Mano Sparnai: Diskusijos / Gamykliniai lėktuvai / FK-9


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Administratorius
Kt Grd 15 2016, 08:53
Nerijus

Užsiregistravęs dalyvis #3181
Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11
Pranešimų: 988

Rolandas rašė ...

Į savo plastikinį broliuką jis panašus tik pavadinimu.
Važiuoklė be lingės, kita kilio forma, įlipt nepatogios durys, eleronų balansyrai nepaslėpti.
Matyt sukaupę gamybos patirtį su šiuo lėktuvu darė plastikinį, kuriame ypatingas dėmesys išvaizdai ir patogumui. Rezultatas-tai vienas iš brangiausių savo klasės lėktuvų (spyrinis aukštasparnis).

Į viršų
Administratorius
Kt Grd 15 2016, 08:54
Nerijus

Užsiregistravęs dalyvis #3181
Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11
Pranešimų: 988
vytas rašė ...

Tuo metu praeidinėjo "tapkių" ir kitokių skudurinukų bumas.Atsirado vidurinės klasės UL,tarp kurių populiariausi buvo amerikietiški Avid ir Kitfoks. Jau po jų atsirado europietiški klonai-Eurofox,Apollo,tarp jų ir FK9. Tik Avidai ir Kitfoksai taip ir pasiliko pirminėje stadijoje,o FK9 žingsnis po žingsnio tobulino savo modelį.
Ne daug lėktuvėlių gimė iškart plastikiniai ir tobulų formų.,kaip pvz CT

Į viršų
Administratorius
Kt Grd 15 2016, 08:55
Nerijus

Užsiregistravęs dalyvis #3181
Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11
Pranešimų: 988
SKR LT rašė ...

Be kita ko ir FK9 ir FK12 gamina lenkai.



Rolandas rašė ...

SKR LT rašė ...

Be kita ko ir FK9 ir FK12 gamina lenkai.

Kur konkrečiau, gal nelabai toli nuo mūsų?




SKR LT rašė ...

Toli, prie čekų-slovakų sienos, miesto nepamenu, kontaktuoti teko telefonu.




Arunas rašė ...

Gal čia?:
Ul. Podkarpacka 7A
38-400 Krosno

Poland


http://www.fk-lightplanes.com/contact.php?n=1&ln=2&pg=25
Į viršų
SKR LT
Kt Grd 15 2016, 10:33
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
Na taip.
Į viršų
Reno
Pn Grd 16 2016, 02:20
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Ant FK-14, kurį mačiau Marugan'e, taip pat buvo užrašas "Manufactured in Poland"
Į viršų
NNN
Št Grd 17 2016, 08:03
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Vienas iš FK lėktuvų dalyvavo ULO čempe vienviečių klasėje. Variklis R 503, viena kėdė išimta. Nuostabiai lengvas lėktuvas. Lenkų pilotas tapo prizininku.
Į viršų
Dovydas_S
Pr Grd 19 2016, 10:34
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
taip pats šalia stovėjau kai svėrė lenko FK tai be kuro 186kg
Į viršų
NNN
Pr Grd 19 2016, 10:36
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Dovydas_S rašė ...

taip pats šalia stovėjau kai svėrė lenko FK tai be kuro 186kg



Į viršų
justas
Pr Grd 19 2016, 11:38
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Dovydas_S rašė ...

taip pats šalia stovėjau kai svėrė lenko FK tai be kuro 186kg




Tai bet turbut tai buvo ne plastikinis variantas o tas ""kitfoxinis"" ?
Į viršų
NNN
An Grd 20 2016, 11:46
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
justas rašė ...

Dovydas_S rašė ...

taip pats šalia stovėjau kai svėrė lenko FK tai be kuro 186kg




Tai bet turbut tai buvo ne plastikinis variantas o tas ""kitfoxinis"" ?


Taip, "škudurinis". Bet tai vistiek. Žinau tik du dviviečius, kurie lengvai telpa vienviečių klasėn. Kitas - Shadow. Šis net su 912 telpa į vienviečius - vienas toks yra UK, jis nėra reguliuojamas CAA UK, yra registruotas kaip SSDR (Single Seated Deregulated).

Štai - strateginė ULO konsepcijos plėtros kryptis, o ne nutukusios "muilinės"

Bet tai kam įdomu?


[ Redaguota An Grd 20 2016, 11:47 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0984sek,0.0142iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,902kb