Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dvitaktis negražiai dirba, šokinėja apsisukimai - padėkit |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
VaidotasR |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3175 Prisijungta: Tr Vas 19 2014, 07:11Pranešimų: 11 | Savaitgalį padidinau pop-off slėgį patempdamas spyruoklę. Dirba gražiai, tik dabar reikės atidžiau pastebėti temperatūrą. Pilnu gazu mačiau 200C... Visas reguliavimas žymiai pasunkėja kai nėra H reguliuojamos adatos, patempei spyruoklę ir žiūri kaip dirba. Karbo kolkas keisti nenoriu, esamas apynaujis, o kaip matau jau artėju prie normalaus suderinimo. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | VaidotasR rašė ... Savaitgalį padidinau pop-off slėgį patempdamas spyruoklę. Dirba gražiai, tik dabar reikės atidžiau pastebėti temperatūrą. Pilnu gazu mačiau 200C... Visas reguliavimas žymiai pasunkėja kai nėra H reguliuojamos adatos, patempei spyruoklę ir žiūri kaip dirba. Karbo kolkas keisti nenoriu, esamas apynaujis, o kaip matau jau artėju prie normalaus suderinimo. Matau, kad Alex'o Varv patarimais sėkmingai naudojatės. Nežinau, koks pas jus variklis ir kokią maksimalią CHT nurodo gamintojas. 200'C - dar turėtų būti saugu, ypač, jei galvutės temperatūra kyla lėtai. Tačiau šis matavimo būdas yra gan inertiškas. Žymiai patikimiau - matuoti EGT (išmetimo dujų temperatūrą). Jeigu tokios galimybės nėra, o varklis vidutiniais sūkiais jau dirba daugmaž patenkinamai, toliau liesinti mišinį patarčiau labai atsargiai. Su Walbro smagiai vidutiniais sūkliais veikiantis variklis prie maksimalios apkrovos gali pateikti netikėtumų. Todėl, "pavaikęs" variklį 1-2 minutes maksimaliais sūkiais, būtinai patikrinkite žvakės apnašo spalvą. Jeigu ji ruda, teoriškai mišinys yra optimalus. Bet jeigu atsiranda baltai-pilkos apnašos, mišinį būtina riebinti, nes kitaip - didelė tikimybė "prakiurdinti" stūmoklį. Dvitakčiam varikliui geriau šiek tiek per riebus mišinys, bet tik ne per liesas, ypač esant didesniems sūkiams. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System