Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Dangaus vilkiukas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dangaus vilkiukas
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Pr Vas 06 2017, 04:50
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Kai buvo šio lėktuvėlio užuomazgos, apie 120kg klasę tik svajojome manau. Todėl viskas buvo daroma bendra tvarka.
Į viršų
bence
Pr Vas 06 2017, 05:26
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
viskas gerai, nereikia piktintis, nes kolkas viskas juda tinkama linkme!
Į viršų
Tinklalapis
PovilasK
Pr Vas 06 2017, 06:44
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739

bence rašė ...

viskas gerai, nereikia piktintis, nes kolkas viskas juda tinkama linkme!

Būtent!

Šitoje "policinėje valstybėje" išrinko seimą, kuris sukūrė Aviacijos įstatymą. Jame parašyta:
1) Visi LR oro erdvėje eksploatuojami orlaiviai privalo turėti "nacionalinę priklausomybę".
2) Nacionalinę priklausomybę suteikia LY- (dar žinomas kaip "centrinis orlaivių registras")
3) Techninę LY- registruotų priežiūrą vykdo CAA (ir tik CAA).

Tačiau tame įstatyme parašyta, kad nacionalinę priklausomybę "eksperimentiniams CAA nustato atskirai". Tuo pagrindu Lietuvoje atsirado 120 Kg klasė.

Kas iš to išplaukia:
Pirma - VISI orlaiviai turi būti kažkur registruoti. Be išimčių. Kitaip neleidžia Seimas ir Aviacijos įstatymas (ne CAA).
Antra - Jei skraidot su LY- - techninę priežiūrą vykdo CAA: išduoda TSP ir STSP (Galit ir parasparniams LY užsiklijuot, tada turėsit gaut STSP)
Trečia - CAA direktorius įsakymu, eksperimentiniams iki 120 kg registracija CAA neprivaloma. Tačiau tai nepanaikina reikalavimo turėti nacionalinę priklaosomybę: orlaiviai turi būti registruotam kažkur.


Tas "kažkur" - priklausomai nuo religinių pažiūrų - gali būti ULOPF, LAF, senoviniai orliaviai, LAKas ar tiesiogiai CAA.
Norinčios registruoti orlaivius organizacijos - savo ruožtu - turi pasirašyti vidaus taisykles ir suderinti jas su CAA...

CAA rekomenduoja(t.y. be šitos informacijos nebus "suderinta"), jog registracijoje būtų:
4.1. savininko ir/arba naudotojo vardas, pavardė,
4.2. adresas, kontaktai (tel., el.paštas),
4.3. orlaivio gamintojas, tipas/modelis, arba
4.4. orlaivio pagrindinių komponentų gamintojai, tipai/modeliai (sparno, variklio, pakabinimo sistemos ir pan., jeigu skirtingi gamintojai),
4.5. orlaivio (arba jo komponentų) serijos numeriai ir/arba gamybos metai,
4.6. spalvota nuotrauka (-os) (paruošto skrydžiui arba skrydyje).

Nusiunčiat šitą info - ir iš karto galit kilt į orą.

p.s.
Kadangi aviacijos įstatymas reikalauja, tai bent jau teoriškai lėktuvams reikės draudimo ir PLB.
Kaip ir anksčiau - reikės atitinkamo tipo licencijos.

[ Redaguota Pr Vas 06 2017, 06:50 ]
Į viršų
Tinklalapis
Reno
An Vas 07 2017, 09:33
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
PovilasK rašė ...

Tas "kažkur" - priklausomai nuo religinių pažiūrų - gali būti ULOPF, LAF, senoviniai orliaviai, LAKas ar tiesiogiai CAA.
Norinčios registruoti orlaivius organizacijos - savo ruožtu - turi pasirašyti vidaus taisykles ir suderinti jas su CAA...

CAA rekomenduoja(t.y. be šitos informacijos nebus "suderinta"), jog registracijoje būtų:
4.1. savininko ir/arba naudotojo vardas, pavardė,
4.2. adresas, kontaktai (tel., el.paštas),
4.3. orlaivio gamintojas, tipas/modelis, arba
4.4. orlaivio pagrindinių komponentų gamintojai, tipai/modeliai (sparno, variklio, pakabinimo sistemos ir pan., jeigu skirtingi gamintojai),
4.5. orlaivio (arba jo komponentų) serijos numeriai ir/arba gamybos metai,
4.6. spalvota nuotrauka (-os) (paruošto skrydžiui arba skrydyje).


Ar teisingai supratau, kad ir visi motoparasparniai turėtų būti suregistruoti taip, kaip nurodyta aukščiau?
Į viršų
PovilasK
An Vas 07 2017, 10:24
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Reno rašė ...

Ar teisingai supratau, kad ir visi motoparasparniai turėtų būti suregistruoti taip, kaip nurodyta aukščiau?


Teoriškai reikėjo visada, aviacijos įstatymo niekas nepakeitė.
Praktiškai - įrodinėt "nacionalinę priklausomybę" nebuvo reikalaujama.
Ar kas nors keisis dabar - reikia klaust CAA.
Į viršų
Tinklalapis
NNN
An Vas 07 2017, 08:10
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
PovilasK rašė ...

bence rašė ...

viskas gerai, nereikia piktintis, nes kolkas viskas juda tinkama linkme!

Būtent!

Šitoje "policinėje valstybėje" išrinko seimą, kuris sukūrė Aviacijos įstatymą. Jame parašyta:
1) Visi LR oro erdvėje eksploatuojami orlaiviai privalo turėti "nacionalinę priklausomybę".
2) Nacionalinę priklausomybę suteikia LY- (dar žinomas kaip "centrinis orlaivių registras")
3) Techninę LY- registruotų priežiūrą vykdo CAA (ir tik CAA).

Tačiau tame įstatyme parašyta, kad nacionalinę priklausomybę "eksperimentiniams CAA nustato atskirai". Tuo pagrindu Lietuvoje atsirado 120 Kg klasė.

Kas iš to išplaukia:
Pirma - VISI orlaiviai turi būti kažkur registruoti. Be išimčių. Kitaip neleidžia Seimas ir Aviacijos įstatymas (ne CAA).
Antra - Jei skraidot su LY- - techninę priežiūrą vykdo CAA: išduoda TSP ir STSP (Galit ir parasparniams LY užsiklijuot, tada turėsit gaut STSP)
Trečia - CAA direktorius įsakymu, eksperimentiniams iki 120 kg registracija CAA neprivaloma. Tačiau tai nepanaikina reikalavimo turėti nacionalinę priklaosomybę: orlaiviai turi būti registruotam kažkur.


Tas "kažkur" - priklausomai nuo religinių pažiūrų - gali būti ULOPF, LAF, senoviniai orliaviai, LAKas ar tiesiogiai CAA.
Norinčios registruoti orlaivius organizacijos - savo ruožtu - turi pasirašyti vidaus taisykles ir suderinti jas su CAA...

CAA rekomenduoja(t.y. be šitos informacijos nebus "suderinta"), jog registracijoje būtų:
4.1. savininko ir/arba naudotojo vardas, pavardė,
4.2. adresas, kontaktai (tel., el.paštas),
4.3. orlaivio gamintojas, tipas/modelis, arba
4.4. orlaivio pagrindinių komponentų gamintojai, tipai/modeliai (sparno, variklio, pakabinimo sistemos ir pan., jeigu skirtingi gamintojai),
4.5. orlaivio (arba jo komponentų) serijos numeriai ir/arba gamybos metai,
4.6. spalvota nuotrauka (-os) (paruošto skrydžiui arba skrydyje).

Nusiunčiat šitą info - ir iš karto galit kilt į orą.

p.s.
Kadangi aviacijos įstatymas reikalauja, tai bent jau teoriškai lėktuvams reikės draudimo ir PLB.
Kaip ir anksčiau - reikės atitinkamo tipo licencijos.


Tikriausiai esu vienintelis šiame forume (būtų nuostabu, jei ne), kuris išbandysiu tai šiemet Kas į kompaniją?

Į viršų
JonasKr
An Vas 21 2017, 04:47
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Tai čia ne ZUM2 iš Kėdainių? Spalva apgavo...

[ Redaguota An Vas 21 2017, 04:48 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0758sek,0.0090iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,857kb