Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Klausia naujokai... |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Lektuveliai mazais sparnais? |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Sveiki, Idomu ar kas bande ir daro tokius o jei nedaro tai del kokiu priezasciu? Kaip suprantu sparnas gana sudetingas ir brangus dalykas darant lektuva. Jeigu didinti sparno ikrovima iki kokiu 500kg/m iseitu isiversti su labai mazais... vos 50cm standartiniam lektuveliui. Daug kas pasudetingetu bet daug kas ir supaprastetu. Siauras mazas liemuo, gulima pozicija, labai mazi sparnai kuriuos galima butu pagaminti kad ir is plieno. Tupimo greitis >300km/h. Tokiu lektuveliu ir skraidyti turbut butu zymiai idomiau, reiketu daugiau patirties. Ar tada problema butu variklio galia? O jeigu naudoti maza turbo prop? | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 471 | Cri cri | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 471 | Bd-5 | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Panašių lėktuvų daroma, tačiau jie nėra vykę dėl daugelio priežasčių. Mastelio faktorius. Lėktuvas modeliuko dydžio. Avarinio tūpimo atveju toli risis besivartydamas per aerodromą. Ką jau kalbėti apie tūpimą ne aerodrome. Aerodromas turi būti su ilga ir labai kokybiška tūpimo juosta. Tūpimo procedūros dėl didelių greičių-kaip naikintuvui. Dauguma mėgėjiškų lėktuvų tupia į mažus aerodromus, aikšteles. Šiam būtų tinkama gal tik dešimtadalis aerodromų. Pilotas turi būti aukštos kvalifikacijos ir lengvabūdis, kas sutiktų tokiu daiktu skristi. Važiuoklė būtinai įtraukiama. Padidinti reikalavimai aerodinamikai. Juk net mažas atsikišimas sraute gerokai stabdytų. Dėl mažų gabaritų ir didelio greičio būtų nematomas kitiems-negalėtų saugiai skraidyti pagal vizualaus skrydžio taisykles. Ir taip toliau.................. | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Visi pastebejimai teisingi bet kaip buvo rasyta cia kazkur pilotams greitai pabosta skraidyti is vieno aerodromo i kita... tai ir daro zemus praejimus visa diena ar kaip kitaip kvailioja. Ar yra kokiu GA lektuveliu kurie atitiktu bent I pasaulinio karo naikintuvu parametrus nekalbant jau apie II? Turbut tas BD-5 ir buvo del to susilaukias tokio milzinisko populiarumo. Jei kas sukurtu su II karo naikintuvo parametrais koki vykusi lektuveli gal irgi 10 tukstanciu kopiju parduotu? Kazkas tokio: Kruizas 700km/h, kylimas 3000 ft/min, maksimalus aukstis 12km. Ar butu labai sudetinga? [ Redaguota An Rgs 22 2015, 12:15 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | https://www.youtube.com/watch?v=4rt3qwjiGT4 https://www.youtube.com/watch?v=F00nxuodsHs | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Turbavykas rašė ... Visi pastebejimai teisingi bet kaip buvo rasyta cia kazkur pilotams greitai pabosta skraidyti is vieno aerodromo i kita... tai ir daro zemus praejimus visa diena ar kaip kitaip kvailioja. Ar yra kokiu GA lektuveliu kurie atitiktu bent I pasaulinio karo naikintuvu parametrus nekalbant jau apie II? Turbut tas BD-5 ir buvo del to susilaukias tokio milzinisko populiarumo. Jei kas sukurtu su II karo naikintuvo parametrais koki vykusi lektuveli gal irgi 10 tukstanciu kopiju parduotu? Kazkas tokio: Kruizas 700km/h, kylimas 3000 ft/min, maksimalus aukstis 12km. Ar butu labai sudetinga? Jokių problemų. Jau seniai masiškai gaminami tokių charakteristikų lėktuvai. Rinkinuko kaina tik pusė milijono dolerių... Vienas skraido LT, konkrečiau Molėtų aerodrome. http://www.lancair.com/kit-pricing/ Tačiau šie lėktuvai nėra ypatingai maži-jie dviviečiai, keturviečiai. Skraido aukštai ir toli, net per Atlantą. [ Redaguota An Rgs 22 2015, 01:46 ] | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Lancair aisku geras ir zinomas lektuvas bet ner jis ten supper kazkoks. Beto is isvaizdos atrodo kad visokie dynamicai ir yra tiesiog lancair legacy ar senesniu modeliu sumazintos kopijos. Gyvai teko matyti F-104 tai palieka idomu ispudi. Pagal liemens dydi atrodo kad ten ner sparnu. Gal nuotraukose ir neatrodo taip ispudingai. Isivaizduokit koki AN2 su dinamiko sparnais. Tada butu klausimas is earodinamines puses. Ar smukos greicio didinimas ir sparnu ploto mazinamas didina lektuvo greiti? Ar pasikeistu skrydzio charakteristikos kaip greitis ar ekonomiskumas jei UL leistu ne 45 o pvz 145 minimalu smukos greiti?(neskaitant kad reiktu geresniu aerodromu) | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Turbavykas rašė ... Tada butu klausimas is earodinamines puses. Ar smukos greicio didinimas ir sparnu ploto mazinamas didina lektuvo greiti? Ar pasikeistu skrydzio charakteristikos kaip greitis ar ekonomiskumas jei UL leistu ne 45 o pvz 145 minimalu smukos greiti?(neskaitant kad reiktu geresniu aerodromu) Visa tai parašyta bet kuriame aerodinamikos vadovėlyje. Plotą mažinant kreiseriniai greičiai didėja, tačiau atsiranda aibė kitų, jau paminėtų problemų. Šiuolaikiniai lėktuvai yra optimaliai suprojektuoti ir žymus sparnų ploto mažinimas nebūtų racionalus. Kad lėktuvai optimalūs, labai gerai jauti dirbdamas prie Anbo-2. 1927 m šio dviviečio lėktuvo sparnų plotas buvo dvigubai mažesnis , nei truputį senesnių biplanų. Šiai dienai Anbo 2 yra pagal plotą ir kitus matmenis dvigubai didesnis, nei šiuolaikiniai dviviečiai lėktuvai. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Turbavykas rašė ... Gyvai teko matyti F-104 tai palieka idomu ispudi. Teko ir man truputi pačiupinėt jį, bet pasidomėk kaip jį vadino pilotai. Manau ne be reikalo. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System