Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-III |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Tai nuo pradžių sakiau, reik kalbėt apie konkrečias stakles, jų yra tikrai visokių ir tokių kurioms dzin 3 vamzdeliai ar 23 sueina į vieną mazgą. Viskas priklauso nuo brėžinio. Pjausto ir labai mažų diametrų. Taip, virinant kraiposi- reik stapelių, sukabinimo, teisingo eiliškumo ir pan. Bet tai visai nepriklauso kaip tuos ar su kuom tuos vamzdelius spjausi. Paskutinių metu tenka daug virinti, daugumoje atvejų storą metalą, bet ir tas sukasi kaip gyvatė. Apie nerūdijantį plieną jau net nekalbu. Patinka bulgarkė, drožkit bulgarke- svarbu rezultatas, kad tinkamas būtu. [ Redaguota Št Vas 10 2018, 08:27 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | man bulgarkė nepatinka,man patinka bošiukas O iš tikrūjų,mes čia pezam,bet ne mes darysim.Kas darys,tas ir technologiją pasirinks | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Va dar idomi technika 😁 https://youtu.be/uGjf9lV_zbc | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Mačiau panašų amerikonišką įrenginį, tik jis tiksliau veikė. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Toliau panagrinėkime Jėgainės temą: Walter Mars I 150 aj 1800apsukimų,be reduktoriaus M-14 360 aj 2900 apsukimų reduktorius 0,658:1 propelerio apsukimai 1900 Iwtschenko AI-14WR Iwtschenko AI-14RF Startleistung 300 PS bei 2400/min 280 PS bei 2450/min Höchstleistung 285 PS bei 2300/min k.A. Dauerleistung 250 PS bei 2050/min 235 PS bei 2130/min Reiseleistung 150 PS bei 1730/min (60 %) 183 PS bei 1860/min (75 %) 120 PS bei 2000/min (60 %) 160 PS bei 2000/min (75 %) Štai tokias žinias iškasiau internete greita ranka. Akivaizdu,kad M-14 greitasūkis variklis.Jų yra keletas modifikacijų,bet iš atminties žinau,kad visi jie greitasūkiai,taigi reduktorius dedamas nešiaipsau. Kiek geresnės savybės AI-14,gaila niekur nerandu redukcijos. Yra toks dalykas kaip variklio sukimo momentas .Butinai reikia surasti visas tris diagramas ir palyginti ar tenkins sukimo sąlygas prie atatinkamų AJ. Pasiūlymai: nesukti galvos ir esamam motorui paskaičiuoti drūtesnį propelerį-geriau šiupeliuos,nors gal ir nelabai autentiška. Esamą motorą išmainyti i AI-14 ,paskaičiuoti propelerį,motoras lėtasūkis autentikos tikrai užteks.Esant teigiamoms sukimo charakteristikoms galima bandyti išimti reduktorių dėl visiškos autentikos papildomai apribojant variklio apsukas. Asmeniškai jokiu atveju prie variklio konstrukcijos nagų nekiščiau,na,bet tai priklauso nuo keleto kitų faktorių. Primenu kad pagal bibliją propelerio geriausia aerodinamika vyksta 1300-2200 aps/min ribose. Deja AI-14 taipat yra keletas modifikacijų,reikia paieškoti pačios pirmosios versijos 240 aj [ Redaguota Pn Kov 02 2018, 11:02 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Nepretenduoju į specialistus, bet peršasi mintis, kad "užsiciklinti" vie tik ties 1500-2200 aps/min - logiška, jeigu tai apskaičiuotą konkretaus skersmens propeleriui. Kažkus esu skaitęs, kad propelerio menčių galų greitis neturėtų viršyti 220 m/s. Tokiu atveju, pvz, 2,6 m skersmens propeleriui maks. riba būtų - 1620 aps/min ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | 240 m/s | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | - turimas variklis AI 14r, jo max apsisukimai 2350, galingumas 260 A.J. -neaiški redukcija. --neaiškūs propelerių skersmenys- nei pas Vilgą, nei pas Anbo 3 Nuo to reikia pradėti, ir sužinosim ką daryti toliau. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Propelerio skersmuo užduoda maksimalius propelerio apsisukimus. Nuo to ir reikėtų pradėti. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | AI14P redukcija 0,787. Turiu knyga, ten gal 70mb, reik pagalvot kur įdėt. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System