Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Senovinių prietaisų archyvas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 998 | Tema skirta įvairiems senovinių orlaivių prietaisų ir kitų orlaivio kabinos įrengimų šaltiniams. Fotonuotraukoms, nuorodoms ir pnš. Pradžiai, nedidelio formato paveiksliukai, kurių prikarpiau iš vokiško žurnalo. Tiesa, čia toks savotiškas balaganas, jokio suskirstymo pagal kilmės šalį, paskirtį, laikmetį ir pnš. Tiesiog. Bus daugiau. | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Gal yra žinančių ir galinčių paaiškinti, kaip veikia derivometras (Drift indicator, drift meter): | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1994 | Pagal mane jis montuojamas ant kompaso ir esant vėjo nuonašai išstatomas nuonašos akmpas. | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Gal ir taip. Bet įdomu, kokiu principu veikia? Kaip tą nuonašą pagauna? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Yra patentuota tokia technologija... Nors skamba kaip kosmosas, patentas išduotas 1933. https://www.google.com/patents/US2085010 Aircraft drift indicator The principle upon which this device is based 40 is that an electric charge in motion through a magnetic field is acted upon by a force, the magnitude of which is dependent upon the quantity of the charge and the velocity of its motion; the direction of the force is at right angles to both 5 the line'of motion and the direction of the magnetic field. The intensity of the vertical component of the earths fleld varies from place to place, increasing from zero at the equator to a maximum at the poles. This instrument accordingly will have a sensitivity which is a maximum in the extreme northern and southern latitudes and decreasing toward the equator. p.s. Mano pranešimą galima ištrinti, nes "Tema skirta įvairiems senovinių orlaivių prietaisų ir kitų orlaivio kabinos įrengimų šaltiniams. Fotonuotraukoms, nuorodoms ir pnš. " [ Redaguota Pr Vas 27 2017, 09:59 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | GPS turi šią funkciją. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Kiras rašė ... Gal yra žinančių ir galinčių paaiškinti, kaip veikia derivometras (Drift indicator, drift meter): Pasak vikipedijos https://en.wikipedia.org/wiki/Drift_meter Nedidelio teleskopo pagalba, sumontuoto navigatoriaus darbo vietoje, galima stebėti objektus žemėje ir sukant skalę su paraleliom linijom pasiekti, kad objektai žemėje judėtų išilgai linijų. Išmatuotas kampas bus nuonašos kampas. GPS tokios funkcijos neturi, nes GPS iškart rodo "track", t.y. GPS imtuvas neturi jokios informacijos apie vėją. | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Wikipedia ir aš sugebu pasinaudoti. Suradau nevieną: https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/pioneer-drift-meter https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/prototype-gatty-drift-indicator https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/b-3-drift-meter https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/gatty-drift-indicator-diagram Šitų veikimas pagrįstas optiniu periskopo-teleskopo principu. Mano nurodytasis į tai nepanašus. Gal jo veikimas toks kaip Povilo nuorodoje: https://www.google.com/patents/US2085010 Bet pagal brėžinius tai neatrodo, kad būtų analogija: https://patentimages.storage.googleapis.com/pages/US2085010-0.png https://patentimages.storage.googleapis.com/pages/US2085010-1.png Be to patentas pateiktas 1933-06-06, paskelbtas 1937 metais. Tuo tarpu maniškis nupirktas ir pradėtas naudoti prieš 1933 birželį. Taip kad jo veikimo principas lieka klaustukas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Štiš. Apie prietaisus čia: http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewforum.php?52 [ Redaguota An Vas 28 2017, 08:04 ] | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Nesuprantu kuo nusikaltau? Administratorius rašė ... Tema skirta įvairiems senovinių orlaivių prietaisų ir kitų orlaivio kabinos įrengimų šaltiniams. Fotonuotraukoms, nuorodoms ir pnš. Mano klausimai ne apie šiuolaikinį prietaisą. Na, o jei jau taip negerai, tai gal Nerijus perkels. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System