Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / žalvario virinimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
žalvario virinimas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytas
Sk Bir 28 2015, 07:45
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2463
iškilo problemėlė,todėl kreipiuosi į žinovus.Atitrūko radijatoriaus tvirtinimo ausis, Radijatorius žalvarinis,o ausis plieninė. Gal kas žino,kokiu būdu geriausiai sutaisyt. Litavimas,manau gerai nelaikys,kaip dar galima pritvirtint ausį ir gal kas žino,kur Kaune tuo užsiima. Sukam galvas,reikalas skubus
Į viršų
Rolandas
Sk Bir 28 2015, 08:13
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4904
Litavimas sidabro lydmetaliu. Tai puikiai daro dantų technikai, juvelyrai. Ir kaina neturėtų būti kosminė.
Į viršų
AR
Sk Bir 28 2015, 10:27
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3503
labai geras budas "variavimas" - tai is esmes litavimas kaip lydmetali naudojant vari arba zalvari ir kaitinant dujiniu degikliu. Daro visi kas virina dujomis.

[ Redaguota Sk Bir 28 2015, 10:28 ]
Į viršų
vytas
Sk Bir 28 2015, 11:08
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2463
Litavimas sidabro lydmetaliu skamba egzotiškai.Pats sidabras nepigus,o ir dantistai ir juvelyrai-vienos iš brangiausių profesijų,Kažin kaip ten su tuo pigumu.Bet esmė net ir ne tame-tiesiog neturiu pažystamų tarp jų. Kažkada ,kai dirbau Centrolite,ten patys gamindavosi tekinimo peilius. Prie peilio žalvariu lituodavo kietmetalio plokšteles. Dar dėdavo kažkokių miltelių(kiek suprantu tai fliusas) ir pakaitindavo dujiniu degikliu. Sukibimas mirtinas gaudavosi...tik kad centrolito nebėra.
Į viršų
Rolandas
Sk Bir 28 2015, 11:18
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4904
Bėda tame, kad žalvarį žalvariu lituoti negalima. Centrolito specialistai turbūt nepadėtų. Lydmetalio lydymosi temperatūra turi būti žemesnė už lituojamo metalo.
Apie litavimą sidabru daug papasakoti ir net sulituoti gali šiaulietis Kintas Juodėnas. Skambink.

TIG virinu varį su variu, su plienu, tačiau su žalvariu kažin ar pavyktų.
Į viršų
Stanislovas
Pr Bir 29 2015, 09:14
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3242

vytas rašė ...

Litavimas sidabro lydmetaliu skamba egzotiškai.Pats sidabras nepigus,o ir dantistai ir juvelyrai-vienos iš brangiausių profesijų,Kažin kaip ten su tuo pigumu.Bet esmė net ir ne tame-tiesiog neturiu pažystamų tarp jų. Kažkada ,kai dirbau Centrolite,ten patys gamindavosi tekinimo peilius. Prie peilio žalvariu lituodavo kietmetalio plokšteles. Dar dėdavo kažkokių miltelių(kiek suprantu tai fliusas) ir pakaitindavo dujiniu degikliu. Sukibimas mirtinas gaudavosi...tik kad centrolito nebėra.

Milteliai - boraksas (rusiškai - BURA) Procesą dar vadindavo švaicavimu

Beje, borakso dar truputį turiu...
Į viršų
Dovydas_S
Pr Bir 29 2015, 11:10
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486
Žalvaris su metalu labai puikiai virinasi su TIG'u su žalvarine pridetine viela . Nieko nereikia jokiu boraksu jokiu juvelyru virinasi tiesiog kaip metalas su metalu ir tiek....
Į viršų
Juozas
Pr Bir 29 2015, 06:19
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 959
O žalvaris kas, ne metalas?
Į viršų
vytas
Tr Lie 01 2015, 08:00
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2463
Joo...psirodo problemėlė .Net ir prabangi technologija nepadėjo. Paskambino žmogus,pasiryžęs padėt.Sakė tuoj tau su sidabro lydmetaliu imsiu ir prilituosiu. Ir nei velnio,nepadėjo nei tarybinis,nei importinis lydmetalis. Nekimba ,putoja ,nors tu ką. Nuvalėme paviršius tikrai švariai iki metalo. Visa bėda tame,kad radiatorius senobinis amerikoniškas. Visas radiatorius iš žalvario o bakeliai šoniniai variniai.Tarpusavyje sulituoti paprastu alavo lydmetaliu. Stipriau pakaitinus,viskas atsilituotų. Apie suvirinimą nė kalbos negali būti.

Kokių minčių gal dar kas turi. Belieka tik paprastas litavimas,bet gal yra kokių tai fliusų,kurie sustiprina litavimą?
Į viršų
Algis
Tr Lie 01 2015, 10:35
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1923
Man Kaune 912-o radiatorių remontavo firma užsiimanti radiatorių gamyba ir remontu. Sutvarkė kokybiškai. Gal jie turi kokias technologijas ir tavo variantui. Firmos pavadinimo nebepamenu. Bet nete galima rasti.
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1621sek,0.0115iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,897kb