Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: SKELBIMŲ LENTA :: Skelbimai Internete |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Parduodamas lektuvas ebay |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Priešingai, nei kitose žinomose kalbose, lietuvių kalboje žodis "lėktuvas" kilęs iš žodžio "lėkti". Esant tokiai asociacijai aptakumo svarba yra neabejotina. Tačiau nepretenduodamas į specialistus manau, kad nė kiek nemažiau svarbu - atsižvelgti į kitas pageidaujamas lėktuvo savybes ieškant optimalaus kompromiso. O kompromisas visuomet bus kažko aukojimas vardan prioriteto. | ||
Į viršų | | ||
Meistras |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3183 Prisijungta: Sk Kov 16 2014, 04:13Vieta: Birzai Pranešimų: 38 | Aš turiu nupirkes Sonex,sa.Visi maždaug vienodai padaryti,kiek žiurejau.Visas praktiškai sukniedytas užtraukiamomis kniedėmis.Tik lonžeronas ir keletas jeginių vietų normaliomis kniedemis arba susukta varžteliais.Net Sonex firmos rinkimo matosi pabangavimai.nors visi labai gražiai nudažyti.Aš nupirkau pilnai padaryta,su nauju varikliu,prietaisais.Žmogus darė neprofesionalas, bet surinkimas tikrai neblogas. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Aptakumo svarba labai priklauso nuo greičio, kvadratinė priklausomybė, jeigu ką.Taip pat reikėtų žinoti, kad kiekvienam gramui pakelti į orą reikia energijos.Todėl svoris nedidelių greičių lėktuvui, manau, labai svarbus, kaip ir mažesnė kinetinė energija.Todėl, galvoju, patikimumas, svoris, pavaldumas praktiškumas svarbiausia, grožis, aptakumas ir kt. - antraeilis dalykas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Labai daug studijuoti aerodinamiką, gerai neišanalizavus keliamosios jėgos formulės taip pat žalinga kaip ir visai nieko nestudijuoti. Iš formulės aišku, kad keliamoji jėga ir pasipriešinimas didinant greitį didėja kvadratu. Kiti parametrai-svoris, sparnų plotas turi tiesinę priklausomybę. Todėl visada paprasčiau truputį padidinus greitį, gauti tą patį rezultatą kaip ir žymiai sumažinus svorį ar žymiai padidinus plotą. Iš praktikos aišku, kad net lėktuvai, kurių minimalus greitis 100km/val dar telpa į 200m ilgio taką, jais skraido ir pradedantys pilotai. Na o oficialūs ultralengvi nesunkiai telpa į 100m. Nėra jokios prasmės stengtis padaryti minimalų greitį mažesnį nei 65 km/val. Geriausių UL lėktuvų sparnų plotas apie 10m2 ir jie nesunkiai patenkina greičio reikalavimus. Mylimos tapkės sparno plotas beveik dvigubai didesnis. Nors ji ir lengva, tačiau minimalus greitis be variklio 100 km/val. Kreiserinis panašus. Tai jau ne ultralengvas lėktuvas, nors jo svoris ir mažas. Tai labai ryškus pavyzdys kaip galima nusigrybauti vien mažinant svorį, negalvojant pirmiausia apie aptakumą. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Ne visai apie tą rašiau,daugiau praktiniai pastebėjimai, bet pritariu Vytui ir kt. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... Labai daug studijuoti aerodinamiką, gerai neišanalizavus keliamosios jėgos formulės taip pat žalinga kaip ir visai nieko nestudijuoti. Iš formulės aišku, kad keliamoji jėga ir pasipriešinimas didinant greitį didėja kvadratu. Kiti parametrai-svoris, sparnų plotas turi tiesinę priklausomybę. Todėl visada paprasčiau truputį padidinus greitį, gauti tą patį rezultatą kaip ir žymiai sumažinus svorį ar žymiai padidinus plotą. Iš praktikos aišku, kad net lėktuvai, kurių minimalus greitis 100km/val dar telpa į 200m ilgio taką, jais skraido ir pradedantys pilotai. Na o oficialūs ultralengvi nesunkiai telpa į 100m. Nėra jokios prasmės stengtis padaryti minimalų greitį mažesnį nei 65 km/val. Geriausių UL lėktuvų sparnų plotas apie 10m2 ir jie nesunkiai patenkina greičio reikalavimus. Mylimos tapkės sparno plotas beveik dvigubai didesnis. Nors ji ir lengva, tačiau minimalus greitis be variklio 100 km/val. Kreiserinis panašus. Tai jau ne ultralengvas lėktuvas, nors jo svoris ir mažas. Tai labai ryškus pavyzdys kaip galima nusigrybauti vien mažinant svorį, negalvojant pirmiausia apie aptakumą. O, ar tikrinot greičio prietaisą? man asmeniškai buvo porą atvejų, kai greičio prietaisas melavo 30 km/h į didesnių parodymų pusę. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Na va tas pats Sonex jau perparduodamas už12000 eurų.O perpardavinętojas nupirko aukcione jį už 5265 Eurus. Biznis yra biznis.Be jokių skrupulų kainą užlenkė daugiau kaip dvigubai. Išvežus laukan ir surinkimo kokybė "pagerėjo" Nebešešėliuoja blizgus paviršius,todėl ir kniedės neatrodo permuštos,ir paviršius ne toks banguotas http://www.ebay.de/itm/Sonex-Sportflugzeug-Flugzeug-Motorflugzeug-kein-Ul-Ultraleicht-/351625321338?hash=item51de809b7a:g:XaIAAOSwYIhWkTm7 | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System