Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | NNN rašė ... vysniukas rašė ... Hibridas http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/jungtineje-karalysteje-ismegintas-pirmasis-lektuvas-su-hibridiniu-varikliu-646-476464?cf=df Kas galit tokį pagamint? Nupirkčiau taigi parasyta: Jį pagamino Kembridžo universiteto mokslininkai | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Manau, ne taip viskas paprasta. Gali būti problemų dėl sinchroniškumo, kaip užtikrinti kaip tuo pat metu, kad abu varikliai dirbtu (net nežinau kaip tiksliai išsireikšti) optimaliai. Nes atitaikyti vieno akceleratorių su kito sunkiai man įsivaizduojamas dalykas. Teko kažkada skaityti, kaip bandė pajungti du benzininius variklius ant vieno propo, tai pastoviai kažkuris iš variklių perkaisdavo. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | AR rašė ... NNN rašė ... vysniukas rašė ... Hibridas http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/jungtineje-karalysteje-ismegintas-pirmasis-lektuvas-su-hibridiniu-varikliu-646-476464?cf=df Kas galit tokį pagamint? Nupirkčiau taigi parasyta: Jį pagamino Kembridžo universiteto mokslininkai OK, teks kreiptis į VGTU Beje, tie mokslininkai neapsiėjo be konstruktorių mėgėjų Tas vaikinas, kuris pilotavo bandomajam skrydžiui yra ULO gamintojas, Flylight http://www.flylight.co.uk/ sąvininkas Spėju, kad jis gerokai bus nagus prikišęs prie to mokslo (jis jau senokai eksperimentuoja su elektra) | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Tame skraidymo aparate britiško "išmislo" labai nedaug, nebent serijomis gaminamas 4-taktis paramotorinis Bailey variklis. Paties motosklandytuvo SONG konstruktorius - slovakas Marek Ivanov. "Verutė" (ZJ-Viera) taip pat yra Marek'o kūrinys. O "hibrido" perspektyvos aviacijoje, manau, yra labai miglotos Tas reklaminis filmukas - tipiškas pavyzdys, kai pasakoma tik dalis tiesos, tik dalis, kuri šioje situacijoje yra naudinga... Papildomai skraidinti baterijas ir "benzininį elektros generatorių" - nelogiška. Geriau jau tą vidaus degimo variklio energiją panaudot propeleriui sukti, o vietoje baterijų papildomai prisipilt degalų (1kg benzino energetinė talpa vis dar yra gerokai didesnė nei to paties 1 kg pačios moderniausios baterijos). [ Redaguota An Sau 06 2015, 11:11 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Marius rašė ... Manau, ne taip viskas paprasta. Gali būti problemų dėl sinchroniškumo, kaip užtikrinti kaip tuo pat metu, kad abu varikliai dirbtu (net nežinau kaip tiksliai išsireikšti) optimaliai. Nes atitaikyti vieno akceleratorių su kito sunkiai man įsivaizduojamas dalykas. Teko kažkada skaityti, kaip bandė pajungti du benzininius variklius ant vieno propo, tai pastoviai kažkuris iš variklių perkaisdavo. sinchronizuoti el varikli su vidaus degimo salyginai nesunku. Du vidaus degimo variklius- sunkiau, bet imanoma. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Reno rašė ... Tas reklaminis filmukas - tipiškas pavyzdys, kai pasakoma tik dalis tiesos, tik dalis, kuri šioje situacijoje yra naudinga... Papildomai skraidinti baterijas ir "benzininį elektros generatorių" - nelogiška. Geriau jau tą vidaus degimo variklio energiją panaudot propeleriui sukti, o vietoje baterijų papildomai prisipilt degalų (1kg benzino energetinė talpa vis dar yra gerokai didesnė nei to paties 1 kg pačios moderniausios baterijos). visiskai pritariu. Cia labai "nisinis" aparatas. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Na nereikia būti tokiems skeptiškiems elektros atžvilgiu. Jei kas prieš 10 metų būtų pasakęs, kad Dakaro ralyje dalyvaus ir elektromobiliai, manau daugelis būtų patrukčioję pečiais. Pernai dalyvavo. Šiemet taip pat. 300 km nulekia "sportiniame" režime!!! Ir tai ne hibridas. Ateis laikas ir aviacijai... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Algis rašė ... Na nereikia būti tokiems skeptiškiems elektros atžvilgiu. Jei kas prieš 10 metų būtų pasakęs, kad Dakaro ralyje dalyvaus ir elektromobiliai, manau daugelis būtų patrukčioję pečiais. Pernai dalyvavo. Šiemet taip pat. 300 km nulekia "sportiniame" režime!!! Ir tai ne hibridas. Ateis laikas ir aviacijai... Tikėkimės, kad, pagaliau, ateis. Kažkada, maždaug prieš 120 metų elektromobiliai buvo greitesni už automobilius su vidaus degimo varikiais Ten, kur didžiausią kelionės dalį greitis yra daugmaž stabilus, su dabartinės talpos baterijomis hibrido naudojimas yra beprasmis. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Ne, ne, neeksperimentuokit, nerizikuokit, vilkitės paskui supuvusius vakarus, bambėdami ... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Būtent, paskui vakarus, nes dauguma naujausių technologijų iš ten ir atkeliauja | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System