika - "kas pirmesnis, tas - gudresnis", t.y. - pirmajam pazerus serija "faktu" automatiskai pretenduojama i tesingojo pozicija ir visas kruvis permetamas priesingai pusei, girdi, - jei nesutinki (ar abejoji), tai irodyk, kad taip nera. Kuo daugiau faktu "papilama", tuo sudetingesneje pozicijoje atsiduria oponentas. O kad rusakalbis "orakulas", cituodamas viena ir ta pati profesoriu is Londono, parodydamas grafikeli be jokios nuorodos i informacijos saltini ir paminedamas vokiska zurnala be numerio ir leidybos metu, galiausia nesugeba is karto teisingai perskaityti pastoviesiems magnetams dazniausia naudojamo metalo pavadinimo, tai cia jau kaip ir nereiksminga smulkmena, neva, neturinti sukelti abejoniu jo gausiu teiginiu pagristumu. Pateikdamas 1-ma fakta (kad batareikamobiliu gamintojai greitai pritruks retuju metalu) anas kazkaip uzmirso keliskart pries tai mineta savo teigini, jog ir esamu naftos atsargu pakaks vos 50-ciai metu. Gal, zmogau, ir patiketum, jei neprisimintum, jog lygiai ta pati "termina" ne karta esu girdejes dar besimokydamas viurineje mokykloje. O tai buvo pries daugiau, nei 40 metu 2-uoju faktu komentuoja, kad verslas be pelno neegzistuoja. Taciau 3-me fakte jau tvirtina, jog Kongo DR bus ivestos sankcijos, jei si salis neatsisakys pigios kobalto kasybos. O kad gausias naftos atsargas turincios salys priesinsis elektrinio transporto pletrai, cia jo argumentai suprantami - juk jis yra tos salies pilietis, kurios ekonomikos variklis - zaliavu (iskaitant nafta) pardavinejimas. Idomiausia, zinoma, pabaiga: naftos liko 50 metu, elektra neturi ateities, o busimus energigos saltinius tegul nurodo mokslininkai, nes jis savo supratima apibudino labai trumpai (bet iprastai) - eiliniu keiksmazodziu. Pabaigai - pavyzdelis, nors ir ne apie batareikamobilius, o is mano profesijos srities, bet vel - apie tuos pacius "faktus" bei "argumentus". Ir cia jau kaip Rolandas sako - jei negali paneigti, belieka patiketi. Problema, kad nemazai zmoniu tuo, kas pateikta pavyzdyje, vis tik patiki... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Dėkoju. Tam ir yra forumas, kad surast teisingą sprendimą... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Na štai, jau ir traktorius pradėjo gaminti su batareikomis. Čia - "E-Fendt", olandų "išmislas" ir jei teisingai supratau, pilnai pakrautas gali dirbti 8 val. Kadangi konstruojant tokią techniką griežtos "dietos" konstruktoriams laikytis nereikia, tai net ir papildomas baterijas prikabint gali kur tik laisvą vietą rasi... | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 782 | Reno rašė ... Na štai, jau ir traktorius pradėjo gaminti su batareikomis. Čia - "E-Fendt", olandų "išmislas" ir jei teisingai supratau, pilnai pakrautas gali dirbti 8 val. Kadangi konstruojant tokią techniką griežtos "dietos" konstruktoriams laikytis nereikia, tai net ir papildomas baterijas prikabint gali kur tik laisvą vietą rasi... Prikabinus kokį sunkų agregatą dažnai kitame gale jiems kabinami atsvarai – tai čia idealus variantas. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Žiemą su elektra: https://www.facebook.com/dramseier/videos/1561102114624089/ Stebiuosi, kaip idealiai subalansuotas propeleris, kad pritaisytas ant tokio "koto" ir dar stumiantis, nesukelia jokios vibracijos, kurios pasekmės šiuo atveju būtų akivaizdžiai skausmingos. Prieš kelias savaites forume buvo diskutuojama apie propelerius, lyginant 2-čius su 3-čiais: http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?65608.0 Gal 2-čius ir tikrai sunkiau subalansuoti, nors priežastis, kai mentys 180 laipsniu kampu viena kitos atžvilgiu, "išmąstyti" nelengva. Bet, remiantis aukščiau pateiktu video, tai įmanoma ir net subalansuoti idealiai. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Elektros optimistai iš Flux Aviation ir toliau žada... ir 75 kW alternatyvą Rotax 912, ir 150 kW Lycoming bei Continental varikliams, ir net elektrinius 500 kW motorus regioniniams turbopropeleriniams. Dėl tų elektros varikliu labai didelių abejonių gal ir nebekiltų iki neužsimenama apie energijos šaltinį. Kodėl 0,2 kWh/kg baterijas jie apibūdina, kaip "high energy density" tai taip ir neaišku, puikiai žinant, jog benzino energetinė talpa - apie 12 kWh/kg https://www.fluxaviation.com/?fbclid=IwAR1_rr3HXwDuQEfGOYq8Qxtx0ggGTyhdyPsYUH-X5eDWZbtEUuXB0Xe6e6w#products | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Ar jums naujiena, kad į kg benzino telpa mažumėlę kartų daugiau energijos, nei į baterijų? | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1635 | Jau ta begaline diskusija ar elektromobiliai issigelbejimas ar velnio ismislas. Pasakysiu kelis faktus: 1. Tranzistorius (ar koki ten elektronini velnia) issrado amerikieciai. Bet tuometes ale "lempines" pramones lobistai padare viska kad isradimas nugultu i lentyna. Ko pasekoje japonai pigiai perpirke patentus visiems nusluoste nosis ir tapo industrijos lyderiais daugeliui metu i prieki. 2. Naujo tipo fussion reaktoriai (be salutinio radioaktyvaus spinduliavimo) jau tikrai nebe uz kalnu. Ir tiketina kad zaliosios energinos kliedesys pagaliau baigsis ir bus pereita prie normalu atominiu elektriniu (kaip parode praktika net ir senu atsisakyti buvo klaida) 3. Nauju bateriju tyrimai anksciau ar veliau duos vaisiu 4. Miestu uzterstumas, amzini kamsciai irgi nemaza paskata pereit prie ekologiskesniu transporto priemoniu 5. Na ir galiausiai baigiantis naftos atsargoms naftos lobistai atleis savo gniauztus 6. ir reik susitaikyt kad lektuvai ir tanklaiviai dar negreit nustos dumyt savo kaminais bet to ir nereik. Pradzioi uztektu bent, kad miestai issivalytu nuo ismetamuju duju. O kad ten mes su savo lektuveliais karta per savaite rotaxu padumysis tikrai niekas nenumirs. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Kad ir lėtas, bet vis tik progresas, bent jau elektros varikliu... Deklaruojama, jog vokiško Geiger HPD25 kreiserinis režimas - iki 25 kW (33 a.g.), tačiau ribotą laiką (pvz, startuojant) galima "išspausti" iki 40 kW (53 a.g.). Vienvietei sraidyklei 30-40 "arklių" kaimenės, spėju, užtenka su kaupu. Kiek gi vis tik sveria tie 33 "pastoviai besidarbuojantys arkliai" informacijos gamintojas kol kas nepateikia (šio elektros variklio tinklapyje https://www.geigerengineering.de/avionik/produkte dar nerasite), bet labai tikėtina, kad išsireiškiant kilogramais, tas skaičius bus vienženklis. Tačiau kaina, išreikšta eurais, žinoma, bus gerooookai didesnė... https://www.youtube.com/watch?v=6qCeFVHvCdU&t=60s | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System