Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-IV (arba 41) |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Taigi,vis dar reikalingi šie vamzdeliai: 60x3mm arba57x1,5mm 48x3mm 38x1,5mm 35x1,5mm 35x1mm Noriu primint,kad dovanot nebūtina,galima ir parduot,tiesiog forume aprašomi išskirtiniai dvasingesni atvejai Taipat gal pas ką užsilieka gabalas skardos 1mm,0,5mm/ | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Pamažu darosi stebulė Apgriaužėm balvoną-baisiausias darbas padarytas,dabar bent jau gali pakelt rankom.Dėkui St.Čepaičiui už pagalbą | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Begrauždami matau ir katinui uodegą patrumpinot | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | [quote] Begrauždami matau ir katinui uodegą patrumpinot [/quote1543423472 Tai tik optinė apgaulė,pristatau-Kojinė,etatinė aerodromo darbuotoja.Prižiūri lėktuvą,saugo nuo pelių ,nuo netvarkos.Trūkumas-kaip ir visos misės labai mėgsta dėmesį. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Dabar rimtas klausimas,reikia bendruomenės patarimo: Jau galima padaryti ugniasienę,pagal braižinius ji sudaryta iš dviejų duralio lapų su asbestu vidury.Ar darom kaip originaliai,ar šiuolaikiškai iš nerud plieno.Jei originaliai,tai kaip i tai pažiūres inspekcija ar nebus vėliau sunkumų su dokumentais.Jei keičiam nerudijančiu plienu,tai daryti paprastai viengubą ar taipat iš dvejų lapų su asbestu vidury. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Pagal inpekcijos reikalavimus užtenka 0,3 mm storio nerūdinančio plieno ugniasienės be jokio asbesto | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Asbestas šiais laikas draudžiamas tai gal 0,3 mm nerūdyjanti pliena su viduryje kazkuo panasiu i asbesta bus ir kazkiek autentiska ir saugumo reikalavimus atitiks | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Apie tokius dalykus galima diskutuoti kai kai lėktuvas tiksliai restauruojamas. Kadangi čia replika, siūlyčiau tarp dviejų aliuminio lakštų įdėti 0,5...0,3 nerūdijantį plieną. Bus labai panašu į originalą ir saugu. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | 0,5-0,3 mm reikalauja ne inspekcija, o CS reikalavimai. Todėl inspekcija nereikalauja įrodymų, kad tai yra tikra ugniasienė. Galima naudoti ir kitus (bet kokius) metodus, jeigu įrodyti, kad jie atsparūs ugniai nurodytą laiką (jį galima rasti CS-VLA ir kitur). Lietuvoje skraido ir plastikinės ugniasienės su asbestu, ir aliuminės padengtos ugniai atspariais dažais. Reikia tik išbandyti su lietlempe. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | O jeigu padengti "pasta" kuria tepa laidus ir kabelius? Čia ne visai tas pats, bet panašu: https://www.youtube.com/watch?time_continue=80&v=cTeEL3aWjlo http://www.swelbalt.lt/?lt=1275918148 [ Redaguota Pn Lap 30 2018, 03:55 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System