Mano Sparnai: Diskusijos / Technologijos / Suvirinimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Technologijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Suvirinimas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
PovilasK
An Lie 23 2019, 02:32
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 667
Olandai turi ištisas bakų lyginimo tradicijas:

https://www.youtube.com/watch?v=Abql2ExwG54
Į viršų
Tinklalapis
EG.
Št Lie 27 2019, 08:06
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Sveiki, kad suvirint 0.8mm skardą tigu reik 1mm pridėtinės vielos strypeliu ir 25-30amp sroves. Gal kas bandęs naudot kempo viela?

Į viršų
Rolandas
Št Lie 27 2019, 09:49
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5194
Kempo viela tinkama, bet nepatogi-reikia tiesinti. Naudok 1,2 mm vielą. Gali naudoti net 1,6mm. Tai daugiau įgūdžių reikalas. Kad gražiau susivirintų, lapus sukabink ir virink ant varinio, aliuminio padėklo.
Į viršų
EG.
Št Lie 27 2019, 11:36
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Kad išlydyti 1.6 strypeli reikia kur kas didesnės srovės,skardoj daro skyles ir deformacijas. Dar nebandžiau kempo vielos,bent Gariūnuose 1mm tig strypeliu neradau pirkt

[ Redaguota Št Lie 27 2019, 11:38 ]
Į viršų
bence
Št Lie 27 2019, 03:27
Grunau Baby IIb,L Spatz 55, Bergfalke III,KA-4 Rhonshvalbe, JR-1,Bro-9 Ziogas,SG-38,Bro-12
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1476
Nezinau kaip jus, bet as pagal metalo marke ir strypelius parenku taip kaip rekomenduoja
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Tr Rgp 21 2019, 01:01
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1190
Štai, kaip reikia virinti (gal vis tik reikėjo dėti į "blevyzgų" skyrelį)...
https://www.facebook.com/427882673964855/videos/488211228606153/
Į viršų
EG.
Tr Rgs 18 2019, 09:16
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Sveiki. Gal kas virinęs špižių elektrodais? Kaip teisingai virint? .
Į viršų
Rolandas
Tr Rgs 18 2019, 10:42
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5194

EG. rašė ...

Kad išlydyti 1.6 strypeli reikia kur kas didesnės srovės,skardoj daro skyles ir deformacijas. Dar nebandžiau kempo vielos,bent Gariūnuose 1mm tig strypeliu neradau pirkt

Atsukus lanką tiesiai į vielą, ji sugeria lanko energiją ir skylė nesidaro. Po to atsuki į skardą ir kaitini kiek reikia. Jei energijos per daug-vėl nukreipi į vielą. Kai viela kiek per stora, šis būdas dar efektyvesnis.
Į viršų
EG.
Tr Rgs 18 2019, 11:21
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Buvau užėjęs į serpantiną. Yra 1mm strypeliu, yra gal ir dar plonesnių, neklausiau. Faktas kad tokius išlydyti reikia mažiau srovės,kas ištaiso padėtį. Kaip ten bebūtų, 1.6mm greit neislydisi su mažesne srove, kas defornuoja skardą. Storesniam metalui tinka
Į viršų
Marius
Kt Rgs 19 2019, 11:40
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2794
Šiaip strypeliai turėtu būti naudojami truputi plonesni nei virinamos detalės storis. Tačiau čia kaip Rolandas sako- įgūdžių reikalas.
Jei virinamų detalių storis skiriasi, tai lankas turi būti visuomet nukreiptas link storesnės detalės. Šiuo atveju bandyti link strypelio.
Kad nepradeginti, naudok padą pvz vario lakštą po detale (siūlę) ir kuo arčiau jos. Gerai pasitreniravus, galima virinti ir daug didesne srove, bet didinti degiklio vedimo greitį ir gal net siūlės plotį, t.y. kad kuo mažiau būti vienam taške.

[ Redaguota Kt Rgs 19 2019, 11:41 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1465sek,0.0182iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,936kb