Mano Sparnai: Diskusijos / Elektra / Elektra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektra
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
Kt Lie 28 2022, 12:02
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1351
Na štai - elekttra palaipsniui pradeda "spraustis" ir į malūnų pasaulį. Bendrovė Composite FX bando elektrifikuoti sąvąjį ULO kategorijos XEL sraigtasparnį is savo pastangas jau šiemet pristato Oshkosh'o sąskrydyje... Elektgros variklis - tikrai įspūdingai mažas (žiūr. nuorodą žemiau). Tačiau baterijos... Žinoma, ir klasikinis klausimas - kokios trukmės skrydžiui pakaks baterijų energijos? Gamintojas žada 25 min.
https://bydanjohnson.com/oshkosh-2022-day-2-electric-helicopter-from-composite-fx-is-lean-green-machine/?fbclid=IwAR2JXItanyUWtqVTTSdLsgueIijgkeK3VF2B8a7nx2DVEXSOXvSmLvg2JFo


Į viršų
vytas
Kt Rgs 29 2022, 03:46
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2838
Skiriu pesimistams...Ir gal galėtų Rasius B ką nors pakomentuoti.....

https://www.youtube.com/watch?v=qjPO4_oe5h8
Į viršų
Reno
Pn Rgs 30 2022, 05:10
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1351
Nepaisant nuolatinio pranešimų srauto apie "proveržius" baterijų srityje, realiai šių energijos kaupiklių talpos/masės santykis įkyriai laikosi užstrigęs ties, kažkur, 300Wh/kg riba. Tai vis dar per menkas rezultatas lyginant su iškastiniu kuru, nors ir pravardžiuojamu "dinozaurų sultimis", kurių viename kg "telpa" apie 12 kWh. Gal todėl nekantresni "žalios" energijos entuziastai griebiasi kurti įvairias hibridines jėgaines, kuklią ličio baterijų energetinę talpą tikėdamiesi kompensuoti "sukryžminta" elektros bei vidaus degimo variklių pavara. Žemiau - dar vienas tokių idėju "veislyno" kūrinys, matyt, konstruotas remiantis filosofija - "kodėl paprastai, jei galima sudėtingai". Tiesa, reikia pripažinti, kad tris variklius (du VDV ir vieną elektrini) sumontavo į gan kompaktišką agregatą. Skaitantys angliškai daugiau informacijos apie tai ras čia: https://www.xaeros.com/en/xaeros?fbclid=IwAR0wjY7zgSFD6n-XBoiC0TP39IqFKOBApPqKlqoXKJBJxJAhSE_jkVEEWHw

Jei teisingai supratau, abu VDV (po 62 kW) drauge su elektros varikliu kartu išspaudžia iki 200kW (270 a.g.), tačiau neilgam. Pastoviam režime teks apsiriboti 118kW (160 a.g.). Na, iš 120 kg sveriančios jėgainės - gal ir neblogai. Tegiama, jog atsisakius nekurių komponentų, agregato masę galima sumažinti iki 85kg (kad tiktų ULO ir LSA orlėkiams).
Beskaitant aprašymą neišvengiamai prisiminė frazė iš reklamos "Bet tai dar ne viskas...". Nes autorių vizija vien šiuo agregatu neapsiriboja. Žodžiu, kad tokią jėgainę naudojantis orlėkis taptų dar "žalesniu", papildomus elektros variklius siūloma įmontuoti dar ir į lėktuvo ratus (startuodamas greičiau įsibėgės!). Na, nežinau, - mano vaizduotė, matyt, vis tik labai ribota...


Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0631sek,0.0147iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:3,775kb