Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Važiuojant su įjungta pavara nuo kalno |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Daugumai iškyla klausimas, ar automobiliui riedant nuo kalno, variklis naudoja kurą. Mano supratimu - nenaudoja. Ką manote kiti? [ Redaguota Sk Bal 10 2016, 11:30 ] | ||
Į viršų | | ||
Darius BRU |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #885 Prisijungta: Pr Sau 02 2012, 08:52Pranešimų: 78 | Teko girdėti, kad naujuose automobiliuose elektronika tiesiog išjungia purkštukus leidžiantis nuo kalno ir tos 00 l/km sąnaudos skydelyje leidžiantis nėra iš piršto laužtos. Senesni, o ypač su karbais, manau vis tiek ims... [ Redaguota Sk Bal 10 2016, 11:42 ] | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Čia galite rasti daugybę pamąstymų: http://auto.plius.lt/tyrimai/nuotrauku-galerija/desimt-ekonomisko-vairavimo-faktu?comments_nr=1 | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Sauliau, cia nieko mastyti nereikia. jei auto su ipurskimu- tai nenaudoja. Kalbu apie benzininius. Apie dyzelinius- nesu tikras. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Jūsų variklis bandymų stende sukamas 1000 aps/min.Kuras atjungtas. Kitas variantas-tomis pat sąlygomis sukamas 3000aps/min. Be didelio mokslo aišku, kad greitai sukant reikalingas galingumas keletą kartų didesnis nei lėtai, arba laisvos eigos sūkiais-dėl išaugusios bendros trinties ir ypač dėl padidėjusio dujų cilindre suspaudimų skaičiaus. Sukamas variklis tampa savotišku kompresoriumi. Prisiminkit kaip stumiant užvedamas automobilis esant starterio gedimui. Pora žmonių gali jį lėtai pastumti, tačiau nėra šansų stumti pvz 70 km/val, net jei ir spėtum bėgti. Todėl važiuoti nuo kalno išjungta pavara visada ekonomiškiau, nežiūrint visokių gudrių sistemų. Kitas klausimas-tai ne visada saugu. Jei dar neaišku, buksiruokit automobilį išjungtu uždegimu ir įjungta pavara kad variklio sūkiai būtų 1000 aps/min ir 3000 aps min. Buksyras turi būti su dinamometru. Pirmojo automobilio bagažinėje įsitaisęs stebėtojas galės pamatyti didelį skirtumą. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Ne manau, kad nenaudoja. Išjunkite degimą ir pamatysit kas bus Tik vairo neužrakinkit Nes nebus į ką žiūrėti | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Saulius pamiršo paminėti vieną detalę:-riedant su IJUNGTA pavara ,kuro nenaudoja. Jei pavara laisva,tai skrtumo jokio-ar auto stovi ,ar rieda nuo kalno su veikiančiu varikliu -tada kurą vistiek ryja.Nors ir čia man tamsus miškas.Kai stovi vietoje su įjungtu varikliu,kompas rodo 0,6ltr,kai rieda nuo kalno-0,8/Kodėl?Bet tai kitas klausimas. O atvejį,kaip sako Saulius patikrinau paprastai:riedu nuo kalno su įjungta pavara.Pagal viską turėtų purkštukai būt uždaryti ir variklis suktis tik nuo ratų per pavarą. Bet staiga spustelėjus "gazą",automobilis greitėja. Tai ar mano auto dar durna(dyzelis,1998m),ar purkštukai akimirksniu įsijungia,ar teorija ne visai teisinga?? | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Vytas rašė: "Saulius pamiršo paminėti vieną detalę:-riedant su IJUNGTA pavara" Temos pavadinime buvau minėjęs. Pakartotinai paminėti pamiršau ... [ Redaguota Pr Bal 11 2016, 11:53 ] | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3411 | vytas rašė ... Saulius pamiršo paminėti vieną detalę:-riedant su IJUNGTA pavara ,kuro nenaudoja. Jei pavara laisva,tai skrtumo jokio-ar auto stovi ,ar rieda nuo kalno su veikiančiu varikliu -tada kurą vistiek ryja.Nors ir čia man tamsus miškas.Kai stovi vietoje su įjungtu varikliu,kompas rodo 0,6ltr,kai rieda nuo kalno-0,8/Kodėl?Bet tai kitas klausimas. O atvejį,kaip sako Saulius patikrinau paprastai:riedu nuo kalno su įjungta pavara.Pagal viską turėtų purkštukai būt uždaryti ir variklis suktis tik nuo ratų per pavarą. Bet staiga spustelėjus "gazą",automobilis greitėja. Tai ar mano auto dar durna(dyzelis,1998m),ar purkštukai akimirksniu įsijungia,ar teorija ne visai teisinga?? Stovint rodo sąnaudas per valandą, važiuojant - šimtui km., todėl ir skiriasi... | ||
Į viršų | | ||
JIG |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #55 Prisijungta: Tr Kov 12 2008, 11:54Pranešimų: 262 | Kai riedate nuo kalno visiškai atleidę akseleratorių- pasukite raktelį (išjunkite degimą ir vėl įjunkite). Nebus jokio "truktelėjimo" ar kitokio pokyčio. Riedant su pavara kuro nenaudoja (daug straipsniukų pastaruoju metu pilna), o ar apsimoka su pavara, ar "ant laisvos"- priklauso nuo to, ar norim kuo toliau nuriedėt, ar, pavyzdžiui, matom prieky raudoną šviesoforo signalą ir vis tiek turėsim stabdyti. Tuo atveju teoriškai geriau apsimoka riedėti įjungta pavara. Neseniai skaičiau lygtai VGTU pasisakymą, kad realiai praktiškai nieko nesutaupysi važiuodamas vienu ar kitu būdu. Pokyčiai matysis tik ant stendo. Išskyrus tikriausiai kalnuotoj vietovėj, kur nusileisti nuo kalno reikia 15 km ar pan. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System