Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dangaus vilkiukas |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Kai buvo šio lėktuvėlio užuomazgos, apie 120kg klasę tik svajojome manau. Todėl viskas buvo daroma bendra tvarka. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1539 | viskas gerai, nereikia piktintis, nes kolkas viskas juda tinkama linkme! | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | bence rašė ... viskas gerai, nereikia piktintis, nes kolkas viskas juda tinkama linkme! Būtent! Šitoje "policinėje valstybėje" išrinko seimą, kuris sukūrė Aviacijos įstatymą. Jame parašyta: 1) Visi LR oro erdvėje eksploatuojami orlaiviai privalo turėti "nacionalinę priklausomybę". 2) Nacionalinę priklausomybę suteikia LY- (dar žinomas kaip "centrinis orlaivių registras") 3) Techninę LY- registruotų priežiūrą vykdo CAA (ir tik CAA). Tačiau tame įstatyme parašyta, kad nacionalinę priklausomybę "eksperimentiniams CAA nustato atskirai". Tuo pagrindu Lietuvoje atsirado 120 Kg klasė. Kas iš to išplaukia: Pirma - VISI orlaiviai turi būti kažkur registruoti. Be išimčių. Kitaip neleidžia Seimas ir Aviacijos įstatymas (ne CAA). Antra - Jei skraidot su LY- - techninę priežiūrą vykdo CAA: išduoda TSP ir STSP (Galit ir parasparniams LY užsiklijuot, tada turėsit gaut STSP) Trečia - CAA direktorius įsakymu, eksperimentiniams iki 120 kg registracija CAA neprivaloma. Tačiau tai nepanaikina reikalavimo turėti nacionalinę priklaosomybę: orlaiviai turi būti registruotam kažkur. Tas "kažkur" - priklausomai nuo religinių pažiūrų - gali būti ULOPF, LAF, senoviniai orliaviai, LAKas ar tiesiogiai CAA. Norinčios registruoti orlaivius organizacijos - savo ruožtu - turi pasirašyti vidaus taisykles ir suderinti jas su CAA... CAA rekomenduoja(t.y. be šitos informacijos nebus "suderinta"), jog registracijoje būtų: 4.1. savininko ir/arba naudotojo vardas, pavardė, 4.2. adresas, kontaktai (tel., el.paštas), 4.3. orlaivio gamintojas, tipas/modelis, arba 4.4. orlaivio pagrindinių komponentų gamintojai, tipai/modeliai (sparno, variklio, pakabinimo sistemos ir pan., jeigu skirtingi gamintojai), 4.5. orlaivio (arba jo komponentų) serijos numeriai ir/arba gamybos metai, 4.6. spalvota nuotrauka (-os) (paruošto skrydžiui arba skrydyje). Nusiunčiat šitą info - ir iš karto galit kilt į orą. p.s. Kadangi aviacijos įstatymas reikalauja, tai bent jau teoriškai lėktuvams reikės draudimo ir PLB. Kaip ir anksčiau - reikės atitinkamo tipo licencijos. [ Redaguota Pr Vas 06 2017, 06:50 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | PovilasK rašė ... Tas "kažkur" - priklausomai nuo religinių pažiūrų - gali būti ULOPF, LAF, senoviniai orliaviai, LAKas ar tiesiogiai CAA. Norinčios registruoti orlaivius organizacijos - savo ruožtu - turi pasirašyti vidaus taisykles ir suderinti jas su CAA... CAA rekomenduoja(t.y. be šitos informacijos nebus "suderinta"), jog registracijoje būtų: 4.1. savininko ir/arba naudotojo vardas, pavardė, 4.2. adresas, kontaktai (tel., el.paštas), 4.3. orlaivio gamintojas, tipas/modelis, arba 4.4. orlaivio pagrindinių komponentų gamintojai, tipai/modeliai (sparno, variklio, pakabinimo sistemos ir pan., jeigu skirtingi gamintojai), 4.5. orlaivio (arba jo komponentų) serijos numeriai ir/arba gamybos metai, 4.6. spalvota nuotrauka (-os) (paruošto skrydžiui arba skrydyje). Ar teisingai supratau, kad ir visi motoparasparniai turėtų būti suregistruoti taip, kaip nurodyta aukščiau? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Reno rašė ... Ar teisingai supratau, kad ir visi motoparasparniai turėtų būti suregistruoti taip, kaip nurodyta aukščiau? Teoriškai reikėjo visada, aviacijos įstatymo niekas nepakeitė. Praktiškai - įrodinėt "nacionalinę priklausomybę" nebuvo reikalaujama. Ar kas nors keisis dabar - reikia klaust CAA. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | PovilasK rašė ... bence rašė ... viskas gerai, nereikia piktintis, nes kolkas viskas juda tinkama linkme! Būtent! Šitoje "policinėje valstybėje" išrinko seimą, kuris sukūrė Aviacijos įstatymą. Jame parašyta: 1) Visi LR oro erdvėje eksploatuojami orlaiviai privalo turėti "nacionalinę priklausomybę". 2) Nacionalinę priklausomybę suteikia LY- (dar žinomas kaip "centrinis orlaivių registras") 3) Techninę LY- registruotų priežiūrą vykdo CAA (ir tik CAA). Tačiau tame įstatyme parašyta, kad nacionalinę priklausomybę "eksperimentiniams CAA nustato atskirai". Tuo pagrindu Lietuvoje atsirado 120 Kg klasė. Kas iš to išplaukia: Pirma - VISI orlaiviai turi būti kažkur registruoti. Be išimčių. Kitaip neleidžia Seimas ir Aviacijos įstatymas (ne CAA). Antra - Jei skraidot su LY- - techninę priežiūrą vykdo CAA: išduoda TSP ir STSP (Galit ir parasparniams LY užsiklijuot, tada turėsit gaut STSP) Trečia - CAA direktorius įsakymu, eksperimentiniams iki 120 kg registracija CAA neprivaloma. Tačiau tai nepanaikina reikalavimo turėti nacionalinę priklaosomybę: orlaiviai turi būti registruotam kažkur. Tas "kažkur" - priklausomai nuo religinių pažiūrų - gali būti ULOPF, LAF, senoviniai orliaviai, LAKas ar tiesiogiai CAA. Norinčios registruoti orlaivius organizacijos - savo ruožtu - turi pasirašyti vidaus taisykles ir suderinti jas su CAA... CAA rekomenduoja(t.y. be šitos informacijos nebus "suderinta"), jog registracijoje būtų: 4.1. savininko ir/arba naudotojo vardas, pavardė, 4.2. adresas, kontaktai (tel., el.paštas), 4.3. orlaivio gamintojas, tipas/modelis, arba 4.4. orlaivio pagrindinių komponentų gamintojai, tipai/modeliai (sparno, variklio, pakabinimo sistemos ir pan., jeigu skirtingi gamintojai), 4.5. orlaivio (arba jo komponentų) serijos numeriai ir/arba gamybos metai, 4.6. spalvota nuotrauka (-os) (paruošto skrydžiui arba skrydyje). Nusiunčiat šitą info - ir iš karto galit kilt į orą. p.s. Kadangi aviacijos įstatymas reikalauja, tai bent jau teoriškai lėktuvams reikės draudimo ir PLB. Kaip ir anksčiau - reikės atitinkamo tipo licencijos. Tikriausiai esu vienintelis šiame forume (būtų nuostabu, jei ne), kuris išbandysiu tai šiemet Kas į kompaniją? | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Tai čia ne ZUM2 iš Kėdainių? Spalva apgavo... [ Redaguota An Vas 21 2017, 04:48 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System