Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / Senovinių prietaisų archyvas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Senovinių prietaisų archyvas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Administratorius
Št Vas 25 2017, 11:41
Nerijus

Užsiregistravęs dalyvis #3181
Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11
Pranešimų: 188
Tema skirta įvairiems senovinių orlaivių prietaisų ir kitų orlaivio kabinos įrengimų šaltiniams.
Fotonuotraukoms, nuorodoms ir pnš.
Pradžiai, nedidelio formato paveiksliukai, kurių prikarpiau iš vokiško žurnalo. Tiesa, čia toks savotiškas balaganas, jokio suskirstymo pagal kilmės šalį, paskirtį, laikmetį ir pnš. Tiesiog.














































Bus daugiau.









Į viršų
Kiras
Sk Vas 26 2017, 05:41
Kiras
Užsiregistravęs dalyvis #84
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25
Pranešimų: 142
Gal yra žinančių ir galinčių paaiškinti, kaip veikia derivometras (Drift indicator, drift meter):



Į viršų
Algis
Sk Vas 26 2017, 08:25
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1869
Pagal mane jis montuojamas ant kompaso ir esant vėjo nuonašai išstatomas nuonašos akmpas.
Į viršų
Tinklalapis
Kiras
Pr Vas 27 2017, 09:53
Kiras
Užsiregistravęs dalyvis #84
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25
Pranešimų: 142
Gal ir taip. Bet įdomu, kokiu principu veikia? Kaip tą nuonašą pagauna?

Į viršų
PovilasK
Pr Vas 27 2017, 09:58
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 481
Yra patentuota tokia technologija... Nors skamba kaip kosmosas, patentas išduotas 1933.

https://www.google.com/patents/US2085010
Aircraft drift indicator

The principle upon which this device is based 40 is that an electric charge in motion through a magnetic field is acted upon by a force, the magnitude of which is dependent upon the quantity of the charge and the velocity of its motion; the direction of the force is at right angles to both 5 the line'of motion and the direction of the magnetic field.

The intensity of the vertical component of the earths fleld varies from place to place, increasing from zero at the equator to a maximum at the poles. This instrument accordingly will have a sensitivity which is a maximum in the extreme northern and southern latitudes and decreasing toward the equator.

p.s.
Mano pranešimą galima ištrinti, nes "Tema skirta įvairiems senovinių orlaivių prietaisų ir kitų orlaivio kabinos įrengimų šaltiniams. Fotonuotraukoms, nuorodoms ir pnš. "

[ Redaguota Pr Vas 27 2017, 09:59 ]
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Pr Vas 27 2017, 01:16
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5702
GPS turi šią funkciją.
Į viršų
Valdas-Fox
Pr Vas 27 2017, 09:22
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 348

Kiras rašė ...

Gal yra žinančių ir galinčių paaiškinti, kaip veikia derivometras (Drift indicator, drift meter):






Pasak vikipedijos
https://en.wikipedia.org/wiki/Drift_meter

Nedidelio teleskopo pagalba, sumontuoto navigatoriaus darbo vietoje, galima stebėti objektus žemėje ir sukant skalę su paraleliom linijom pasiekti, kad objektai žemėje judėtų išilgai linijų. Išmatuotas kampas bus nuonašos kampas. GPS tokios funkcijos neturi, nes GPS iškart rodo "track", t.y. GPS imtuvas neturi jokios informacijos apie vėją.
Į viršų
Kiras
An Vas 28 2017, 07:29
Kiras
Užsiregistravęs dalyvis #84
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25
Pranešimų: 142
Wikipedia ir aš sugebu pasinaudoti. Suradau nevieną:
https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/pioneer-drift-meter
https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/prototype-gatty-drift-indicator
https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/b-3-drift-meter
https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/gatty-drift-indicator-diagram

Šitų veikimas pagrįstas optiniu periskopo-teleskopo principu. Mano nurodytasis į tai nepanašus.
Gal jo veikimas toks kaip Povilo nuorodoje:
https://www.google.com/patents/US2085010

Bet pagal brėžinius tai neatrodo, kad būtų analogija:
https://patentimages.storage.googleapis.com/pages/US2085010-0.png
https://patentimages.storage.googleapis.com/pages/US2085010-1.png

Be to patentas pateiktas 1933-06-06, paskelbtas 1937 metais. Tuo tarpu maniškis nupirktas ir pradėtas naudoti prieš 1933 birželį.
Taip kad jo veikimo principas lieka klaustukas.



Į viršų
Rolandas
An Vas 28 2017, 07:46
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4370
Štiš. Apie prietaisus čia:
http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewforum.php?52

[ Redaguota An Vas 28 2017, 08:04 ]
Į viršų
Kiras
An Vas 28 2017, 08:05
Kiras
Užsiregistravęs dalyvis #84
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25
Pranešimų: 142
Nesuprantu kuo nusikaltau?
Administratorius rašė ...

Tema skirta įvairiems senovinių orlaivių prietaisų ir kitų orlaivio kabinos įrengimų šaltiniams. Fotonuotraukoms, nuorodoms ir pnš.

Mano klausimai ne apie šiuolaikinį prietaisą.
Na, o jei jau taip negerai, tai gal Nerijus perkels.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1866sek,0.0384iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,932kb