Mano Sparnai: Diskusijos / Gamykliniai lėktuvai / FK-9


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
An Grd 20 2016, 11:49
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Šis berods ... .


http://www.fk-lightplanes.com/aboutus.php?pg=2&ln=2&pg=2

[ Redaguota An Grd 20 2016, 11:50 ]
Į viršų
Valdas-Fox
Tr Grd 21 2016, 06:06
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 377

NNN rašė ...

Štai - strateginė ULO konsepcijos plėtros kryptis, o ne nutukusios "muilinės"
Bet tai kam įdomu?


Tikrai, labai įdomu kodėl Tamsta nustatinėji kažkokias strategines kryptis?
Aš manau kad strateginė kryptis yra "nutukusios muilinės"!
Į viršų
Dovydas_S
Kt Grd 22 2016, 09:38
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486
Valdas-Fox rašė ...

NNN rašė ...

Štai - strateginė ULO konsepcijos plėtros kryptis, o ne nutukusios "muilinės"
Bet tai kam įdomu?


Tikrai, labai įdomu kodėl Tamsta nustatinėji kažkokias strategines kryptis?
Aš manau kad strateginė kryptis yra "nutukusios muilinės"!


ULO strateginę kryptį aprašo aprašas kuris nurodo kas tai per klasė ir kokie jos " rėmai " , dėl "nutukusių muilinių " reikėtu padirbėti ir susikurti savo klasę , taisykles ir tt... Taip kad manyti neužtenka
Į viršų
vytas
Kt Grd 22 2016, 10:44
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2549
Ponai,ponai,Rolandas,atidarydamas temą apie FK9,matomai norėjo padiskutuoti apie gerasias šio lėktuvo savybes:-konstrukciją,dizainą,ergonomiką,skridimines ch-kas. Kestutis kaip visada,neturėdamas šia tema ką pasakyti,bet norėdamas prademostruoti"žinias" įvedė sumaištį su savo taktikom ir strategijom .Jis tai daro nuolat ir kiekvienoje temoje.taigi nebūtina į tai kreipti dėmesį ir nesipykim,gyvenkim draugiškai bent prieš didžiasias metų šventes
Į viršų
Valdas-Fox
Kt Grd 22 2016, 06:45
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 377
Nepritariu, Vytai. Nepriklausomai nuo metų laiko yra tiesiog būtina išreikšti nepritarimą Kęstučio "strategijoms", nes kitaip gali susidaryti įspūdis, kad dauguma tyli ir tokiu būdu pritaria išdėstytom idėjom.

Kęstuti, UL rėmai niekada nebuvo stabilūs. Tais laikais, kad dabar man priklausančio Kitfox-IV statytojas pradėjo jį statyti, UL riba buvo 150kg ir atitinkaimai visi anuometiniai Kitfoxai Vokietijoje buvo regsitruojami kaip eksperimentiniai SEP orlaiviai. Šiandien UL riba yra 450/472,5 ir Kitfoxai eina kaip UL. Aš esu giliai įsitikinęs, kad UL idėja ir sėkmė yra pagrįsta ne kažkokios konstantos nustatyme, o tame kad buvo parodyta kad yra įmanoma sukurti lankstesnę ir pigesnę reguliavimo sistemą nei ta, kuri taikoma bendrosios aviacijos orlaiviams nepaaukojant skrydžių saugos. Todėl tiesiog yra būtina tęsti ir išplėsti sėkmingą UL modelį ir orlaiviams kurie suteilkia daugiau saugumo (įguloms) ir galimybių (skrydžio nuotolio / naudingo krovinio).
Tai ką Jūs siūlote, yra ne kas kita, kaip religinis fanatizmas, tam tikras talibanas, kai yra absoliučiai prisirišama prie kažkokių teiginių net nesvarstant apie santykinį tu teiginių pobūdį. Viskas turi būti taip kaip buvo vakar, nors net vakar nebuvo taip kaip buvo užvakar. Iš kur išvis atsiranda tokia "logika"? Tikrai labai gaila, kai žmonės kuriuos kažkada galima buvo pavadinti pirmeiviais, dabar laikos įsikibę praeities ir priešinasi bet kokiam progresui.
Į viršų
vytautas 42
Kt Grd 22 2016, 08:34
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2166
O ko čia pyktis , kiekvienam savo ... Vieniems patinka kuo lengvesni , lėtesni ir paprastesni aparatai , kitiems labiau komfortiški , greitesni , patogesni , bet tie patys ULO . Pasaulis margas . Su artėjančiomis Šventėmis visus . Kaip bažnyčioje sakoma - ramybės .
Į viršų
Valdas-Fox
Kt Grd 22 2016, 09:08
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 377
Būtent, dėl to neverta skelbti kryžiaus žygių prieš plastikinius lėktuvus. Ramybės ir jums.
Į viršų
AR
Pn Grd 23 2016, 09:29
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3520
Valdas-Fox rašė ...

Nepritariu, Vytai. Nepriklausomai nuo metų laiko yra tiesiog būtina išreikšti nepritarimą Kęstučio "strategijoms", nes kitaip gali susidaryti įspūdis, kad dauguma tyli ir tokiu būdu pritaria išdėstytom idėjom.

Kęstuti, UL rėmai niekada nebuvo stabilūs. Tais laikais, kad dabar man priklausančio Kitfox-IV statytojas pradėjo jį statyti, UL riba buvo 150kg ir atitinkaimai visi anuometiniai Kitfoxai Vokietijoje buvo regsitruojami kaip eksperimentiniai SEP orlaiviai. Šiandien UL riba yra 450/472,5 ir Kitfoxai eina kaip UL. Aš esu giliai įsitikinęs, kad UL idėja ir sėkmė yra pagrįsta ne kažkokios konstantos nustatyme, o tame kad buvo parodyta kad yra įmanoma sukurti lankstesnę ir pigesnę reguliavimo sistemą nei ta, kuri taikoma bendrosios aviacijos orlaiviams nepaaukojant skrydžių saugos. Todėl tiesiog yra būtina tęsti ir išplėsti sėkmingą UL modelį ir orlaiviams kurie suteilkia daugiau saugumo (įguloms) ir galimybių (skrydžio nuotolio / naudingo krovinio).
Tai ką Jūs siūlote, yra ne kas kita, kaip religinis fanatizmas, tam tikras talibanas, kai yra absoliučiai prisirišama prie kažkokių teiginių net nesvarstant apie santykinį tu teiginių pobūdį. Viskas turi būti taip kaip buvo vakar, nors net vakar nebuvo taip kaip buvo užvakar. Iš kur išvis atsiranda tokia "logika"? Tikrai labai gaila, kai žmonės kuriuos kažkada galima buvo pavadinti pirmeiviais, dabar laikos įsikibę praeities ir priešinasi bet kokiam progresui.

tiesa. Bet ir Kestucio pasisakyme yra logikos. Juk esme tokia: kuo labiau ULO panaseja i Cessna (kaip pvz) tuo labiau biurokratams niezti nagus Ulo taisykles ir reikalavimus pritempti prie SEP reikalavimu. Ir cia jau aksioma, paremta praktika
Į viršų
Szansas
Pn Grd 23 2016, 02:36
Užsiregistravęs dalyvis #706
Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32
Pranešimų: 194
Valdas-Fox rašė ...

Nepritariu, Vytai. Nepriklausomai nuo metų laiko yra tiesiog būtina išreikšti nepritarimą Kęstučio "strategijoms", nes kitaip gali susidaryti įspūdis, kad dauguma tyli ir tokiu būdu pritaria išdėstytom idėjom.

Kęstuti, UL rėmai niekada nebuvo stabilūs. Tais laikais, kad dabar man priklausančio Kitfox-IV statytojas pradėjo jį statyti, UL riba buvo 150kg ir atitinkaimai visi anuometiniai Kitfoxai Vokietijoje buvo regsitruojami kaip eksperimentiniai SEP orlaiviai. Šiandien UL riba yra 450/472,5 ir Kitfoxai eina kaip UL. Aš esu giliai įsitikinęs, kad UL idėja ir sėkmė yra pagrįsta ne kažkokios konstantos nustatyme, o tame kad buvo parodyta kad yra įmanoma sukurti lankstesnę ir pigesnę reguliavimo sistemą nei ta, kuri taikoma bendrosios aviacijos orlaiviams nepaaukojant skrydžių saugos. Todėl tiesiog yra būtina tęsti ir išplėsti sėkmingą UL modelį ir orlaiviams kurie suteilkia daugiau saugumo (įguloms) ir galimybių (skrydžio nuotolio / naudingo krovinio).
Tai ką Jūs siūlote, yra ne kas kita, kaip religinis fanatizmas, tam tikras talibanas, kai yra absoliučiai prisirišama prie kažkokių teiginių net nesvarstant apie santykinį tu teiginių pobūdį. Viskas turi būti taip kaip buvo vakar, nors net vakar nebuvo taip kaip buvo užvakar. Iš kur išvis atsiranda tokia "logika"? Tikrai labai gaila, kai žmonės kuriuos kažkada galima buvo pavadinti pirmeiviais, dabar laikos įsikibę praeities ir priešinasi bet kokiam progresui.


Į viršų
Valdas-Fox
Pn Grd 23 2016, 02:39
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 377
AR rašė ...

tiesa. Bet ir Kestucio pasisakyme yra logikos. Juk esme tokia: kuo labiau ULO panaseja i Cessna (kaip pvz) tuo labiau biurokratams niezti nagus Ulo taisykles ir reikalavimus pritempti prie SEP reikalavimu. Ir cia jau aksioma, paremta praktika


čia ne logika, čia baimė. Baimė iš dalies pagrįsta, nes nacionaliniame lygyje biurokratija yra linkusi didinti popierinius reikalavimus. Tačiau iš EASA jau kuris laikas sklinda signalai, rodantys, kad pastaroji tarnyba mano, kad paskutiniuoju metu visos priemonės bendrosios aviacijos(!) sektoriuje padidindamos popierizmo lygį saugumą iš esmės sumažino, ypataingai kai kalba eina apie privačius valdytojus su ribotais resursais.
Todėl manau neverta pasiduoti baimėms ir bėgti nacionalinės biurokratijos priekyje mojuojant šakėmis ir reikalauijant kad tik kaip čia labiau mus apribotų, tie biurokratai, tie piktiejii!
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1474sek,0.0151iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,951kb