Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Aviacijos įstatymas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | Rolandas rašė ... Pagrindinė priežastis kodėl nėra prasmės viešinti-avarijų valdžios atstovai netiria, o prisipažinęs apie įvykusią avariją gali turėti nemalonumų. Vadinasi vyksta labai blogas reiskinys, kuris priestarauja pagrindiniam EASA suformuotam principui: Bausti negalima, nes bus slepiama, o kai bus slepiama, nebus galima pasalint priezasciu ir tai kartosis | ||
Į viršų | | ||
Ričard |
| ||
Ricard Užsiregistravęs dalyvis #1014 Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00Vieta: Vilnius Pranešimų: 218 | Benai ,keista jog tau čia atradimas , naujiena Tai vyksta jau nuo tada , kai caa pasiskyrė sau popierinę teisę pasirūpint mūsų saugumu. Ir taip bus tol. kol jie pripažins klydę , ir sugražins reguliavimą tiems įgaliems , kuriems realiai ,o ne už etatą rūpi tai,ir supranta. [ Redaguota Kt Spa 01 2015, 09:41 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Ričard rašė ... Benai ,keista jog tau čia atradimas , naujiena Tai vyksta jau nuo tada , kai caa pasiskyrė sau popierinę teisę pasirūpint mūsų saugumu. Ir taip bus tol. kol jie pripažins klydę , ir sugražins reguliavimą tiems įgaliems , kuriems realiai ,o ne už etatą rūpi tai,ir supranta. Nemanau kad CAA šitoj vietoj yra toks velniškai piktas kaip čia bandoma nupaišyti. Esant rimtiems įvykiams, problemos bus su teisėsauga ir nukentėjusiųjų civiliniais ieškiniais, o tokie dalykai kaip asmeninio lėktuvo sulinkusi važiuoklė nieko nedomina. Klasikinis pvz: avarija Pociūnuose. Kas pateikė kaltinimus ir ieškinius? CAA, draudimas ar prokuratūra? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | bence rašė ... Rolandas rašė ... Pagrindinė priežastis kodėl nėra prasmės viešinti-avarijų valdžios atstovai netiria, o prisipažinęs apie įvykusią avariją gali turėti nemalonumų. Vadinasi vyksta labai blogas reiskinys, kuris priestarauja pagrindiniam EASA suformuotam principui: Bausti negalima, nes bus slepiama, o kai bus slepiama, nebus galima pasalint priezasciu ir tai kartosis Visi Annex II orlaiviai yra "non EASA" ... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Valdas-Fox rašė ... Ričard rašė ... Benai ,keista jog tau čia atradimas , naujiena Tai vyksta jau nuo tada , kai caa pasiskyrė sau popierinę teisę pasirūpint mūsų saugumu. Ir taip bus tol. kol jie pripažins klydę , ir sugražins reguliavimą tiems įgaliems , kuriems realiai ,o ne už etatą rūpi tai,ir supranta. Nemanau kad CAA šitoj vietoj yra toks velniškai piktas kaip čia bandoma nupaišyti. Esant rimtiems įvykiams, problemos bus su teisėsauga ir nukentėjusiųjų civiliniais ieškiniais, o tokie dalykai kaip asmeninio lėktuvo sulinkusi važiuoklė nieko nedomina. Klasikinis pvz: avarija Pociūnuose. Kas pateikė kaltinimus ir ieškinius? CAA, draudimas ar prokuratūra? Ne apie CAA ši tema ... skaitom pradžią | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Valdas-Fox rašė ... Klasikinis pvz: avarija Pociūnuose. Kas pateikė kaltinimus ir ieškinius? CAA, draudimas ar prokuratūra? Anoks čia klasikinis, man atrodo, kad (ačiū dievui) tai vienintelis toks pavyzdys. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1402 | NNN rašė ... Ne apie CAA ši tema ... Tačau beveik visose temose: NNN > CAA NNN > EASA ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | NNN rašė ... Visi Annex II orlaiviai yra "non EASA" ... easa teikia rekomendacijas musu caa, o pastaroji kontroliuoja visus orlaivius be isimties.Yra daug senu orlaiviu, kuriems jau senai laikas i istoriniu kategorija, bet jie vis dar skaitosi sertifikuoti... | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | bence rašė ... easa teikia rekomendacijas musu caa, o pastaroji kontroliuoja visus orlaivius be isimties.Yra daug senu orlaiviu, kuriems jau senai laikas i istoriniu kategorija, bet jie vis dar skaitosi sertifikuoti... Benai - viskas - iki paskutinės smulkmenos - yra aprašyta teisės aktais. Jei orlaivis priklauso ANNEX2 - reiškia EASA jo nereguliuoja. Tinkamumo, licencijų bei registracijos reikalavimus orlaiviui nustato CAA. Taškas. Plačiau... Ką reguliuoja ir ko nereguliuoja EASA: 1)EASA yra ES įstaiga, veikianti pagal Europos Parlamento ir Europos Komisijos direktyvas/reglamentus. 2) Aukšto lygio reikalavimai tech. būklei, pilotams ir k.t. aprašyti reglamente 2008/216. Jį- Lietuvių kalba - rasite čia. Reglamentas panašus į aviacijos įstatymą (toliau - AĮ). 3) Reglamento skyriuje "principai ir taikymas" yra 6 dalys, kuriose - grubiai pasakius - rašoma: #1 - taikoma EASA prižiūrimuose orlaiviuose ir #2 - taikoma personalui(pvz: pilotams, mechanikams, stiuardesėms, etc), kurie naudojasi EASA orlaiviais. #3 - naudojant EASA tipo orlaivius (Pvz įskrendančius iš ne ES) #4 - punktas #1 netaikoma ANNEX 2 #5 - punktai #2,#3 netaikomi ANNEX 2, jei naudojama NEKOMERCINEI veiklai. #6 - ...(nesvarbus) Trumpiau - 216/2008 reikalavimai negalioja ANNEX2 tipo orlaiviams. Kiekviena šalis nusistato reikalavimus individualiai. 4) Į Lietuvos AĮ reglamento 216/2008 ANNEX 2 orlaiviai perkelti kaip "eksperimentiniai". Reikalavimus eksperimentinio tipo orlaivių [registracijai] [tinkamumui] [pilotų licencijoms] nustato CAA, atsižvegdama į sąlygas, būtinas skrydžių saugai užtikrinti. 5) Kiekvienas CAA skyrius sprendžia, kaip tuos reikalavimus administruoti. Licencijavimo skyrius - ULOPF prezidento prašymu ir CAA direktoriaus įsakymu - ultralengvų orlaivių priežiūrą perdavė federacijai. Ne idealu, bet veikia, CAA vykdo reguliarius auditus ir kontrolę. 6) Reikalavimus ANNEX2 orlaivių registracijai ir tinkamumui nustato taip pat CAA (Kęstutis ), atsižvelgdami į sąlygas, būtinas skrydžių saugai užtikrinti. 7) Taigi, jei reglamento 216/2008 Annex2 orlaiviams (pvz AN-2, YAK-52, sklandytuvams, ultralengviems orlaiviams) yra kažkokia spec. priežiūra - ji taikoma dėl CAA (...) iškeliamų saugos reikalavimų. Mano nuomone, šiai dienai Lietuvos CAA turėtų daugiau rūpintis organizacijos efektyvumo didinimu, komercinės aviacijos priežiūra, didesnių orlaivių pilotų mokymais / kontrole. Tuo tarpu darbą, prižiūrint orlaivius bei jų registrus - ypatingai NEKOMERCINEI veiklai naudojamus privačius ANNEX2 orlaivius (ypatingai - ULO, MKO) - kaip galima labiau perduoti išorinėms nekomercinėmis organizacijoms, vykdant jų kontrolę. Nors garsiai apie tokį procesą deklaruojama, tačiau realaus progreso nėra nuo ~2007 metų. **************************************** Būtina paminėti kitas ES šalis, ir jų ANNEX2 perkėlimą: - Prancūzijoje ULO orlaiviai registre neregistruojami - jie gauna tik radijo šaukinį (arba savivaldybės, kurioje skraido, ženklinimą). - Italijoje - atliekama pirminė apžiūra, toliau - tik deklaruoji, jog viskas OK (Beja - tave visada gali patikrinti !) - Čekijoje federacija yra tame pačiame lygyje kaip CAA - UK CAA turi ULO benduomenę atstovaujantį pareigūną, skiriamą federacijos. - ir t.t. ULO federacija pernai metais bandė pakeisti Aviacijos įstatymą (eigą galite stebėti čia), tačiau apžiojom kiek per daug (dubliavom CAA pareigas) ir "pakibom". Darbas - naudojantis gautomis pastabomis - tęsiamas. Romą ne savaitę statė, o Jūsų pagalba - praverstų Federaciją šiandieną sudaro ne 5 ar 6 žmonės, o 300+ narių arba 75-80% ULO pilotų. Tiek vieno, tiek penkių federacijos narių pasiūlymus galima analizuoti ir tvirtinti visuotiniam susirinkime - ir jie tampa galiojantys visiems (pvz: nario mokesčių dydžiai, rinkimai į tarybą, techninė komisija, ir t.t.). Atstovaujant tokio dydžio organizaciją, galima patekti visur, kur tik reikia: žurnalistus, politikus, ministrus, galima KEISTI tai, kas netinka. Klausimas vienas: ko norim patys ? | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/virs-baltijos-juros-skraidantiems-lektuvams-gresia-pakeitimai.htm Na va... Iš Šilutės į Nidą nebenuskrisime. Na jei kada nors atidarys Nidos aerodromą. Taip pat nebebus galima nei metru užkabinti Baltijos jūros ar Kuršių marių, nes tai jau bus skrydžiu virš jų... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System