Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-IV (arba 41) |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Manau, kad medžiaga įrašyta brėžinyje. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Irašyta tik pačios šarnyrinės detalės medžiaga o ne prikniedyto vamzdžio.Kadangi važiuoklės braižiniai neišliko,naturaliai kyla klausimas-galbūt pagrindiniai ratų vamzdžiai buvo duraliuminiai.Jei būtu plieno,tikrai būtu pažymėta suvirinimas. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | nebutinai.budavo ir plienas plienas sukniedijimu pvz kapotu dalys | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Yra laiko,o nėra kas veikt,tai skaičiuojam propelerį.Jau dašuto,kad tai specialiai Gustaičio projektuotas propeleris.Mentės tikrai nestandartiniu 18 proc.Nubraižius 15 proc.susiaurintą,mentė vis tiek dar atrodo per plati.Iš eskizinių brėžinių žurnale matyti,kad tai 14proc platumo mentės.Gal Gustaitis tyčia suskaičiavo siauresnes dėl mažesnio pasipriešinimo,kadangi nei Bristoliui nei AŠA medinis propeleris netinka( dėl padidintų apsukų menčių galai dirba sunkesnėm sąlygom).Gal kas turit kitokią nuomonę. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Siauresnės dėl mažesnės masės ir išcentrinės jėgos? | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 601 | NA Propelereri reiketu skaiciuoti ir braizyti ivertinant busima varikli ir skridimo charakteristikas , o ne ta koks buvo -- variklis juk bus neorginalas . | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Abu varikliai praktiškai tapatūs,svarbiausias rodiklis-žingsnis,kuris priklauso taipat ir nuo skridimo greičio.Nusprendėm,kad šis lėktuvas galėjo skristi maksimaliai 340-350km/h,šiam greičiui ir bus projektuojamas.Nors 91m technikos žodis Nr 1 bendraautoriai Karpavičius ir Dulaitis nurodė maks. 405 greitį-mes manom,kad tai sunkiai tikėtina Svarbiausias uždavinys kuo tiksliau atkartoti menčių formą plane,užtat ir reikia pagalbos-gal kitų akis tiesesnė. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 601 | na juk tokiais greiciais tikrai neskraidysi , skaiciuok' normaliam' , tai ir kuro sanaudos ir variklis nebus perkrautas . | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Nagi,malvy,sulipsiva abudu tokie kretintys birančiais spaliais ir apsižergę visą tūkstantį arklių prasilėksim su vėjeliu .Bus smagu.... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Atsiprašau už smalsumą bet koks gi bus tas tūkstančio "arklių" variklis? [ Redaguota Kt Grd 07 2017, 08:47 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System