Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO-IV (arba 41)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-IV (arba 41)
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
ežiukas rūke
Sk Bir 10 2018, 10:33
Svečias
Taigi,vis dar reikalingi šie vamzdeliai:
60x3mm arba57x1,5mm
48x3mm
38x1,5mm
35x1,5mm
35x1mm
Noriu primint,kad dovanot nebūtina,galima ir parduot,tiesiog forume aprašomi išskirtiniai dvasingesni atvejai
Taipat gal pas ką užsilieka gabalas skardos 1mm,0,5mm/
Į viršų
ežiukas rūke
An Spa 30 2018, 07:20
Svečias
Pamažu darosi stebulė



Apgriaužėm balvoną-baisiausias darbas padarytas,dabar bent jau gali pakelt rankom.Dėkui St.Čepaičiui už pagalbą
Į viršų
vytautas 42
An Spa 30 2018, 10:23
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Begrauždami matau ir katinui uodegą patrumpinot
Į viršų
ežiukas rūke
Tr Lap 28 2018, 06:48
Svečias
[quote]
Begrauždami matau ir katinui uodegą patrumpinot
[/quote1543423472

Tai tik optinė apgaulė,pristatau-Kojinė,etatinė aerodromo darbuotoja.Prižiūri lėktuvą,saugo nuo pelių ,nuo netvarkos.Trūkumas-kaip ir visos misės labai mėgsta dėmesį.
Į viršų
ežiukas rūke
Tr Lap 28 2018, 06:55
Svečias
Dabar rimtas klausimas,reikia bendruomenės patarimo:
Jau galima padaryti ugniasienę,pagal braižinius ji sudaryta iš dviejų duralio lapų su asbestu vidury.Ar darom kaip originaliai,ar šiuolaikiškai iš nerud plieno.Jei originaliai,tai kaip i tai pažiūres inspekcija ar nebus vėliau sunkumų su dokumentais.Jei keičiam nerudijančiu plienu,tai daryti paprastai viengubą ar taipat iš dvejų lapų su asbestu vidury.
Į viršų
vytautas 42
Tr Lap 28 2018, 08:13
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Pagal inpekcijos reikalavimus užtenka 0,3 mm storio nerūdinančio plieno ugniasienės be jokio asbesto
Į viršų
Saras
Tr Lap 28 2018, 10:36
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
Asbestas šiais laikas draudžiamas tai gal 0,3 mm nerūdyjanti pliena su viduryje kazkuo panasiu i asbesta bus ir kazkiek autentiska ir saugumo reikalavimus atitiks
Į viršų
Rolandas
Kt Lap 29 2018, 12:13
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Apie tokius dalykus galima diskutuoti kai kai lėktuvas tiksliai restauruojamas. Kadangi čia replika, siūlyčiau tarp dviejų aliuminio lakštų įdėti 0,5...0,3 nerūdijantį plieną. Bus labai panašu į originalą ir saugu.
Į viršų
KL
Kt Lap 29 2018, 11:29
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
0,5-0,3 mm reikalauja ne inspekcija, o CS reikalavimai. Todėl inspekcija nereikalauja įrodymų, kad tai yra tikra ugniasienė. Galima naudoti ir kitus (bet kokius) metodus, jeigu įrodyti, kad jie atsparūs ugniai nurodytą laiką (jį galima rasti CS-VLA ir kitur). Lietuvoje skraido ir plastikinės ugniasienės su asbestu, ir aliuminės padengtos ugniai atspariais dažais. Reikia tik išbandyti su lietlempe.
Į viršų
Marius
Pn Lap 30 2018, 03:48
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
O jeigu padengti "pasta" kuria tepa laidus ir kabelius?
Čia ne visai tas pats, bet panašu:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=80&v=cTeEL3aWjlo

http://www.swelbalt.lt/?lt=1275918148

[ Redaguota Pn Lap 30 2018, 03:55 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0649sek,0.0083iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,901kb