Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO atstatymo klausimai. Nuo 23 psl ANBO II statyba


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO atstatymo klausimai. Nuo 23 psl ANBO II statyba
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pn Sau 01 2016, 12:59
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
http://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/per-lietuva/legendinio-lektuvo-anbo-ii-atkurimo-ideja-issukes-a-sabrinskas-tai-bus-ivykis-642-558249


viskas grazu tik laiko terminai nerealus
Į viršų
Arvydas ANBO2
Pn Sau 01 2016, 01:24
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Gražius dalykus stengiamės paankstinti. Iš tiesų, tai tik variklis ir beliko. Uždėjus variklį - paakutiniai derinimo darbai, konstrukcijos išrinkimas, dažymas, surinkimas ir... pirmyn. Jei kiek vėluosim, ne bėda. Svarbiausia- sudalyvauti karo aviacijos šventėje Karmėlavoje, rugpiūtyje. Jau suderinta su Krašto apsaugos ministerija
Į viršų
Rolandas
Pn Sau 01 2016, 11:27
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Pastudijavus mūsų būsimo variklio ypatybes, aiškėja, kad jis pakankamai galingas ir visai nemėgstantis kaisti.

Reiškia ANBO 2 labai tiks kelti į orą prieškarinius lietuviškus sklandytuvus!

[ Redaguota Št Sau 02 2016, 10:46 ]
Į viršų
Rolandas
Pr Sau 04 2016, 10:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Labai drovėdamiesi kartais pakalbam, kad reikėtų atstatyti Anbo 41 ar Anbo 8.
O štai ukrainiečiai nesidrovi-ėmėsi dar sudėtingesnio projekto. Baigia atstatyti Ju 87 "Štuką". Dirba profesionaliai.
Tiesa 3/4 dydžio, variklis automobilinis, per daug naudojamos ištraukiamos kniedės. Na bet vaizdas superinis.
http://forum.privat.aero/viewtopic.php?f=22&t=330

Pasirodo Anbo 8 beveik idealiai pagal visus duomenis atitinka "Štuką". Išeitų kad Gustaitis eilinį kartą taikė ir pataikė į dešimtuką.

Specifications (Ju 87 B-2)[edit]
Data from Ju 87 B-2 Betriebsanleitung, Juni 1940 (D.(Luft) T.2335/1)
General characteristics

Crew: 2
Length: 11.00 m (36 ft 1.07 in)
Wingspan: 13.8 m (45 ft 3.30 in)
Height: 4.23 m (13 ft 10.53 in)
Wing area: 31.90 m² (343.37 ft²)
Empty weight: 3,205 kg (7,086 lb)
Loaded weight: 4,320 kg (9,524 lb)
Max. takeoff weight: 5,000 kg (11,023 lb)
Powerplant: 1 × Junkers Jumo 211D liquid-cooled inverted V12 engine, 1200 PS (1,184 hp (883 kW))
Propellers: Three-blade Junkers VS 5 propeller, 1 per engine
Propeller diameter: 3.4 m (11 ft 1.85 in)
Performance

Never exceed speed: 600 km/h (373 mph)
Maximum speed: 390 km/h @ 4,400 m (242 mph @ 13,410 ft)
Range: 500 km (311 mi) with 500 kg (1,100 lb) bomb load
Service ceiling: 8,200 m (26,903 ft) with 500 kg (1,100 lb) bomb load
Armament

Guns: 2× 7.92 mm (.312 in) MG 17 machine gun forward, 1× 7.92 mm (.312 in) MG 15 machine gun to rear
Bombs: Normal load = 1× 250 kg (550 lb) bomb beneath the fuselage and 4× 50 kg (110 lb), two bombs underneath each wing.

ANBO 8 http://www.plienosparnai.lt/page.php?58

Pagrindinės[taisyti | redaguoti kodą]
Variklis: Bristol Pegasus XVIII, 930 AG
Tuščio masė: 2300 kg
Skridimo masė: 3700 kg
Sparnų ilgis: 13,5 m
Sparnų plotas: 30 m²
Liemens ilgis: 9,5 m
Didžiausias greitis: 411 km/h (5 km aukštyje)
Mažiausias greitis: 113 km/h
Kuro talpa: 640 l
Ginkluotė[taisyti | redaguoti kodą]
4 kulkosvaidžiai sparnuose
1 žvalgo kulkosvaidis
Bombų talpa: 600 kg arba 400 kg po sparnais.

[ Redaguota Pr Sau 04 2016, 08:46 ]
Į viršų
Arvydas ANBO2
Pr Sau 04 2016, 08:37
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Man Tiger Moth - labai gražus lėktuvas. Bet kažkodėl darom ANBO. Atspėkit, kodėl ?
Galim didžiuotis kad tuo metu turėjom tokius konstruktorius kaip Dobkevičius ir Gustaitis.
Ar ukrainiečiai turi to laikmečio nacionalinių konstrukcijų? Ar rusai juos inkorporavo pilnai ir išnaudojo savo nacionalinei kūrybai aukštinti...
Ar su tokia aviacine patirtimi ukrainiečiams belieka tik svetimus lėktuvus kokybiškai gaminti..
Į viršų
bence
Pr Sau 04 2016, 09:05
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Mielai gaminciau 5 arba 51, bet be motoro net nesinori pradet.
P.S. o del stukos grazi iniciativa bei atrodo rimciausiai is visu man matytu stuku repliku! Tiesa ju ne tiek ir daug:viso 4 bandymai.dekui Rolandai uz nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
Juozas
Pr Sau 04 2016, 09:23
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 998
"Štuka" ir ANBO VIII tos pačios paskirties lėktuvai. O lyginti reikėtrų ANBO VIII ir"Štukos" bandomojo (V 1) o ne serijinio (B 2) lėktuvo duomenis. Nes "aštuntukas" buvo prototipas,o ne serijinis lėktuvas.
3/4 "Anbukas" būtų gana solidus lėktuvas. Kitas klausimas: iš kur "iškapstyti" brėžinius? Apie "Štuką" medžiagos daug, o apie ANBO ...
Daug kas labai nepalankiai žiūri į sumažintas lėktuvų kopijas. Mano nuomone, svarbu tikslus atkartojimas. Jeigu nėra galimybės pagaminti natūralaus dydžio kopją, Kodėl nepagaminti sumažintos?
Į viršų
Juozas
Pr Sau 04 2016, 09:26
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 998

Arvydas ANBO2 rašė ...

Man Tiger Moth - labai gražus lėktuvas. Bet kažkodėl darom ANBO. Atspėkit, kodėl ?
Galim didžiuotis kad tuo metu turėjom tokius konstruktorius kaip Dobkevičius ir Gustaitis.
Ar ukrainiečiai turi to laikmečio nacionalinių konstrukcijų? Ar rusai juos inkorporavo pilnai ir išnaudojo savo nacionalinei kūrybai aukštinti...
Ar su tokia aviacine patirtimi ukrainiečiams belieka tik svetimus lėktuvus kokybiškai gaminti..


Atsakymas paprastas: reikia pasidomėti kokie lėktuvai Ukrainoje buvo gaminami. Kopijavimui nelabai...
Į viršų
bence
Pr Sau 04 2016, 09:43
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
siap jau 41,4 ir 8-to breziniu ir info yra islike daugiausiai is visu anbuku, neskaitant 1-o.Na o sumazinti jie neatskleistu savo didybes ir grozio...Kad sumazintas, dar nereiskia kad blogas! Bet kuris naujai pastatytas lektuvas Lietuvoje yra pliusas
Į viršų
Tinklalapis
Arvydas ANBO2
Pr Sau 04 2016, 10:03
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Benai, turiu tau gerą žinią. Kai tik pastatytsi ANBO penktuką, iškart tau dovanoju atremontuotą M-11FR. Juk pirmasis penktukas buvo su penkiacilindriu, ane ? Ir garantuojam visa mūsų ANBO ESKADRILĖS logistinę paramą. Aš rimtai, tik daryk.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0905sek,0.0288iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:4,047kb