Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kompozitai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Paprastai paaiskinti kompozitu atsparumai. EN |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1636 | https://www.youtube.com/watch?v=KHXVf0SaJpA | ||
Į viršų | | ||
liotcik |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #56 Prisijungta: Pn Kov 14 2008, 04:03Pranešimų: 23 | Yra du skirtingi dalykai medžiagos standumas stiprumas ir konstrukcijos. Gaminant ne ypatingai aukštų charakteristikų orlaivį dažnai vien su stiklu galima išsiversti su vos didesniu svoriu (storesni profiliai), na bet siekiant rekordų reiks anglies (pvz lenkų sklandytuvas pw-5 pilnai "stikliklinis" ir Lietuviskas LAK-17mini pilnai anglinis, abu 13,5m sparnai, 190 vs 160kg, na bet varžybose jie jau nesulyginami). [ Redaguota Kt Bal 05 2018, 02:32 ] | ||
Į viršų | | ||
liotcik |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #56 Prisijungta: Pn Kov 14 2008, 04:03Pranešimų: 23 | liotcik rašė ... Yra du skirtingi dalykai medžiagos standumas stiprumas ir konstrukcijos. Gaminant ne įpatingai aukštų charakeristikų orlaivį dažnai vien su stiklu galima išsiversti su vos didesniu svoriu (storesni profiliai), na bet siekant rekordų reiks anglies (pvz lenkų sklandytuvas pw-5 pilnai "stikliklinis" ir Lietuviskas LAK-17mini pilnai anglinis, abu 13,5m sparnai, 190 vs 160kg, na bet varžybose jie jau nesulyginami). | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Kad PW-5 ir Mini LAK'o kūrimo koncepcijos yra visiškai skirtingos. Monotipnės "pasaulinės klasės" konkurse nugalėjęs PW-5 kainavo brangiau už klubinės klasės sklandytuvus, o skridimo savybėmis ženkliai nuo jų atsiliko. Todėl nepasiteisinusią "nebrangaus" varžybinio sklandytuvo idėją pakeitė modernaus "apipjaustyto" sklandytuvo koncepcija. Mini LAK yra tipiškas pastarosios idėjos atstovas. Deja, bet pastebimai trumpesni sparnai dar nereiškia ir pastebimai mažesnės kainos. Nesenai "gimusiai" 13,5 m klasei dabar tenka kovoti "dėl vietos po saule". | ||
Į viršų | | ||
liotcik |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #56 Prisijungta: Pn Kov 14 2008, 04:03Pranešimų: 23 | Na tema apie kompozitus. Ir tiesiog šovė mintis apie šiuos du atstovus. Vieną kaip pilnai anglinį, kitą kaip pilnai stiklinį variantą, vienodais sparnais. Tai jei lyginti jų naujų kainas... tikriausiai skiriasi bent du kartus. Noriu pasakyti šioje konstruktorių mėgėjų auditorijoje kad stiklo konstrukcijos turi nemažai perspektyvų gaminant nuosavus lėktuvėlius. [ Redaguota Kt Bal 05 2018, 09:32 ] | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 613 | Iokiu perspektyvų neturi . Lietuva maža , rinkos nėra , užsienietis nepirks , nes neturi Vardo , O formas gaminti dėl 1 vnt ---- apsurdas , jai turi tiek pinigu --- muilinių rinkoje sočiai . | ||
Į viršų | | ||
liotcik |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #56 Prisijungta: Pn Kov 14 2008, 04:03Pranešimų: 23 | Na žinote ką su kuo lyginsi. Kompozitinio rinkinio "kit plane" be 25-35000 nenupirksi. Tai tada ir formų gamyba atsistoja į savo vietą. Teko susidurti su formų iš MDF gamyba. Po frezavimo šveičiant, impregnuojant, poliruojant galima pasiekti beveik veidrodinį paviršių. Jos nelabai ilgaamžės, bet 5+ gaminius tikrai nuimti galima. Tai visa formų kaina pagrinde susiveda į CNC staklių mašininį laiką, laiko kainą. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System