Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Aviacijos įstatymas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
bence
Kt Spa 01 2015, 03:17
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1538

Rolandas rašė ...

Pagrindinė priežastis kodėl nėra prasmės viešinti-avarijų valdžios atstovai netiria, o prisipažinęs apie įvykusią avariją gali turėti nemalonumų.


Vadinasi vyksta labai blogas reiskinys, kuris priestarauja pagrindiniam EASA suformuotam principui: Bausti negalima, nes bus slepiama, o kai bus slepiama, nebus galima pasalint priezasciu ir tai kartosis
Į viršų
Tinklalapis
Ričard
Kt Spa 01 2015, 09:17
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Benai ,keista jog tau čia atradimas , naujiena
Tai vyksta jau nuo tada , kai caa pasiskyrė sau popierinę teisę pasirūpint mūsų saugumu.
Ir taip bus tol. kol jie pripažins klydę , ir sugražins reguliavimą tiems įgaliems , kuriems realiai ,o ne už etatą rūpi tai,ir supranta.

[ Redaguota Kt Spa 01 2015, 09:41 ]
Į viršų
Tinklalapis
Valdas-Fox
Pn Spa 02 2015, 12:03
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Ričard rašė ...

Benai ,keista jog tau čia atradimas , naujiena
Tai vyksta jau nuo tada , kai caa pasiskyrė sau popierinę teisę pasirūpint mūsų saugumu.
Ir taip bus tol. kol jie pripažins klydę , ir sugražins reguliavimą tiems įgaliems , kuriems realiai ,o ne už etatą rūpi tai,ir supranta.


Nemanau kad CAA šitoj vietoj yra toks velniškai piktas kaip čia bandoma nupaišyti.
Esant rimtiems įvykiams, problemos bus su teisėsauga ir nukentėjusiųjų civiliniais ieškiniais, o tokie dalykai kaip asmeninio lėktuvo sulinkusi važiuoklė nieko nedomina. Klasikinis pvz: avarija Pociūnuose. Kas pateikė kaltinimus ir ieškinius? CAA, draudimas ar prokuratūra?
Į viršų
NNN
Pn Spa 02 2015, 08:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
bence rašė ...

Rolandas rašė ...

Pagrindinė priežastis kodėl nėra prasmės viešinti-avarijų valdžios atstovai netiria, o prisipažinęs apie įvykusią avariją gali turėti nemalonumų.


Vadinasi vyksta labai blogas reiskinys, kuris priestarauja pagrindiniam EASA suformuotam principui: Bausti negalima, nes bus slepiama, o kai bus slepiama, nebus galima pasalint priezasciu ir tai kartosis


Visi Annex II orlaiviai yra "non EASA" ...
Į viršų
NNN
Pn Spa 02 2015, 08:21
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Valdas-Fox rašė ...

Ričard rašė ...

Benai ,keista jog tau čia atradimas , naujiena
Tai vyksta jau nuo tada , kai caa pasiskyrė sau popierinę teisę pasirūpint mūsų saugumu.
Ir taip bus tol. kol jie pripažins klydę , ir sugražins reguliavimą tiems įgaliems , kuriems realiai ,o ne už etatą rūpi tai,ir supranta.


Nemanau kad CAA šitoj vietoj yra toks velniškai piktas kaip čia bandoma nupaišyti.
Esant rimtiems įvykiams, problemos bus su teisėsauga ir nukentėjusiųjų civiliniais ieškiniais, o tokie dalykai kaip asmeninio lėktuvo sulinkusi važiuoklė nieko nedomina. Klasikinis pvz: avarija Pociūnuose. Kas pateikė kaltinimus ir ieškinius? CAA, draudimas ar prokuratūra?


Ne apie CAA ši tema ... skaitom pradžią
Į viršų
Marius
Pn Spa 02 2015, 09:25
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Valdas-Fox rašė ...

Klasikinis pvz: avarija Pociūnuose. Kas pateikė kaltinimus ir ieškinius? CAA, draudimas ar prokuratūra?


Anoks čia klasikinis, man atrodo, kad (ačiū dievui) tai vienintelis toks pavyzdys.
Į viršų
Reno
Pn Spa 02 2015, 09:41
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1402
NNN rašė ...
Ne apie CAA ši tema ...

Tačau beveik visose temose:
NNN > CAA
NNN > EASA
ir t.t.
Į viršų
bence
Pn Spa 02 2015, 05:53
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1538
NNN rašė ...


Visi Annex II orlaiviai yra "non EASA" ...



easa teikia rekomendacijas musu caa, o pastaroji kontroliuoja visus orlaivius be isimties.Yra daug senu orlaiviu, kuriems jau senai laikas i istoriniu kategorija, bet jie vis dar skaitosi sertifikuoti...
Į viršų
Tinklalapis
PovilasK
Pn Spa 02 2015, 09:00
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745
bence rašė ...

easa teikia rekomendacijas musu caa, o pastaroji kontroliuoja visus orlaivius be isimties.Yra daug senu orlaiviu, kuriems jau senai laikas i istoriniu kategorija, bet jie vis dar skaitosi sertifikuoti...


Benai - viskas - iki paskutinės smulkmenos - yra aprašyta teisės aktais.
Jei orlaivis priklauso ANNEX2 - reiškia EASA jo nereguliuoja.
Tinkamumo, licencijų bei registracijos reikalavimus orlaiviui nustato CAA. Taškas.


Plačiau... Ką reguliuoja ir ko nereguliuoja EASA:

1)EASA yra ES įstaiga, veikianti pagal Europos Parlamento ir Europos Komisijos direktyvas/reglamentus.


2) Aukšto lygio reikalavimai tech. būklei, pilotams ir k.t. aprašyti reglamente 2008/216. Jį- Lietuvių kalba - rasite čia.
Reglamentas panašus į aviacijos įstatymą (toliau - AĮ).


3) Reglamento skyriuje "principai ir taikymas" yra 6 dalys, kuriose - grubiai pasakius - rašoma:
#1 - taikoma EASA prižiūrimuose orlaiviuose ir
#2 - taikoma personalui(pvz: pilotams, mechanikams, stiuardesėms, etc), kurie naudojasi EASA orlaiviais.
#3 - naudojant EASA tipo orlaivius (Pvz įskrendančius iš ne ES)
#4 - punktas #1 netaikoma ANNEX 2
#5 - punktai #2,#3 netaikomi ANNEX 2, jei naudojama NEKOMERCINEI veiklai.
#6 - ...(nesvarbus)

Trumpiau - 216/2008 reikalavimai negalioja ANNEX2 tipo orlaiviams.
Kiekviena šalis nusistato reikalavimus individualiai.


4) Į Lietuvos AĮ reglamento 216/2008 ANNEX 2 orlaiviai perkelti kaip "eksperimentiniai".
Reikalavimus eksperimentinio tipo orlaivių [registracijai] [tinkamumui] [pilotų licencijoms] nustato CAA, atsižvegdama į sąlygas, būtinas skrydžių saugai užtikrinti.


5) Kiekvienas CAA skyrius sprendžia, kaip tuos reikalavimus administruoti.
Licencijavimo skyrius - ULOPF prezidento prašymu ir CAA direktoriaus įsakymu - ultralengvų orlaivių priežiūrą perdavė federacijai. Ne idealu, bet veikia, CAA vykdo reguliarius auditus ir kontrolę.


6) Reikalavimus ANNEX2 orlaivių registracijai ir tinkamumui nustato taip pat CAA (Kęstutis ), atsižvelgdami į sąlygas, būtinas skrydžių saugai užtikrinti.


7) Taigi, jei reglamento 216/2008 Annex2 orlaiviams (pvz AN-2, YAK-52, sklandytuvams, ultralengviems orlaiviams) yra kažkokia spec. priežiūra - ji taikoma dėl CAA (...) iškeliamų saugos reikalavimų.


Mano nuomone, šiai dienai Lietuvos CAA turėtų daugiau rūpintis organizacijos efektyvumo didinimu, komercinės aviacijos priežiūra, didesnių orlaivių pilotų mokymais / kontrole.

Tuo tarpu darbą, prižiūrint orlaivius bei jų registrus - ypatingai NEKOMERCINEI veiklai naudojamus privačius ANNEX2 orlaivius (ypatingai - ULO, MKO) - kaip galima labiau perduoti išorinėms nekomercinėmis organizacijoms, vykdant jų kontrolę. Nors garsiai apie tokį procesą deklaruojama, tačiau realaus progreso nėra nuo ~2007 metų.

****************************************


Būtina paminėti kitas ES šalis, ir jų ANNEX2 perkėlimą:
- Prancūzijoje ULO orlaiviai registre neregistruojami - jie gauna tik radijo šaukinį (arba savivaldybės, kurioje skraido, ženklinimą).
- Italijoje - atliekama pirminė apžiūra, toliau - tik deklaruoji, jog viskas OK (Beja - tave visada gali patikrinti !)
- Čekijoje federacija yra tame pačiame lygyje kaip CAA
- UK CAA turi ULO benduomenę atstovaujantį pareigūną, skiriamą federacijos.
- ir t.t.

ULO federacija pernai metais bandė pakeisti Aviacijos įstatymą (eigą galite stebėti čia), tačiau apžiojom kiek per daug (dubliavom CAA pareigas) ir "pakibom". Darbas - naudojantis gautomis pastabomis - tęsiamas.

Romą ne savaitę statė, o Jūsų pagalba - praverstų

Federaciją šiandieną sudaro ne 5 ar 6 žmonės, o 300+ narių arba 75-80% ULO pilotų.


Tiek vieno, tiek penkių federacijos narių pasiūlymus galima analizuoti ir tvirtinti visuotiniam susirinkime - ir jie tampa galiojantys visiems (pvz: nario mokesčių dydžiai, rinkimai į tarybą, techninė komisija, ir t.t.).

Atstovaujant tokio dydžio organizaciją, galima patekti visur, kur tik reikia: žurnalistus, politikus, ministrus, galima KEISTI tai, kas netinka.

Klausimas vienas: ko norim patys ?
Į viršų
Tinklalapis
Algis
Sk Spa 11 2015, 08:13
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1992
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/virs-baltijos-juros-skraidantiems-lektuvams-gresia-pakeitimai.htm
Na va... Iš Šilutės į Nidą nebenuskrisime. Na jei kada nors atidarys Nidos aerodromą. Taip pat nebebus galima nei metru užkabinti Baltijos jūros ar Kuršių marių, nes tai jau bus skrydžiu virš jų...
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0901sek,0.0070iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,958kb