Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / APIE VW VARIKLI


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
APIE VW VARIKLI
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
jankelis
Št Rgp 30 2014, 09:16
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Na va. Pareguliuotas to Subaro EA71 variklio antra kamera [nepilnai atsidarnėjo]. Atreguliuotas degimas, padarytas ankstyvesnis, ir varikliklis vietoje 70 kg traukos išvystė 135kg.
Į viršų
jankelis
Št Rgp 30 2014, 09:27
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Albertai patikrink variklio uždegimo kampą. Pasirodo didelis dalykas.
Į viršų
Meistras
Št Rgp 30 2014, 09:49
Užsiregistravęs dalyvis #3183
Prisijungta: Sk Kov 16 2014, 04:13
Vieta: Birzai
Pranešimų: 38
Koks degimas tam varikliui uzdetas, koks karbiuratorius.Suspaudimo padidinimas nieko neduos tik daugiau kais, reikes geresnio benzino.
Į viršų
Albertas
Sk Rgp 31 2014, 12:20
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
degimas originalus, kontaktinis, karbiuratorius irgi originalus bet vienas...karbiuratorininkas tikrino,viskas ten gerai veikia...gana ekonomiskas...
Į viršų
Meistras
Sk Rgp 31 2014, 09:29
Užsiregistravęs dalyvis #3183
Prisijungta: Sk Kov 16 2014, 04:13
Vieta: Birzai
Pranešimų: 38
O paskirstytojas su vakuminiu ankstinimu,nes su statiniu degimu maximumo neisgausi. Su elektronika butu geriau daug tikslau viskas vyksta.Aisku kontaktinis degimas atrodo patikimiau,bet problema ta, kad max. apsukomis nemazai issikraipomas signalas i babina.Viskas labai priklauso nuo kontaktu pavirsiaus ,nuo kondensatoriaus,nuo pacios kontaktu spyruokles kietumo.
Į viršų
Juozas
Sk Rgp 31 2014, 10:05
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996

Albertas rašė ...

Dar Limbachui yra padidinta kubatura, tuo paciu suspaudimo laipsnis ir aisku padidejes galingumas,jo bazinis Wv yra 1.6l variklis,jis trumpesnis ir apie 10kg lengvesnis nei 2.0l variklis,galingumas panasus...todel nemazai firmu ji perdare i aviacini ir aisku kainos tapo ,aviacines' limbachas jei neklystu kainuoja apie 10000euru naujas...
Musu atveju variklis perdarytas ceku firmoje,nei kubatura, nei suspaudimo laipsnis nepakeisti,alkuninis originalas, galvutes ir voztuvai taip standartiniai.Nudazytas blokas ir perdaryti pakelikai is hidrauliniu i reguliuojamus,dar svarbiausias perdarymas ant priekinio veleno galo sukimas perduodamas per gumine kardano mova ir suka visai atskira velena, ant kurio galo tvirtinasi propeleris.Variklio velenas nei stumiamas nei traukiamas, jis tik perduda sukamaji judesi,cekai patvirtino ,kad tai puikus, pasitvirtines dalykas, ta galim pasakyti ir mes po 10val variklio eksploatacijos...ir mazais ir max sukiais variklis dirba lygiai, kaip laikrodukas...tik truksta galingumo, reiktu gal suspaudimo laipsni padidint...ka manot varikliu meistrai...patarkit...


VW varikliai yra ne vieno darbinio tūrio ir ne vieno suspaudimo laipsnio. Darbinį tūrį ir suspaudimo laipsnį didino, taip pat ir kitus pakeitimus darė "Folksvagenas, įskaitant ir skysčiu aušinamą variantą. Iš pradžių minėti varikliai buvo naudojami "Vabaluose" (kelių darbinių tūrių), vėliau - "Transporteriuose". WV variklių darbiniai tūriai nuo 1,3 iki 2,2 litro.
"Limbachas" tik pasirinkdavo reikiamo darbinio tūrio variklį. Pats nieko neperdarinėjo.
Į viršų
Juozas
Sk Rgp 31 2014, 10:16
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Meistras rašė ...

O paskirstytojas su vakuminiu ankstinimu,nes su statiniu degimu maximumo neisgausi. Su elektronika butu geriau daug tikslau viskas vyksta.Aisku kontaktinis degimas atrodo patikimiau,bet problema ta, kad max. apsukomis nemazai issikraipomas signalas i babina.Viskas labai priklauso nuo kontaktu pavirsiaus ,nuo kondensatoriaus,nuo pacios kontaktu spyruokles kietumo.

Kontaktinis degimas ATRODO patikimiau, bet NĖRA PATIKIMIAU. Tai kas trinasi, kibirkščiuoja, gali užsiteršti, negali būti patikimiau už sistemą, kuriai tai negresia. O jeigu dar pridėsim minėtą signalo iškraipymą... Bekontaktinės sistemos išstumia kontaktines iš visur, pradedant žoliapjoves, ir baigiant aviacinius variklius (su aviaciniais varikliais viskas vyksta lėčiau, dėl sertifikavimo problemų).


[ Redaguota Sk Rgp 31 2014, 10:17 ]
Į viršų
vytautas 42
Sk Rgp 31 2014, 09:20
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Albertai , rašei karbiuratorius vienas , bet originalus . Originaliai VW 2.0 l eina 2 karbiuratoriai . Kažkada motoskraidyklėje pas mane taip pat buvo įmontuotas toks variklis su vienu audi 2 l karbiuratoriumi . Negaliu peikt - dirbo gražiai , jokių bėdų , bet galingumo buvo per mažai , kad skristume dviese . Visokių abra kadabra dariau , nieko gero , kol nepastačiau dviejų originalių karbiuratorių . Kiek pamenu traukos tada turėjau 125 kg prie 3000 aps. Na, iš bėdos dviese jau galėjm skrist , kilimo iki 2 - 2,5 turėjom , tik tiek , kad kaisdavo tas variklis . Dar vieno karbiuratoriaus bėda ta , kad ilgas isiurbimo kolektorius , ir jei near jokio padaryto pašildymo , paprasčiausiai užšąla ir karbiuratorius ir kolektorius . Pas mane buvo padarytas šildymas nuo duslintuvo - ant išmetimo bakelio apvirinti tokie marškiniai , ir karbas per juos traukdavo karštą orą . Nežinau , mano manymu jau prarasdavau dalį galingumo , kadangi variklis jau traukia išretintą orą . Sumontavus du karbiuratorius ant originalių trumpų įsiurbimo kolektorių nebereikėjo jokio šildymo . Tai tiek
Į viršų
Albertas
Sk Rgp 31 2014, 09:57
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Del dvieju karbu nesiginciju, reiktu pabandyt, logiskai mastant ir sukiu ir traukos turetu duoti daugiau,del uzsalimo kolektoriaus, nieko panasaus nepastebejom, nes propelerio oro srautas sugrudamas tiesiogiai i cilindrus,per spec.nukreipiancias skardas ir i pokapotine ertme nepatenka,kolektorius neapipuciamas ir nesala(paziuresim kai atves oras)Variklis neikaista daugiau nei 160-170laipsniu net prie 33laipsniu aplinkos, tepalas iki 100-105
Į viršų
vytautas 42
Sk Rgp 31 2014, 10:21
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Dar vienas pastebėjimas , gal ne visai į temą - kelintų metų gamybos variklis , kad originalus degimas kontaktinis ? neteko matyt folksvageno su kontaktais , turėjau senuką 79 metų 1.6 varikllis degimas elektroninis , komutatorius , holodaviklis , jokių kontaktų . Kontaktinis degimas aplamai atgyvena mano manymu - padilo kontaktai , pasikeitė uždegimo kampas , geriau dėt elekronini degimą , mažiau galvos skausmo o gal ir kazkiek sūkiai ir galingumas padidės
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0660sek,0.0072iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,900kb