Mano Sparnai: Diskusijos / Skelbimai Internete / Parduodamas lektuvas ebay


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: SKELBIMŲ LENTA :: Skelbimai Internete
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Parduodamas lektuvas ebay
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
Pr Grd 21 2015, 04:22
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Priešingai, nei kitose žinomose kalbose, lietuvių kalboje žodis "lėktuvas" kilęs iš žodžio "lėkti". Esant tokiai asociacijai aptakumo svarba yra neabejotina. Tačiau nepretenduodamas į specialistus manau, kad nė kiek nemažiau svarbu - atsižvelgti į kitas pageidaujamas lėktuvo savybes ieškant optimalaus kompromiso. O kompromisas visuomet bus kažko aukojimas vardan prioriteto.
Į viršų
Meistras
Pr Grd 21 2015, 08:19
Užsiregistravęs dalyvis #3183
Prisijungta: Sk Kov 16 2014, 04:13
Vieta: Birzai
Pranešimų: 38
Aš turiu nupirkes Sonex,sa.Visi maždaug vienodai padaryti,kiek žiurejau.Visas praktiškai sukniedytas užtraukiamomis kniedėmis.Tik lonžeronas ir keletas jeginių vietų normaliomis kniedemis arba susukta varžteliais.Net Sonex firmos rinkimo matosi pabangavimai.nors visi labai gražiai nudažyti.Aš nupirkau pilnai padaryta,su nauju varikliu,prietaisais.Žmogus darė neprofesionalas, bet surinkimas tikrai neblogas.
Į viršų
Algirdas L
An Grd 22 2015, 10:00
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Aptakumo svarba labai priklauso nuo greičio, kvadratinė priklausomybė, jeigu ką.Taip pat reikėtų žinoti, kad kiekvienam gramui pakelti į orą reikia energijos.Todėl svoris nedidelių greičių lėktuvui, manau, labai svarbus, kaip ir mažesnė kinetinė energija.Todėl, galvoju, patikimumas, svoris, pavaldumas praktiškumas svarbiausia, grožis, aptakumas ir kt. - antraeilis dalykas.
Į viršų
Rolandas
An Grd 22 2015, 11:34
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Labai daug studijuoti aerodinamiką, gerai neišanalizavus keliamosios jėgos formulės taip pat žalinga kaip ir visai nieko nestudijuoti.

Iš formulės aišku, kad keliamoji jėga ir pasipriešinimas didinant greitį didėja kvadratu.
Kiti parametrai-svoris, sparnų plotas turi tiesinę priklausomybę.

Todėl visada paprasčiau truputį padidinus greitį, gauti tą patį rezultatą kaip ir žymiai sumažinus svorį ar žymiai padidinus plotą.

Iš praktikos aišku, kad net lėktuvai, kurių minimalus greitis 100km/val dar telpa į 200m ilgio taką, jais skraido ir pradedantys pilotai. Na o oficialūs ultralengvi nesunkiai telpa į 100m. Nėra jokios prasmės stengtis padaryti minimalų greitį mažesnį nei 65 km/val.
Geriausių UL lėktuvų sparnų plotas apie 10m2 ir jie nesunkiai patenkina greičio reikalavimus.

Mylimos tapkės sparno plotas beveik dvigubai didesnis. Nors ji ir lengva, tačiau minimalus greitis be variklio 100 km/val. Kreiserinis panašus. Tai jau ne ultralengvas lėktuvas, nors jo svoris ir mažas.
Tai labai ryškus pavyzdys kaip galima nusigrybauti vien mažinant svorį, negalvojant pirmiausia apie aptakumą.
Į viršų
Algirdas L
Tr Grd 23 2015, 08:57
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Ne visai apie tą rašiau,daugiau praktiniai pastebėjimai, bet pritariu Vytui ir kt.
Į viršų
NNN
Tr Grd 23 2015, 09:40
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

Rolandas rašė ...

Labai daug studijuoti aerodinamiką, gerai neišanalizavus keliamosios jėgos formulės taip pat žalinga kaip ir visai nieko nestudijuoti.

Iš formulės aišku, kad keliamoji jėga ir pasipriešinimas didinant greitį didėja kvadratu.
Kiti parametrai-svoris, sparnų plotas turi tiesinę priklausomybę.

Todėl visada paprasčiau truputį padidinus greitį, gauti tą patį rezultatą kaip ir žymiai sumažinus svorį ar žymiai padidinus plotą.

Iš praktikos aišku, kad net lėktuvai, kurių minimalus greitis 100km/val dar telpa į 200m ilgio taką, jais skraido ir pradedantys pilotai. Na o oficialūs ultralengvi nesunkiai telpa į 100m. Nėra jokios prasmės stengtis padaryti minimalų greitį mažesnį nei 65 km/val.
Geriausių UL lėktuvų sparnų plotas apie 10m2 ir jie nesunkiai patenkina greičio reikalavimus.

Mylimos tapkės sparno plotas beveik dvigubai didesnis. Nors ji ir lengva, tačiau minimalus greitis be variklio 100 km/val. Kreiserinis panašus. Tai jau ne ultralengvas lėktuvas, nors jo svoris ir mažas.
Tai labai ryškus pavyzdys kaip galima nusigrybauti vien mažinant svorį, negalvojant pirmiausia apie aptakumą.


O, ar tikrinot greičio prietaisą? man asmeniškai buvo porą atvejų, kai greičio prietaisas melavo 30 km/h į didesnių parodymų pusę.

Į viršų
vytas
An Sau 12 2016, 04:28
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Na va tas pats Sonex jau perparduodamas už12000 eurų.O perpardavinętojas nupirko aukcione jį už 5265 Eurus. Biznis yra biznis.Be jokių skrupulų kainą užlenkė daugiau kaip dvigubai.
Išvežus laukan ir surinkimo kokybė "pagerėjo" Nebešešėliuoja blizgus paviršius,todėl ir kniedės neatrodo permuštos,ir paviršius ne toks banguotas

http://www.ebay.de/itm/Sonex-Sportflugzeug-Flugzeug-Motorflugzeug-kein-Ul-Ultraleicht-/351625321338?hash=item51de809b7a:g:XaIAAOSwYIhWkTm7
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0740sek,0.0094iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,847kb