Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Technologijos |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Bakų pertvaros |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Kuro bakai beveik visada turi pertvaras. Gamindamas bakus, dedu jas iš intuicijos. Kyla daug klausimų: -Ar pertvarų paskirtis-kuro bangų gesinimas, ar bako sustiprinimas? -Kokiu atstumu turi būti pertvaros? -Ar kiaurymės pertvaros viduryje būtinos? Gal pakanka tik palikti dideles kiaurymes pertvaros kampuose? Dar įdomu-lėktuvo Piper Cub gana dideli plokšti bakai neturi pertvarų. Kaip matote, kuo paprastesnis daiktas, tuo daugiau konkrečių klausimų. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... -Ar pertvarų paskirtis-kuro bangų gesinimas, ar bako sustiprinimas? abi funkcijos Rolandas rašė ... -Ar kiaurymės pertvaros viduryje būtinos? Gal pakanka tik palikti dideles kiaurymes pertvaros kampuose? neturiu rimto argumento, taciau manau, kad nebutinos- kiaurymes turi buti palei pertvaros perimetra. Esme, kas esant bet kokiai bako padeciai leistu kurui teketi. [ Redaguota Pn Grd 25 2015, 10:54 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Didesnės kiaurymės pertvarose susilpnina bangų mūšą.Mažesniame bake pertvarų nededu, bet dėl tvirtumo tarp viršaus ir apačios viduje įvirinu vamzdelį, išeinantį apačioje.Jis dar tarnauja ir kaip alsuoklis, duodantis slėgį bake. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Pertvarų paskirtis dvejopa: kuro - bangų gesinimas, kaip bako struktūrinė dalis - konstrukcijos sustiprinimas. Paprasčiau - jeigu bakas pakankamai tvirtas, jo pertvaromis stiprinti nebūtina, jeigu bako forma tokia, kad degalai po jį "nelaksto" užtvarų daryti nereikia. Ir atvirkščiai... Jeigu pagrindinė pertvarų paskirtis - sutvirtinti baką, tai atstumas turi būti toks, kad bakas būtų standus. Jegu tam, kad sustabdyti degalų bangavimą, tai jau žymiai sudėtingiau. Šiuo atveju, pertvaros gali būti ne iki bako viršaus (bangavimas pavojingas kai bake degalų nedug). Pertvaros viduryje kiaurymės nebūtinos. Jos daromos tik konstrukcijos palengvinimui. Nebūtinos netgi visuose keturiuose kampuose. Užtenka viršutiniame ir apatiniame. Daugiau galima būtų pasakyti pamačius patį baką (ar jo eskizą). [ Redaguota Sk Grd 27 2015, 09:27 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Turiu abejonių - didesnės kiaurymės pertvarose bangų smūgius turėtų minkštinti.Yra patirtis: ,,Cesnoje,, po 2000 val. bakų pertvaros nuo bangavimo pradėjo lūžinėti.Jos neturėjo didesnių kiaurymių ir buvo ne iki viršaus, tiesa plono aliuminio. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System