Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO-IV (arba 41)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-IV (arba 41)
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Pn Lap 22 2019, 10:03
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117
Anbo 4 atstatytojų gretose aš jau bent 20 metų.
Labai smarkiai tai norėjo padaryti Leopoldas Paknys. Darydavo susirinkimus, konferencijas. Svajojo kad lėktuvą atstatys studentai...nors bendru atveju studentams tai visai neįdomu, o dar nemokamai dirbti tūkstančius valandų, o dar neturint įgūdžių, patalpų, finansavimo.
Tai buvo tik svajonė.
Vėliau svajojo R. Maciulevičius. Iš karto gaminti tris Anbo 4 ir su jais aplink Europą.
Dar svajojo senienų rinkėjas Alfredas Eitutis...
Visų svajotojų bėda-neįsivaizdavo darbų apimties ir nuoseklumo.
Norėčiau kad Evaldo svajonė būtų realesnė.
Į viršų
ežiukas rūke
Št Lap 23 2019, 10:24
gyventi su polėkiu
Užsiregistravęs dalyvis #526
Prisijungta: Št Sau 23 2010, 08:52
Pranešimų: 663
Rolando šauksmas persmelktas nevilties ir tai visai suprantama.:) Yra šaunu,kadturim tiek bendraminčių,tik gal jų visų prielaidos buvo neteisingos.
Pastatyti tris ANBO ?......nežinau nežinau.Aplink vieną yr ko trepsenti.kad pastatyti tris reikalingas labai rimtas finansavimas ir kolektyvas.
Vieną išbūdavoti tikrai galim.Aš žinau bent keturis aviatorius Lietuvoje kurie puikiausiai gali ir,svarbiausiai nori tai padaryti.Jokia paslaptis,kad Rolandas Kal.vienas iš jų.Gal yra ir daugiau ,bet aš kolkas jų nežinau. Tereikia prasimanyt tik šiokio tokio finansavimo.Rodos taip paprasta-susimetei po eurą....Bėda ta,kad net po tiek niekas per daug neskuba atiduoti savo pinigų,priešingai-dažniausiai esi pasiunčiamas toli.
Bet esu isitikines ,viskas išsprendžiama.Tiesiog svajokime realiai.
Į viršų
Rolandas
Št Vas 08 2020, 12:16
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117

ežiukas rūke rašė ...

Metalas vis taspats 42 chr mo4 .Mašinų velenų,aviacijos pramonei,savybės panašios i 4310 arba chromansili.Terminio apdirbimo nereikalauja.
Padarėm detalių su atsarga,jei kartais prireiktų atrparumo bandymų.

Ir vis tiktai-šis plienas visiškai netinka virintoms konstrukcijoms, nes anglies turi 0,38-0,45 %. https://steelnavigator.ovako.com/steel-grades/42crmo4/
Ribinis anglies kiekis virinimui skirtame pliene -0,3%. Pvz 30hgsa, 4130. Net su tokiu anglies kiekiu jau reikia atidžiai virinti-tik šildomoje patalpoje, vengiant skersvėjų.
Todėl detalės, skirtos virinimui turi būti brokuojamos ir perdarytos iš tam skirto plieno.
Dar daugiau-net iš plieno 30hgsa padarytos detalės negali būti įprastai cinkuojamos-atsiranda mikroįtrūkimai. Tokias detales cinkuoja kažkokia Vilniaus firma. Jei reikės-sužinosiu adresą.
Belieka tikėtis, kad dauguma pagamintų detalių neskirta virinimui.
Į viršų
AR
Št Vas 08 2020, 07:18
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3537
Rolandas rašė ...


Ribinis anglies kiekis virinimui skirtame pliene -0,3%. Pvz 30hgsa, 4130. Net su tokiu anglies kiekiu jau reikia atidžiai virinti-tik šildomoje patalpoje, vengiant skersvėjų.



Gal ne tik anglies procentas svarbus virinimui? Man atrodo dar svarbu legiruojantis elementai. Jei neklystu amerikieciu crommolly 4130 virinamas be problemu, o stai visi rusiski xgsa- kaprizingi.
Į viršų
bence
Št Vas 08 2020, 08:19
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1452
4130 virinasi be problemu, kol ju pats nesukuri.Tarkim per daug kaitros virinant labai plonas skardeles ir trukimai garantuoti. Cia is asmenines praktikos
Į viršų
Tinklalapis
Rolandas
Št Vas 08 2020, 09:42
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117
AR rašė ...

Gal ne tik anglies procentas svarbus virinimui? Man atrodo dar svarbu legiruojantis elementai. Jei neklystu amerikieciu crommolly 4130 virinamas be problemu, o stai visi rusiski xgsa- kaprizingi.

Anglies kiekis svarbiausia.
Tačiau amerikoniškas chrommolibdeninis plienas iš tiesų geriau virinasi, nes legiruotas molibdenu. Molibdeninis plienas mažiau kaprizingas, atleidžia kai kurias virintojo klaidas.
Rusiškas 30hgsa panašus, tik...be molibdeno. Mat molibdenas pagerina tankų šarvų savybes, tad ten jį visą ir sudėjo.
Abu plienai sukurti virinti atsakingas santvarines konstrukcijas, visų pirma aviacines. Tad nereikėtų ieškoti jų pakaitalų. Kai kada galima naudoti plieną 20-jis irgi puikiai virinasi dėl mažo anglies kiekio-tik 0,2%
Į viršų
ežiukas rūke
Sk Vas 23 2020, 05:08
gyventi su polėkiu
Užsiregistravęs dalyvis #526
Prisijungta: Št Sau 23 2010, 08:52
Pranešimų: 663
Visiškai teisingai,šis plienas yra riboto suvirinamumo.Reikalas tame ,kad internete skirtinguose tinklalapiuose duomenys šiektiek skiriasi.Vienur rašo "blogas" suvirinamumas, kitur kad "ribotas" suprask kaip nori.Kaip ten bebūtu jo geriau nevirinti(nors tai padaryti galima,pats bandžiau argono aplinkoje).Gerai tai ,kad lėktuvėlis kniedijamas dauguma atvejų.
Nematau bėdo kai kurias detales perdaryti jei reikės,juk braidom po nežinomybę.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1061sek,0.0119iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,846kb