Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO-IV (arba 41)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-IV (arba 41)
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
ežiukas rūke
Št Sau 27 2018, 02:18
Svečias
Dovanų lietus tesiasi, šias puikias aviacines dalis projektui paaukojo "Klaipėdos avialinijų" kolektyvas su Viktoru priešaky,už ką męs visi labai dėkojam,ir linkim ko geriausios kloties jiems.


motorėmas,amortizatoriai,stebulė.
Į viršų
Tomas360
Pn Vas 16 2018, 09:58
Užsiregistravęs dalyvis #3172
Prisijungta: Sk Sau 26 2014, 09:35
Pranešimų: 33
Visus su Lietuvos valstybės atkūrimo 100 metų jubiliejumi!
Tokia gražia proga, ANBO IV viršutiniai liemens lankai



Į viršų
ežiukas rūke
Št Vas 17 2018, 05:36
Svečias
Gražu,Tomai,ačiu ir tamstą su jubiliejum,Kaip suprantu tai tik schematinis fermos braižinys,nes kaikuriuos vamzdelius reikia pataisyt,Prie lankų pilnam detaliu komplektui trūksta dar vienos priekinės arkos ,ugniasienės ir šoninių bei apatinių špantų .Smagu kad nepasimetat braižymo.
Į viršų
Tomas360
Št Vas 17 2018, 09:08
Užsiregistravęs dalyvis #3172
Prisijungta: Sk Sau 26 2014, 09:35
Pranešimų: 33
Taip, fermos brėžinys dėl įsivaizdavimo kur ir kaip remiasi medinės detalės į rėma, ir ką reiktų taisyti.
Į viršų
ežiukas rūke
An Vas 27 2018, 11:36
Svečias
Ut kaip gimsta stabula



Balvonas toks,kad nei pakelsi,nei paritinsi-be krano niekaip nuotykiai tesiasi !
Į viršų
Rolandas
Tr Vas 28 2018, 08:29
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Puiku kad vyksta darbas, tačiau ar viskas apgalvota?

Vienas iš niuansų-kad apkrauti variklį. Anbo 4 propeleris turėtų būti gerokai didesnis už An-2 propelerį nes pas Anbo menčių mažiau, jos siauresnės.
Deja, realybėje Anbo 4 propeleris mažesnis. Tai reiškia kad iš jėgainės gausis triukšmingas švilpukas...
Sprendimas-pašalinti reduktorių ir labai rimtai skaičiuoti propelerį. Panašų darbą teks daryti ir darant Anbo 3 su Vilgos varikliu.
Todėl stebulės gaminti kol kas nevertėtų.
Na ir pačią stebulę suprojektuoti nėra paprasta. Atsparumas, racionalūs skerspjūviai, metalo markė, terminis apdirbimas bei kitos problemėlės.
Į viršų
Rolandas
Kt Kov 01 2018, 09:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Dar apie propelerį:
Jei lėktuvui An-2 pašalintum vieną mentę, likusias tris išdėstydamas vienodais kampais, propeleris viršytų leistinus apsisukimus, nes trys likę neapkrautų variklio. Apsisukimus būtų galima sumažinti didinant žingsnį, tačiau tada propelerio mentės dirbtų neoptimaliai, žymiai per dideliais kampais.
Kitas būdas-platinti tris likusias mentes. Jų bendras plotis turėtų būti daugmaž lygus buvusių keturių menčių bendram pločiui.
Propeleris dirbtų patenkinamai, bet blogiau nei keturmentis-plačios mentės turėtų blogesnį aptakumą.

Didesnės bėdos prasidėtų, jei ant AN 2 uždėtas trimentis propeleris būtų dar ir mažesnio skersmens (kaip Anbo 4), nei originalus keturmentis. Tuomet variklis būtų dar mažiau apkrautas. Prie pilno galingumo būtų maža trauka, variklis subyrėtų nuo viršytų sūkių.

Problemos sprendimas-variklis be reduktoriaus (grubiai). Tiksliau- reikėtų išsiaiškinti kokie buvo propelerio apsisukimai pas originalų Anbo 4 ir siekti panašių apsisukimų replikoje.
Akivaizdu viena-su originaliu An-2 varikliu ir originaliu jo reduktoriumi niekas nesigaus. Tad ir stebulę gaminti nėra prasmės.


Į viršų
vytas
Kt Kov 01 2018, 11:01
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Išmetus reduktorių, propelerioo sūkiai smarkiai išaugtų,ir dar reiktų paskaičiuoti,ar mentės galai neviršytų max leistino apskritiminio greičio.Be reduktoriaus ne tik,kad visiškai neoptimaliai būtų išnaudojama variklio galia,bet ir ko gero trūkinėtų žmonių ausų būgneliai kokio 1 km spinduliu..Varijantas-keisti reduktoriaus perdavimo skaičių,bet tai jau sunkiai įsivaizduoju
Į viršų
ežiukas rūke
Kt Kov 01 2018, 11:07
Svečias
Iš interneto platybių: Bristol Pegasus XVIII(jie gi iki XXIII panašūs)
1000 ag
2600 aps/min
redukcija 0,5:1
apsukimai ant propelerio 1300

AŠ-62
1000 aj
2200 aps/min
redukcija 0,69:1
apsukimai ant propelerio 1500

Nesunku palygint svarbiausi duomenys,jei nuimsi reduktoriu kaiptik ir gausim švilpuką
Aviacinis motoras labai delikatus reikalas,išdirbtas daugelio metų patirties tad jei galiu jo neardyt ,mieliau renkuosi neardyt.
ANBO irAN skirtingi lėktuvai panašūs tik pirmosiomis raidėmis.
Projekto specifika nepalieka daug vietos fantazijai,todėl propeleris pirmiausia turi būti atpažystamas iš nuotraukos net ir galimai aukojant kaikurias skrydžio charakteristikas
Nuojauta man sako ka viskas bus gerai,nes atlikus paskaičiavimus propeleris ir gavosi labai panašus-10 lentu po 2cm storio.Gustaitis savo knygoj ir rašė,kad klijuodavo kalades iš tokių lentų.
Stebulė taippat nepalieka daug vietos fantazijai,žiūrint nuotraukas atrodo labai plonai-musiškė,gi daug "riebesnė",žinoma plienas labai kokybiškas-chrommolibdeninis.
Galiausiai tiesa išaiškės kaip ir Gustaičio laikais-tik išbandžius .Niekas nepuola drožti riešuto.Pirma nuobliuosim vieną mentę,kad patikrint kaip viskas žiūrisi,poto nudrošim paprastą pušinį bandymams ir jei viskas bus gerai tik tada imsimės riešuto.
Dėl trečiuko nieko negaliu pasakyt ,nes nesidomėjau ta tema.Tiesiog reikia lygint charakteristikas.
Į viršų
Rolandas
Kt Kov 01 2018, 12:01
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Iš akies panašu kad An 2 propeleris gerokai didesnis, nei Anbo 4. Tai mane ir suklaidino. Dabar jau žinau tiksliai.
Iš tiesų didesnis nedaug.
Anbo 41...... 3,45m
An 2 ........ 3,6m


Tai reikštų kad Ežiukas kalba beveik teisingai...Arba visai teisingai.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0910sek,0.0159iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,907kb