Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Elektra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektra
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
An Bal 23 2019, 02:16
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3503


Kazkas juk turi pasakyti kad karalius nuogas

Nes visas tas "zalumas" jau pasieke psichozes lygmeni.
Į viršų
bence
An Bal 23 2019, 09:00
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1421
Betkuriam logiskai mastamciam zmogui turetu kilt abejoniu del to zalumo
Į viršų
Tinklalapis
Juozas
An Bal 23 2019, 10:15
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 959
Paprasčiausias taršos perkėlimas. Pats automobilis (lėktuvas, laivas, traktorius) aplinkos neteršia. Teršia tai, kas užtikrina jo veikmą. Gamyklos gaminančios akumuliatorius, elektrinės, gaminančios elektrą, ir taip toliau.
Į viršų
Algirdas L
Tr Bal 24 2019, 12:16
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 407
Teisingai, elektromobilio tik gamyba jau sudaro daugiau kaip 30% taršos, o elektra, atsarginės detalės, padangos ir t,t Ir resursas elektromobilių daug mažesnis, keisti reikia dažniau. Taigi, nežinia kas labiau teršia, tik apie tai gamintojai nutyli...
Į viršų
justas
Tr Bal 24 2019, 12:18
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1306
Tas tyrimas irgi toks siaip sau... Tada kodel nepaskaiciuota kiek CO ismetama kol pagaminamas benzinas fabrikuose? Kol perpumpuojama nafta? kol ji isgaunama? kol benzinas pervezamas i koloneles ir t. t. ir t.t. Faktas kaip grybas kad mniestuose butu svariau. O elektra pagamint ne tik is vejo ir saules zymiai svariau nei pagamint benzina.
Į viršų
Marius
Tr Bal 24 2019, 12:45
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2702
http://www.technologijos.lt/n/technologijos/laivai/S-72727/straipsnis/Tiesa-ar-melas---15-didziausiu-pasaulio-laivu-tersia-kaip-visi-pasaulio-lengvieji-automobiliai
Į viršų
Reno
Tr Bal 24 2019, 05:22
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1041
AR rašė ...


Kazkas juk turi pasakyti kad karalius nuogas

Nes visas tas "zalumas" jau pasieke psichozes lygmeni.

Gal mano mąstymas "kreivas", bet vis dar niekaip nesugebu suvokti tokių projektų racionalumo:
https://newatlas.com/amphibious-electric-aircraft-prototype-flight/59354/?fbclid=IwAR1Y2wo5gqGEvOUTHopbE5aCmltiOVIRM_Ta_RY3HixgwAsZ0JCHQ8pvU-U
100kg ličio baterijos energijos pakanka vos 35 minutėms skrydžio. Tiesa, idėjos autoriai to lėktuvo skrydžio laiką žada padvigubinti papildomai įmontuojant dyzelinį generatorių. Bet jeigu tas dyzelis suktų ne elektros generatorių, o tiesiogiai propelerį, tai nereikėtų nei 100 kg ličio baterijos skraidinti, nei generatoriaus, kuris, kaip žinia, taip pat sveria papildomai...
Sutinku, kad generatoriaus variklis, galbūt, per silpnas propeleriui sukti. Tačiau galingesnis vargu ar pridėtų tiek, kad viršytų 100 kg ličio baterijos, elektros variklio ir generatoriaus svorį kartu sudėjus?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=AGDdC_2Tbt4

[ Redaguota Tr Bal 24 2019, 05:25 ]
Į viršų
sky76v
Tr Bir 05 2019, 07:23
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 429
Kai baigiasi akumuliatoriai:



CBS
NBC
Sky News
Aviation Safety Network

[ Redaguota Tr Bir 05 2019, 07:25 ]
Į viršų
Saulius P
Tr Bir 12 2019, 08:45
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 609
Reno rašė ...

Nors "lobizmo" elektrinėms transporto priemonėms šiais laikais tikrai netrūksta, tačiau kartu daugėja ir informacijos apie jų problemas, pvz, - LiPo baterijų keliamą gaisro pavojų (tuokart - sklandytuvuose):
http://sustainableskies.org/two-battery-fires-self-launching-sailplanes/



Logiškai mąstant - kuo talpesnė barterija, tuo ji pavojingesnė įvykus trumpam sujungimui. O tai gali įvykti kad ir išoriškai nematomo vidinio pažeidimo atveju. BMS čia jau nebepagelbės, belieka tik "katapultuoti" baterijas...
Teigiama, kad ličio baterijų "šeimoje" bene saugiausios yra LiFePo, nes jose naudojamas elektrolitas nėra skystas.


https://www.delfi.lt/news/daily/crime/del-sprogimo-vilniaus-senamiestyje-ant-koju-sukelta-policija-i-sodu-g-atvaziavo-5-ekipazai.d?id=81444747


Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1595sek,0.0150iš to užklausomsDB užklausos:33. Naudojama atmintis:3,948kb