Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Dvitaktis negražiai dirba, šokinėja apsisukimai - padėkit


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dvitaktis negražiai dirba, šokinėja apsisukimai - padėkit
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
VaidotasR
Pn Rgs 02 2016, 09:51
Užsiregistravęs dalyvis #3175
Prisijungta: Tr Vas 19 2014, 07:11
Pranešimų: 11
Sveiki, gal yra turinčių idėjų kodėl normaliai nedirba paramotoras. Skristi galima, bet...nuo ~3800 iki ~6000 aps/min rėžyje šokinėja apsisukimai nors laikau gazą nejudinu, variklis daugiau vibruoja, lyg kuro mišinys ne visad būtų uždegamas. Bet kuriasi gerai, ant lėtų gražiai dirba, virš 6000 iki max viskas dirba gerai, išvysto normalų galingumą.
Bandžiau nepadėjo: nauja žvakė, naujos karbo membranos, nauja kuro šlangutė su filtru bake, pats karbas švarus.

Ką pirmiausia tikrintumėt su tokiais simptomais?

Dėkui už mintis
Į viršų
Rolandas
Pn Rgs 02 2016, 10:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Gal kažkur nepritvirtinti, prasitrynę laidai, ypač aukštos įtampos? Gal blogas kažkur kontaktas?
Į viršų
vytautas 42
Pn Rgs 02 2016, 10:58
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
O kaip su degimo ankstinimu ? Ar ten toks dalykas nesireguliuoja ? Dar vienas variantas - nuimt cilindrą ir peržiūrėt prapūtimo angas , kartais būna užkepę nebeužpildo normaliai cilindro degiu mišiniu , daugiau kažką sunku patart taip ant greičio ir nemačius variklio
Į viršų
NNN
Pn Rgs 02 2016, 11:24
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Karbą siūlyčiau pažiūrėt. Žemų sūkių/vidutinių rėžyje (labai gražus terminas ) dirba žemų sūkių sistema (žikleriai, oro/kuro mišinio reguliatorius). Vidutinių sūkių rėžyje įsijungia adata, adatos žikleris. Max. sūkių rėžyje dirba tik pagrindinis žikleris. Spėju, kad kažkas negerai su adata/adatos žikleriu. O gal įsiurbimo kolektorius nesandarus? Žemų sūkių bei max. sūkių rėžyje tas nesandarumas nelabai turi įtakos. O gal alk. veleno riebokšliai nesandarūs? Dar gali būti ir išmetimo vamzdžio rezonanso problema ... .
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Pn Rgs 02 2016, 12:44
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 432
Kada pradėjo taip variklis dirbti, buvo remontuotas?Ar tas vadinamas gedimas atsirado staiga ar palaipsniui?
Į viršų
Reno
Pn Rgs 02 2016, 02:40
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Spėju, kad vidutinių sūkiu diapazone yra per riebus mišinys. Paramotorams dažniausia naudojami membraniniai Walbro karbiuratoriai, kurių pirmtakai buvo skirti benzopjūklams. Pastarieji, kaip taisyklė, dirba arba laisva eiga, arba maksimaliais sūkiais. Vidutinių sūkių diapazonas jiems nelabai įprastas. Todėl ir rezultatas atitinkamas - puikus minimumas ir maksimumas, o "viduryje" - per riebus mišinys dėl ko ir kratos variklisi (taip vadinamas 4-stroke'ingas). Čia - Walbro karbiuratorių firminis charakteris, paveldėtas iš benzopjūklo.

Pirmiausia - "pakankinkite" savo paramotorą vidutiniais sūkiais ir po to išsukite žvakę apžiūrėjimui - juo sodresnis juodų suodžių apnašas, tuo didesnė rikimybė, kad mišinys per riebus. Paprasčiausias ir saugiausias būdas - kiek prisukti L varžtą. Su H varžtu reikėtų elgtis atsargiai - per daug užliesintas maks. sūkių mišinys gręsia stūmoklio pradeginimu.
Taip pat reikėtų patikrinti adatinio vožtuvo atsidarymo slėgį (pop-off pressure) - ar jis ne per mažas.

Apie paramotorų membraninių karbiuratiorių reguliavimą internete medžiagos pakankamai daug. Jeigu skaitote angliškai, vienas iš pačių informatyviausių - amerikiečio Alex Varv www.aerocorsair.com Ten yra skyriai "carburetors" bei "Inventions page", kur rasite daug naudingos informacijos apie Walbro karbiuratorių reguliavimą bei patobulinimus bandant "suliesinti" mišinį vidutinių sūkiu diapazone.
Jeigu vis tik nesisektų skaityti, tada belieka skambinti Gintarui +370 686 36482 ir konsultuotis "on-line" arba tartis dėl vizito.

[ Redaguota Pn Rgs 02 2016, 02:40 ]
Į viršų
vytautas 42
Pn Rgs 02 2016, 04:36
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Neperskaičiau iki galo , kad visa galia dirba normaliai . Jei taip , tai Kęstutis teisus - visa bėda karbiuratoriuje , ant vidutinių apsukų nesigauna normalus mišinys
Į viršų
VaidotasR
Pn Rgs 02 2016, 06:08
Užsiregistravęs dalyvis #3175
Prisijungta: Tr Vas 19 2014, 07:11
Pranešimų: 11
Dėkui visiems, bet Reno pataikė labiausiai. Žvakė šlapiai juoda po paskutinio skrydžio. Būtent stovi Walbro WG10 karbas (be H adatos reguliavimo galimybės). Užkišau vieną skylę kaip parodyta aerocorsair.com ir pabandžiau užkurti be oro filtro. Dirba žymiai geriau, bet uždėjus oro filtrą darbas vėl truputį pablogėjo. Tada prisukau L adatą iki 0,75 išsukimo (min leidžiamas gamintojo) ir užkišau dar vieną skylę. Dirba truputį geriau, bet dar reikia liesinti mišinį.

Kaip suprantu reikia užsiimti tuo pop-off pressure tikrinimu/keitimu. Ką manot?

Beje padidėjo ir max sūkiai apie 300! Temperatūra laikosi iki 190C.
Į viršų
NNN
Št Rgs 03 2016, 07:39
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Nežinau šių karbiuratorių. Bet britai Polini motorams pritaikė Bing karbus, problemų neliko. Gal galima ir šiam?
Į viršų
Reno
Pr Rgs 05 2016, 10:12
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401

NNN rašė ...

Nežinau šių karbiuratorių. Bet britai Polini motorams pritaikė Bing karbus, problemų neliko. Gal galima ir šiam?

Patys "Poliniai" didensius savo variklius jau siūlo su plūdiniais karbiuratoriais, nes WB37 jau netenkina >200 cm2 darbinio tūrio dvitakčio "apetito".
Plūdinių karbiuratorių mišinys tikslesnis, bet paramotorams jie "neprigyja", nes toks karbiuratorius patikimai dirba tik nevartaliojamas. Membraniniai nors ir "grubesni", bet veikia bet kokioje padėtyje. Paratraikams plūdiniai karbiuratoriai gali pasiteisinti, bet paramotorams juos naudoja tik nereaguojantys į ant nugaros dažnai varvantį benziną.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0966sek,0.0141iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,888kb