Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Minkštos dangos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Vytelis.j rašė ... Tuo paciu buvo draskoma ir kito sparno danga,su kuriuo ponas Algirdas 97m Turkijoje dalyvavo,kiek tam sparnui metu istorija nutyli, Kodėl nutyli? Niekad nebuvo klausta. Tas sparnas X-37 чибис (vėliau pervadintas Х-37 Турист). Sparnas, kaip ir vežimėlis, gamintas Charkovo aviacijos gamykloje. Vienvietė versija vadinosi ХАЗ-29 чибис. Mes jį iš gamyklos pirkome 1997 ir su mažai apskraidytu išvažiavome į WAG I. Aferistai tsakant.... | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2974 | atsakysiu nuolatiniam mano oponentui Kęstučiui. Aš ne kritikuoju tamstą,tiesiog pataisau,kai matau,jog rašoma vėjai. Bet tamstos reakcija į mano pataisymus nulinė,todėl suabejočiau tobulėjimo galimybe. Kęstutis taip atkakliai perša savo nuomonę,kad galima skraidyti su visišku skarmalu. Mano pavyzdys su vamzdžiu ,kurio sienelė 0,1 mm neįtikino(ar nedaėjo). Kas galėtų garantuoti ,kad" šventieji" anglai yra absoliučiai teisūs?? PVZ vokiečiai turi kitokią tikrinimo metodiką ir jų riba yra 2000 gr,kai tamstos vienintelio planetoje prietaiso skalė jau pasibaigus.Tai kurie dabar teisūs? Jei jau taip Kęstutis tiki viskuo,kas parašyta,tai klausimas pačiam:- ar šoktum nuo 10m bokšto į ant betono meniškai nupaišytą baseiną?Šiuo metu pas mus guli danga iš Graikijos,prie kurios prilipdžius lipnią juostelę ir bandant ją atlupti,plyšta danga. Ta juostelė nėra visai kibi. Dabar įsivaizduokim ore atsiknojusius pvz registracijos numerius,kurie nuo srauto plėšia visą dangą. Arba neatsargiai trukteli už užtrauktuko dangoje ir perplėši kiaurai visą dangą. O Kęstučio superprietaisas parodo,kad viskas OK Kad baigtųsį šios"patirties" skleidimas,siūlyčiau surasti MS su visiškai nušiurusia, nuo nukritusio ant jos varžto suplyšusia danga ir duoti su tokia MS paskristi Kęstučiui.Patirtis būtų neįkainojama Šiek tiek rimtesni specai,nei Kęstutis aviacijoje pataria elgtis paprastai.Pvz Rotax 912-am variklyje suėjo vandens šlangai 2 metai ir be jokių kalbų keisk tą šlangą,nesvarbu,kad ir atrodo visiškai kaip nauja. [ Redaguota An Grd 16 2014, 11:47 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Marius rašė ... Čia matai dar klausimas kiek danga ar siūlai kurioj vietoj turi laikyt. Kiek panenu mano F2A buvo nurodyta tarp 1150-1360g. O vat ruseliai skaiciau kad jei nelaiko 3,5kg tai jau "verkia". Aš suprantu, kad jie ne rodiklis. Tačiau nemačiau nei vieno gamintojo kuris nurodytu tokius duomenis. Na, britai turi metodiką, kurioje yra nurodyta ne kiek, kurioj vietoj turi laikyt, o kurioj vietoj matuot, ir kiek turi laikyt Logika elementari ir labai demokratiška tos metodikos. Matuojami tik latkišenių siūlių siūlai ir danga apie 1,5 m nuo svarbiausių dangos vietų. Kodėl? Ogi todėl, kad, jei siūlai nutruks, ar danga įplyš, tai nesugadins sparno nešančių konstrukcijų. Juk tikėtina, kad žmogusu ir toliau skraidys ... Taip, formaliai jis "permito" (tinkamumo) negaus, tačiau, ar tai trukdo skristi? Žinoma, 99,9% taip nesielgs, tačiau žmogus yra juk tik žmogus O be to privačios nuosavybės gadint negalima ... gali ir teisman paduot Tiesa, Quik'ų "naujų technoligijų" sparnų užpakalinėse briaunos yra stiprinamos Tvaron juostomis. Jų siūlai tempiami žemyn jau rimtesniu "bezmėnu", nei Bettts testeris. Tie siūlai turi laikyt nuo 5 iki 8 kg. Jie ten turi rimtų bėdų su tom naujom technologijom - sparnai nebeatlaiko matavimų jau po 500 val. skrydžio laiko. Ką padarysi - auka už greitį ... Britai labai rimtai gręžasi atgal į senus, gerus Raven'us ir Flash'us, tik, kad ir gamyba jų apmirus, ir daug išparduota Lietuvon Kai britai sužinojo, kad įsigijau antrą MS, tai gavau net du pasiūlymus gražint Raven'ą atgal "tėvynėn" Kiti žvalgosi į lėtesnes MS, su Dakron dangom. Flylight firma klesti parduodama 115 klasės MS (žiūr. mano post'us "115 užsienio pavyzdžiai"). [ Redaguota An Grd 16 2014, 02:33 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Algis rašė ... Vytelis.j rašė ... Tuo paciu buvo draskoma ir kito sparno danga,su kuriuo ponas Algirdas 97m Turkijoje dalyvavo,kiek tam sparnui metu istorija nutyli, Kodėl nutyli? Niekad nebuvo klausta. Tas sparnas X-37 чибис (vėliau pervadintas Х-37 Турист). Sparnas, kaip ir vežimėlis, gamintas Charkovo aviacijos gamykloje. Vienvietė versija vadinosi ХАЗ-29 чибис. Mes jį iš gamyklos pirkome 1997 ir su mažai apskraidytu išvažiavome į WAG I. Aferistai tsakant.... Na, Britanijoje yra ne viena ir ne dvi senesnės, nei 30 metų MS ir jos vis dar naudojamos mokymui Metai, kaip sakiau, neturi jokios reikšmės, jei danga buvo teisingai eksploatuojama, saugoma nuo UV poveikio. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Po ilgų prašymų ir pasižadėjimų, kad nenaudosiu to formaliam bandymui, DULV ekspertas "prisipažino", kad Vokietijoje matuojamas TIK siūlės siūlo stiprumas, kuris turi siekti 2 kg. Dangos, taip, kaip britai, jie netikrina. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | Vytas yra suiteresuotas asmuo , todel ir bando diskutuoti. Bet as siulyciau jam rasyti tik i Pardavimu skyreli , nes neskraido ir nesiruosia skraidyti . As pats savo skraidykles ir lektuvus tikrinu su betts testeriu pagal anglu metodika ir pilnai ja pasitikiu. Musu angare visi sparnai patikrinti sia metodika ir atitinka dangos stiprumo reikalavimus. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2974 | Gerbiamas Juozai 49,Vytas ne bando diskutuoti,bet dalinasi ne internetine,o praktine patirtimi. Kad šiuo metu neskraidau,tai nė kiek nemenkina patirties,siuvant dangas ir žinant medžiagų savybes,bei reikalavimus joms. Tamstos žiniai,palaikau nuolatinį ryšį su stambiausiu šių medžiagų gamintoju pasaulyje ir nuolatos gaunu naujausių medžiagų techninius parametrus. Kas dėl "suinteresuotumo",tai vėlgi -turime nenutrūkstančius užsakymus iš visos Europos,kartais ir iš visai egzotinių šalių(kas pilnai atitinka mūsų galimybes),kai tuo tarpu Lietuvos rinkai pasiuvame vidutiniškai VIENĄ dangą per 5 metus...tai tiek to "intereso". Tamsta galėtumėte labiau pasigilinti prieš rašant bile ką. O kaip užbaigti egzistavimą šioje ašarų pakalnėje -kiekvieno teisė rinktis,galima kokį kartą pvz praskristi ir su nušiurusia danga P.S. tamstos atvežtų "kaulinių" dangų prisižiūrėjau iki valios ir skristi su dauguma jų nepatarčiau niekam Pagarbiai [ Redaguota An Sau 13 2015, 12:47 ] | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | vytas rašė ... Gerbiamas Juozai 49,Vytas ne bando diskutuoti,bet dalinasi ne internetine,o praktine patirtimi. Kad šiuo metu neskraidau,tai nė kiek nemenkina patirties,siuvant dangas ir žinant medžiagų savybes,bei reikalavimus joms. Tamstos žiniai,palaikau nuolatinį ryšį su stambiausiu šių medžiagų gamintoju pasaulyje ir nuolatos gaunu naujausių medžiagų techninius parametrus. Kas dėl "suinteresuotumo",tai vėlgi -turime nenutrūkstančius užsakymus iš visos Europos,kartais ir iš visai egzotinių šalių(kas pilnai atitinka mūsų galimybes),kai tuo tarpu Lietuvos rinkai pasiuvame vidutiniškai VIENĄ dangą per 5 metus...tai tiek to "intereso". Tamsta galėtumėte labiau pasigilinti prieš rašant bile ką. O kaip užbaigti egzistavimą šioje ašarų pakalnėje -kiekvieno teisė rinktis,galima kokį kartą pvz praskristi ir su nušiurusia danga P.S. tamstos atvežtų "kaulinių" dangų prisižiūrėjau iki valios ir skristi su dauguma jų nepatarčiau niekam Pagarbiai Taigi ir sakau , paskelbk dangu ir siuvimo kainas "Pardavimu" skyriuje ir diskusija bus baigta. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Vokietis, DULV ekspertas sako, cituoju - " ... problem, but no safety issue, is the sail it self. But as long as you can not put holes in with your finger tip, the sail will be sufficient." Vertimas - problema, be ne saugumo problema, yra danga. Tačiau, tol, kol pirštu jos negali pradurti, danga yra tinkama naudojimui. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2974 | aš manau,kad problema tikrai ne dangoje...o žmogaus rankose,tiksliau-pirštuose. Jei pvz praduri pirštu dangą,tai tuo pačiu pirštu ją užkiši ir gali toliau skrist. Bėda tada,kai praduri daugiau nei 10 skylučių ir nebeužtenka pirštų | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System