Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO-IV (arba 41)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-IV (arba 41)
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
sky76v
Sk Spa 08 2017, 06:21
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 764
Manau, kad medžiaga įrašyta brėžinyje.
Į viršų
ežiukas rūke
Pr Spa 09 2017, 12:09
Svečias
Irašyta tik pačios šarnyrinės detalės medžiaga o ne prikniedyto vamzdžio.Kadangi važiuoklės braižiniai neišliko,naturaliai kyla klausimas-galbūt pagrindiniai ratų vamzdžiai buvo duraliuminiai.Jei būtu plieno,tikrai būtu pažymėta suvirinimas.
Į viršų
bence
Pr Spa 09 2017, 06:31
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
nebutinai.budavo ir plienas plienas sukniedijimu pvz kapotu dalys
Į viršų
Tinklalapis
ežiukas rūke
Pr Grd 04 2017, 06:44
Svečias
Yra laiko,o nėra kas veikt,tai skaičiuojam propelerį.Jau dašuto,kad tai specialiai Gustaičio projektuotas propeleris.Mentės tikrai nestandartiniu 18 proc.Nubraižius 15 proc.susiaurintą,mentė vis tiek dar atrodo per plati.Iš eskizinių brėžinių žurnale matyti,kad tai 14proc platumo mentės.Gal Gustaitis tyčia suskaičiavo siauresnes dėl mažesnio pasipriešinimo,kadangi nei Bristoliui nei AŠA medinis propeleris netinka( dėl padidintų apsukų menčių galai dirba sunkesnėm sąlygom).Gal kas turit kitokią nuomonę.

Į viršų
sky76v
Pr Grd 04 2017, 06:50
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 764
Siauresnės dėl mažesnės masės ir išcentrinės jėgos?
Į viršų
Arturas Stundzia
Pr Grd 04 2017, 07:47
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 601
NA Propelereri reiketu skaiciuoti ir braizyti ivertinant busima varikli ir skridimo charakteristikas , o ne ta koks buvo -- variklis juk bus neorginalas .
Į viršų
ežiukas rūke
An Grd 05 2017, 07:53
Svečias
Abu varikliai praktiškai tapatūs,svarbiausias rodiklis-žingsnis,kuris priklauso taipat ir nuo skridimo greičio.Nusprendėm,kad šis lėktuvas galėjo skristi maksimaliai 340-350km/h,šiam greičiui ir bus projektuojamas.Nors 91m technikos žodis Nr 1 bendraautoriai Karpavičius ir Dulaitis nurodė maks. 405 greitį-mes manom,kad tai sunkiai tikėtina
Svarbiausias uždavinys kuo tiksliau atkartoti menčių formą plane,užtat ir reikia pagalbos-gal kitų akis tiesesnė.
Į viršų
Arturas Stundzia
An Grd 05 2017, 08:52
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 601
na juk tokiais greiciais tikrai neskraidysi , skaiciuok' normaliam' , tai ir kuro sanaudos ir variklis nebus perkrautas .
Į viršų
ežiukas rūke
Tr Grd 06 2017, 09:37
Svečias
Nagi,malvy,sulipsiva abudu tokie kretintys birančiais spaliais ir apsižergę visą tūkstantį arklių prasilėksim su vėjeliu .Bus smagu....
Į viršų
Reno
Kt Grd 07 2017, 08:46
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Atsiprašau už smalsumą bet koks gi bus tas tūkstančio "arklių" variklis?

[ Redaguota Kt Grd 07 2017, 08:47 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0739sek,0.0110iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,888kb