Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Dvitaktis negražiai dirba, šokinėja apsisukimai - padėkit


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dvitaktis negražiai dirba, šokinėja apsisukimai - padėkit
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
VaidotasR
Pr Rgs 05 2016, 10:30
Užsiregistravęs dalyvis #3175
Prisijungta: Tr Vas 19 2014, 07:11
Pranešimų: 5
Savaitgalį padidinau pop-off slėgį patempdamas spyruoklę. Dirba gražiai, tik dabar reikės atidžiau pastebėti temperatūrą. Pilnu gazu mačiau 200C... Visas reguliavimas žymiai pasunkėja kai nėra H reguliuojamos adatos, patempei spyruoklę ir žiūri kaip dirba.
Karbo kolkas keisti nenoriu, esamas apynaujis, o kaip matau jau artėju prie normalaus suderinimo.
Į viršų
Reno
Pr Rgs 05 2016, 03:21
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1054

VaidotasR rašė ...

Savaitgalį padidinau pop-off slėgį patempdamas spyruoklę. Dirba gražiai, tik dabar reikės atidžiau pastebėti temperatūrą. Pilnu gazu mačiau 200C... Visas reguliavimas žymiai pasunkėja kai nėra H reguliuojamos adatos, patempei spyruoklę ir žiūri kaip dirba.
Karbo kolkas keisti nenoriu, esamas apynaujis, o kaip matau jau artėju prie normalaus suderinimo.

Matau, kad Alex'o Varv patarimais sėkmingai naudojatės.
Nežinau, koks pas jus variklis ir kokią maksimalią CHT nurodo gamintojas. 200'C - dar turėtų būti saugu, ypač, jei galvutės temperatūra kyla lėtai. Tačiau šis matavimo būdas yra gan inertiškas. Žymiai patikimiau - matuoti EGT (išmetimo dujų temperatūrą). Jeigu tokios galimybės nėra, o varklis vidutiniais sūkiais jau dirba daugmaž patenkinamai, toliau liesinti mišinį patarčiau labai atsargiai. Su Walbro smagiai vidutiniais sūkliais veikiantis variklis prie maksimalios apkrovos gali pateikti netikėtumų. Todėl, "pavaikęs" variklį 1-2 minutes maksimaliais sūkiais, būtinai patikrinkite žvakės apnašo spalvą. Jeigu ji ruda, teoriškai mišinys yra optimalus. Bet jeigu atsiranda baltai-pilkos apnašos, mišinį būtina riebinti, nes kitaip - didelė tikimybė "prakiurdinti" stūmoklį. Dvitakčiam varikliui geriau šiek tiek per riebus mišinys, bet tik ne per liesas, ypač esant didesniems sūkiams.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0703sek,0.0066iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:3,710kb