Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
FK-9 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Šis berods ... . http://www.fk-lightplanes.com/aboutus.php?pg=2&ln=2&pg=2 [ Redaguota An Grd 20 2016, 11:50 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | NNN rašė ... Štai - strateginė ULO konsepcijos plėtros kryptis, o ne nutukusios "muilinės" Bet tai kam įdomu? Tikrai, labai įdomu kodėl Tamsta nustatinėji kažkokias strategines kryptis? Aš manau kad strateginė kryptis yra "nutukusios muilinės"! | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Valdas-Fox rašė ... NNN rašė ... Štai - strateginė ULO konsepcijos plėtros kryptis, o ne nutukusios "muilinės" Bet tai kam įdomu? Tikrai, labai įdomu kodėl Tamsta nustatinėji kažkokias strategines kryptis? Aš manau kad strateginė kryptis yra "nutukusios muilinės"! ULO strateginę kryptį aprašo aprašas kuris nurodo kas tai per klasė ir kokie jos " rėmai " , dėl "nutukusių muilinių " reikėtu padirbėti ir susikurti savo klasę , taisykles ir tt... Taip kad manyti neužtenka | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Ponai,ponai,Rolandas,atidarydamas temą apie FK9,matomai norėjo padiskutuoti apie gerasias šio lėktuvo savybes:-konstrukciją,dizainą,ergonomiką,skridimines ch-kas. Kestutis kaip visada,neturėdamas šia tema ką pasakyti,bet norėdamas prademostruoti"žinias" įvedė sumaištį su savo taktikom ir strategijom .Jis tai daro nuolat ir kiekvienoje temoje.taigi nebūtina į tai kreipti dėmesį ir nesipykim,gyvenkim draugiškai bent prieš didžiasias metų šventes | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Nepritariu, Vytai. Nepriklausomai nuo metų laiko yra tiesiog būtina išreikšti nepritarimą Kęstučio "strategijoms", nes kitaip gali susidaryti įspūdis, kad dauguma tyli ir tokiu būdu pritaria išdėstytom idėjom. Kęstuti, UL rėmai niekada nebuvo stabilūs. Tais laikais, kad dabar man priklausančio Kitfox-IV statytojas pradėjo jį statyti, UL riba buvo 150kg ir atitinkaimai visi anuometiniai Kitfoxai Vokietijoje buvo regsitruojami kaip eksperimentiniai SEP orlaiviai. Šiandien UL riba yra 450/472,5 ir Kitfoxai eina kaip UL. Aš esu giliai įsitikinęs, kad UL idėja ir sėkmė yra pagrįsta ne kažkokios konstantos nustatyme, o tame kad buvo parodyta kad yra įmanoma sukurti lankstesnę ir pigesnę reguliavimo sistemą nei ta, kuri taikoma bendrosios aviacijos orlaiviams nepaaukojant skrydžių saugos. Todėl tiesiog yra būtina tęsti ir išplėsti sėkmingą UL modelį ir orlaiviams kurie suteilkia daugiau saugumo (įguloms) ir galimybių (skrydžio nuotolio / naudingo krovinio). Tai ką Jūs siūlote, yra ne kas kita, kaip religinis fanatizmas, tam tikras talibanas, kai yra absoliučiai prisirišama prie kažkokių teiginių net nesvarstant apie santykinį tu teiginių pobūdį. Viskas turi būti taip kaip buvo vakar, nors net vakar nebuvo taip kaip buvo užvakar. Iš kur išvis atsiranda tokia "logika"? Tikrai labai gaila, kai žmonės kuriuos kažkada galima buvo pavadinti pirmeiviais, dabar laikos įsikibę praeities ir priešinasi bet kokiam progresui. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | O ko čia pyktis , kiekvienam savo ... Vieniems patinka kuo lengvesni , lėtesni ir paprastesni aparatai , kitiems labiau komfortiški , greitesni , patogesni , bet tie patys ULO . Pasaulis margas . Su artėjančiomis Šventėmis visus . Kaip bažnyčioje sakoma - ramybės . | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Būtent, dėl to neverta skelbti kryžiaus žygių prieš plastikinius lėktuvus. Ramybės ir jums. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Valdas-Fox rašė ... Nepritariu, Vytai. Nepriklausomai nuo metų laiko yra tiesiog būtina išreikšti nepritarimą Kęstučio "strategijoms", nes kitaip gali susidaryti įspūdis, kad dauguma tyli ir tokiu būdu pritaria išdėstytom idėjom. Kęstuti, UL rėmai niekada nebuvo stabilūs. Tais laikais, kad dabar man priklausančio Kitfox-IV statytojas pradėjo jį statyti, UL riba buvo 150kg ir atitinkaimai visi anuometiniai Kitfoxai Vokietijoje buvo regsitruojami kaip eksperimentiniai SEP orlaiviai. Šiandien UL riba yra 450/472,5 ir Kitfoxai eina kaip UL. Aš esu giliai įsitikinęs, kad UL idėja ir sėkmė yra pagrįsta ne kažkokios konstantos nustatyme, o tame kad buvo parodyta kad yra įmanoma sukurti lankstesnę ir pigesnę reguliavimo sistemą nei ta, kuri taikoma bendrosios aviacijos orlaiviams nepaaukojant skrydžių saugos. Todėl tiesiog yra būtina tęsti ir išplėsti sėkmingą UL modelį ir orlaiviams kurie suteilkia daugiau saugumo (įguloms) ir galimybių (skrydžio nuotolio / naudingo krovinio). Tai ką Jūs siūlote, yra ne kas kita, kaip religinis fanatizmas, tam tikras talibanas, kai yra absoliučiai prisirišama prie kažkokių teiginių net nesvarstant apie santykinį tu teiginių pobūdį. Viskas turi būti taip kaip buvo vakar, nors net vakar nebuvo taip kaip buvo užvakar. Iš kur išvis atsiranda tokia "logika"? Tikrai labai gaila, kai žmonės kuriuos kažkada galima buvo pavadinti pirmeiviais, dabar laikos įsikibę praeities ir priešinasi bet kokiam progresui. tiesa. Bet ir Kestucio pasisakyme yra logikos. Juk esme tokia: kuo labiau ULO panaseja i Cessna (kaip pvz) tuo labiau biurokratams niezti nagus Ulo taisykles ir reikalavimus pritempti prie SEP reikalavimu. Ir cia jau aksioma, paremta praktika | ||
Į viršų | | ||
Szansas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #706 Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32Pranešimų: 212 | Valdas-Fox rašė ... Nepritariu, Vytai. Nepriklausomai nuo metų laiko yra tiesiog būtina išreikšti nepritarimą Kęstučio "strategijoms", nes kitaip gali susidaryti įspūdis, kad dauguma tyli ir tokiu būdu pritaria išdėstytom idėjom. Kęstuti, UL rėmai niekada nebuvo stabilūs. Tais laikais, kad dabar man priklausančio Kitfox-IV statytojas pradėjo jį statyti, UL riba buvo 150kg ir atitinkaimai visi anuometiniai Kitfoxai Vokietijoje buvo regsitruojami kaip eksperimentiniai SEP orlaiviai. Šiandien UL riba yra 450/472,5 ir Kitfoxai eina kaip UL. Aš esu giliai įsitikinęs, kad UL idėja ir sėkmė yra pagrįsta ne kažkokios konstantos nustatyme, o tame kad buvo parodyta kad yra įmanoma sukurti lankstesnę ir pigesnę reguliavimo sistemą nei ta, kuri taikoma bendrosios aviacijos orlaiviams nepaaukojant skrydžių saugos. Todėl tiesiog yra būtina tęsti ir išplėsti sėkmingą UL modelį ir orlaiviams kurie suteilkia daugiau saugumo (įguloms) ir galimybių (skrydžio nuotolio / naudingo krovinio). Tai ką Jūs siūlote, yra ne kas kita, kaip religinis fanatizmas, tam tikras talibanas, kai yra absoliučiai prisirišama prie kažkokių teiginių net nesvarstant apie santykinį tu teiginių pobūdį. Viskas turi būti taip kaip buvo vakar, nors net vakar nebuvo taip kaip buvo užvakar. Iš kur išvis atsiranda tokia "logika"? Tikrai labai gaila, kai žmonės kuriuos kažkada galima buvo pavadinti pirmeiviais, dabar laikos įsikibę praeities ir priešinasi bet kokiam progresui. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | AR rašė ... tiesa. Bet ir Kestucio pasisakyme yra logikos. Juk esme tokia: kuo labiau ULO panaseja i Cessna (kaip pvz) tuo labiau biurokratams niezti nagus Ulo taisykles ir reikalavimus pritempti prie SEP reikalavimu. Ir cia jau aksioma, paremta praktika čia ne logika, čia baimė. Baimė iš dalies pagrįsta, nes nacionaliniame lygyje biurokratija yra linkusi didinti popierinius reikalavimus. Tačiau iš EASA jau kuris laikas sklinda signalai, rodantys, kad pastaroji tarnyba mano, kad paskutiniuoju metu visos priemonės bendrosios aviacijos(!) sektoriuje padidindamos popierizmo lygį saugumą iš esmės sumažino, ypataingai kai kalba eina apie privačius valdytojus su ribotais resursais. Todėl manau neverta pasiduoti baimėms ir bėgti nacionalinės biurokratijos priekyje mojuojant šakėmis ir reikalauijant kad tik kaip čia labiau mus apribotų, tie biurokratai, tie piktiejii! | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System