Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Stol CH 701


Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Tomas
Sk Lap 02 2014, 03:30
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Sveiki,
Perkelkim diskusija apie si orlaivi i sia skilti.
Lietuvoje vienas ch 701 skraido, butu malonu, jeigu gamintojas prisijungtu prie sios temos, patalpintu lektuvo gamybos nuotrauku.
Man sis lektuvas patinka:
1. Yra detalus breziniai.
2. Turi priesparni, nereikia isitemti del greicio stebejimo.
3. Pilnai metalinis, gerai ekplotuojasi lauko salygomis
4. Graziai skraido:
http://www.youtube.com/watch?v=DbBb_IuT1_o

Į viršų
bence
Sk Lap 02 2014, 04:09
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
5.su geru varikliu butu neblogas buksas.
Į viršų
Tinklalapis
Rolandas
Sk Lap 02 2014, 04:22
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Jei užsimaučiau trumpą sijonėlį, prisidažyčiau ir pasivadinčiau mis Lietuva, sukelčiau tik juoką. Tuo tarpu šis lėktuvas pavadintas STOL visai tokiu nebūdamas. Kad galėtų taip vadintis, privalo turėti gerus užsparnius. Su esamu sparnu jis net iš tolo nepasiekia Cy max, galimo tokiam sparnui.
-Dėl kampuoto, neaptakaus liemens ir sparno aerodinaminė kokybė žema, kuro sąnaudos gerokai didesnės nei aptakių lėktuvų.
Sustojus varikliui, sudėtingas avarinis tupdymas-lėktuvas nesklendžia.
-Sudėtingas gaminti.
-Daugiau atlenkus flaperonus didelė tikimybė nutrūkti srautui, labai suprastėja valdymas.
-Reikėtų sakyti ne gražiai skraido, o gražiai nufilmuota. Tai labai skirtingi dalykai.

Vilnietis Aleksandras su kolega Juozu vieną tokį lėktuvą pagamino, planavo iškart gaminti ir antrą, tačiau idėjos atsisakė.

Į viršų
bence
Sk Lap 02 2014, 05:36
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Koks pas juos variklis buvo?
Į viršų
Tinklalapis
Albertas
Sk Lap 02 2014, 05:58
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
yra ir buvo suzuki G16 konversija su savadarbiu dirziniu reduktoriumi,dirba patikimai ir be jokiu problemu,galingumas 92aj
Į viršų
bence
Sk Lap 02 2014, 06:12
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
cia izvelgiu isankstini nusistatyma: perziurejau visus crash reportus- ne vieno del nutrukusio srauto del flaperonu ar kazko panasaus.Savininkai kaip tik pabrezia kad tupdymas be variklio Saugus.Sutikciau tik del kuro sanaudu ir del gamybos jei gamini pagal brezinius.Darant is rinkinio problemos del sudetingumo tikrai nera.O tupimo-kilimo duomenys kalba uz save, tiesa jie su 912 rotaksu...
su suzukiu, kamazo ar dar kokiu varikliu gali ir aplamai neskristi, tad siulyciau diskutuoti remiantis orginalaus lektuvo charakteristikom
Į viršų
Tinklalapis
Marius
Sk Lap 02 2014, 07:51
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
A jums vis nepabosta apie auto variklius varyt?
HONDA-ZC (1,6, 115 a.g.) du karbai:
https://www.youtube.com/watch?v=G8SsZYaLSdw&feature=youtu.be

žiūrėkti nuo 1:15 min.

[ Redaguota Sk Lap 02 2014, 07:53 ]
Į viršų
Albertas
Sk Lap 02 2014, 08:39
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003

bence rašė ...

cia izvelgiu isankstini nusistatyma: perziurejau visus crash reportus- ne vieno del nutrukusio srauto del flaperonu ar kazko panasaus.Savininkai kaip tik pabrezia kad tupdymas be variklio Saugus.Sutikciau tik del kuro sanaudu ir del gamybos jei gamini pagal brezinius.Darant is rinkinio problemos del sudetingumo tikrai nera.O tupimo-kilimo duomenys kalba uz save, tiesa jie su 912 rotaksu...
su suzukiu, kamazo ar dar kokiu varikliu gali ir aplamai neskristi, tad siulyciau diskutuoti remiantis orginalaus lektuvo charakteristikom

deja, nors ir kaip besistengtum su kamazo varikliu ultralengvo lektuvo nesukursi nors pesrsiplesk, bet aotokonversijos realybe placiai paplitusi visam pasaulyje, kaip skrenda butent Aleksandro lektuvas niekam ne naujiena-puikiai...paklauskim jo paties...kolega...
Į viršų
bence
Sk Lap 02 2014, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
As ir neteigiu, kad autokonversija yra blogai.Tiesiog bandau issiaiskinti, kuo tas ch-701 toks jau blogas.Tad bandziau spet, gal motoras sunkus? Konstrukcija gavosi sunkesne? Is kur tie dideli smukos greiciai, kad net i aikstele be variklio neina nutupt?
siaip labia keista, visas pasaulis skraido ir nesiskundzia minetom problemom,Butu tikrai idomu isgirst savininko nuomone.
P.S. Prisiminiau tokia diskusija is rusu forumo.Tiksliai nepamenu temos, bet berods apie argo lektuveli.Nu zodziu nusipirko ruselis Rotaksa.Sveiko neipirko tai teko kapitaliai remontuot.Na ir apie pirmus rezultatus iskarto forume didelem raudonom raidem: Rotaksas ''gavno'' tokio shudo dar nesu mates...Zinoma, visi apake!Kaip cia dabar, taigi rotaksas! Puola dalint patarimus, klausineja apie parametrus ir t.t. O rotakso seimininkas vis deda motora i suns dienas, tik pabaigoje lyg tarpkitko uzsimindamas , kad remontui pritaikinejo agro, auto ir moto technikos guolius, riebokslius, stumokline grupe ir t.t.

[ Redaguota Sk Lap 02 2014, 09:39 ]
Į viršų
Tinklalapis
Algirdas L
Pr Lap 03 2014, 07:45
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Skraidžiau su Aleksandro STOL-u, normalus lėktuvas, kokybė gal 8, tūpti į aikštelę galima. Šiek tiek sunkokas ir skamba kaip gitara, reikėtų garso izoliacijos.
,,Atgimimui,,flaperonus visais režimais bandžiau atlenkti iki 40 laipsnių - srautas netrūksta.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0800sek,0.0104iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,886kb