Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
FK-9 |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | Perkelta iš Rolando temos. Rolandas rašė ... Simpatiškas lėktuvas. Virinta kabina, visa kita anglis. https://www.youtube.com/watch?v=wDPFD1JC9SU https://www.youtube.com/watch?v=-cumhYigK_U Su teisinga važiuokle. Įdomus sprendimas-nors liemuo platus, lingė ištisinė. https://www.youtube.com/watch?v=RJTFAfnUgFI | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | Reno rašė ... Su FK-9 turėjau proga paskristi Ispanijoje, Marugan'e - 2012 m Motoparasparnių Pasaulio čempionato metu. Gražus lėktuvėlis - kaip atrodo, taip ir skrenda. Pageidaujatiems "teisingos" važiuoklės, yra dar dailesnis variantas - FK-14. Nors Ispanijoje tikrai nešalta, bet Marugan'e vis tik skraidoma FK-14 versija su uždara kabina: Dalis "ragavusių" skrydžio atviroje kabinoje tvirtins, kad "teisinga" yra, būtent, tokia (neretai dar vadinama "cabrio"). Gal todėl FK-14 gali būti ir "be stogo". Pastarojo išvaizda - laaabai elegantiška: | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | Rolandas rašė ... Sportiškai pavydžiu tau Renatai... Šiaip tai firma turi gerą dizainerį su lengva ranka. Išvaizda puiki, konstrukciniai sprendimai racionalūs. Gala kad neteko pamatyti lėktuvo gyvai. | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | vytas rašė ... Eech,o kai siūliau už pusveltį tokį įsigyti,ant Lietuvos neatsirado norinčių....taip ir nuplaukė atgal į Vokietiją | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | Reno rašė ... vytas rašė ... Eech,o kai siūliau už pusveltį tokį įsigyti,ant Lietuvos neatsirado norinčių....taip ir nuplaukė atgal į Vokietiją Gerai kai toks "pusveltis" neprilygsta, pvz, pusės gyvenimo santaupoms... Taip, FK lėktuvai - laaaaabai dailūs, bet vis tik čia tema ne FK, o RK (Rolandas Kalinauskas) | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | vytas rašė ... Jei jau pats Rolandas savo temon įkėlė šį lėktuvą,tai manau reiktų suprasti,kad jo siekiamybė,kad RK taptų panašūs į FK. Taigi,kaip ir ne visai prošalį temos. Rolando parodytas FK 9 mark 4 ne iškarto atsirado toksai ir ne "lengva" dizainerio ranka jį iškarto tokį nupaišė/ Pradžioje buvo FK9 mark 2.Jo konstrukcija visai kaip Rolando lėktuvų- virinta plieno vamzdelių ferma,traukta seconaitu.galbūt šiek tiek nukopinta nuo Kitfoxo.Vėliau Mark 3 jau buvo liemuo dengtas plastiku,o sparnai mediniai,traukti seconaitu.Ir tik po to atsirado mark 4 | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | NNN rašė ... vytas rašė ... Jei jau pats Rolandas savo temon įkėlė šį lėktuvą,tai manau reiktų suprasti,kad jo siekiamybė,kad RK taptų panašūs į FK. Taigi,kaip ir ne visai prošalį temos. Rolando parodytas FK 9 mark 4 ne iškarto atsirado toksai ir ne "lengva" dizainerio ranka jį iškarto tokį nupaišė/ Pradžioje buvo FK9 mark 2.Jo konstrukcija visai kaip Rolando lėktuvų- virinta plieno vamzdelių ferma,traukta seconaitu.galbūt šiek tiek nukopinta nuo Kitfoxo.Vėliau Mark 3 jau buvo liemuo dengtas plastiku,o sparnai mediniai,traukti seconaitu.Ir tik po to atsirado mark 4 Šiaip tai jų istorija prasideda 1959 ... . | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | Rolandas rašė ... vytas rašė ... Jei jau pats Rolandas savo temon įkėlė šį lėktuvą,tai manau reiktų suprasti,kad jo siekiamybė,kad RK taptų panašūs į FK. Mažumėlę ne taip. Reikėjo įkelti į "Gamykliniai lėktuvai", tačiau paklydau. Iš kitos pusės-FK-9 vertas visokeriopo studijavimo. | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | justas rašė ... vytas rašė ... Jei jau pats Rolandas savo temon įkėlė šį lėktuvą,tai manau reiktų suprasti,kad jo siekiamybė,kad RK taptų panašūs į FK. Taigi,kaip ir ne visai prošalį temos. Rolando parodytas FK 9 mark 4 ne iškarto atsirado toksai ir ne "lengva" dizainerio ranka jį iškarto tokį nupaišė/ Pradžioje buvo FK9 mark 2.Jo konstrukcija visai kaip Rolando lėktuvų- virinta plieno vamzdelių ferma,traukta seconaitu.galbūt šiek tiek nukopinta nuo Kitfoxo.Vėliau Mark 3 jau buvo liemuo dengtas plastiku,o sparnai mediniai,traukti seconaitu.Ir tik po to atsirado mark 4 Kiek as zinau sparnai visada buvo metaliniai. | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | vytas rašė ... justas rašė ... vytas rašė ... Jei jau pats Rolandas savo temon įkėlė šį lėktuvą,tai manau reiktų suprasti,kad jo siekiamybė,kad RK taptų panašūs į FK. Taigi,kaip ir ne visai prošalį temos. Rolando parodytas FK 9 mark 4 ne iškarto atsirado toksai ir ne "lengva" dizainerio ranka jį iškarto tokį nupaišė/ Pradžioje buvo FK9 mark 2.Jo konstrukcija visai kaip Rolando lėktuvų- virinta plieno vamzdelių ferma,traukta seconaitu.galbūt šiek tiek nukopinta nuo Kitfoxo.Vėliau Mark 3 jau buvo liemuo dengtas plastiku,o sparnai mediniai,traukti seconaitu.Ir tik po to atsirado mark 4 Kiek as zinau sparnai visada buvo metaliniai. Tikrai ne.Pirmų FK9 ir FK9mark2 liemenys buvo virinti iš plieno vamzdelių ir traukti sekonaitu,sparnai mediniai,traukti sekonaitu | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System