Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Derivometras (drift indicator, drift meter) |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Gal yra žinančių ir galinčių paaiškinti, kaip veikia derivometras (Drift indicator, drift meter): | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Algis rašė ... Pagal mane jis montuojamas ant kompaso ir esant vėjo nuonašai išstatomas nuonašos akmpas. | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Gal ir taip. Bet įdomu, kokiu principu veikia? Kaip tą nuonašą pagauna? | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | PovilasK rašė ... Yra patentuota tokia technologija... Nors skamba kaip kosmosas, patentas išduotas 1933. https://www.google.com/patents/US2085010 Aircraft drift indicator The principle upon which this device is based 40 is that an electric charge in motion through a magnetic field is acted upon by a force, the magnitude of which is dependent upon the quantity of the charge and the velocity of its motion; the direction of the force is at right angles to both 5 the line'of motion and the direction of the magnetic field. The intensity of the vertical component of the earths fleld varies from place to place, increasing from zero at the equator to a maximum at the poles. This instrument accordingly will have a sensitivity which is a maximum in the extreme northern and southern latitudes and decreasing toward the equator. p.s. Mano pranešimą galima ištrinti, nes "Tema skirta įvairiems senovinių orlaivių prietaisų ir kitų orlaivio kabinos įrengimų šaltiniams. Fotonuotraukoms, nuorodoms ir pnš. " | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Valdas-Fox rašė ... Kiras rašė ... Gal yra žinančių ir galinčių paaiškinti, kaip veikia derivometras (Drift indicator, drift meter): Pasak vikipedijos https://en.wikipedia.org/wiki/Drift_meter Nedidelio teleskopo pagalba, sumontuoto navigatoriaus darbo vietoje, galima stebėti objektus žemėje ir sukant skalę su paraleliom linijom pasiekti, kad objektai žemėje judėtų išilgai linijų. Išmatuotas kampas bus nuonašos kampas. GPS tokios funkcijos neturi, nes GPS iškart rodo "track", t.y. GPS imtuvas neturi jokios informacijos apie vėją. | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | Wikipedia ir aš sugebu pasinaudoti. Suradau nevieną: https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/pioneer-drift-meter https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/prototype-gatty-drift-indicator https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/b-3-drift-meter https://timeandnavigation.si.edu/multimedia-asset/gatty-drift-indicator-diagram Šitų veikimas pagrįstas optiniu periskopo-teleskopo principu. Mano nurodytasis į tai nepanašus. Gal jo veikimas toks kaip Povilo nuorodoje: https://www.google.com/patents/US2085010 Bet pagal brėžinius tai neatrodo, kad būtų analogija: https://patentimages.storage.googleapis.com/pages/US2085010-0.png https://patentimages.storage.googleapis.com/pages/US2085010-1.png Be to patentas pateiktas 1933-06-06, paskelbtas 1937 metais. Tuo tarpu maniškis nupirktas ir pradėtas naudoti prieš 1933 birželį. Taip kad jo veikimo principas lieka klaustukas. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Povilas rašo, ko gero, apie šį http://www.ebay.com/itm/Vintage-Vietnam-War-Warbird-Aircraft-Drift-Angle-Indicator-ID-938A-APN-147-/132111529175 | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Spėju, kad šis kompaso priedėlis tiesiog palengvindavo pilotui sekti kompaso parodymus - jam tereikdavo žiūrėt, kad kompaso rodyklė būtų lygiagretis toms linijoms. Nuonašą suskaičiuodavo prieš skrydį (koreguodavo skrydžio metu) ir atitinkamai pasukdavo šį priedėlį. Bet nesu tuo tikras. dabar tai atlieka GPS (žiūr. temą GPS). Valdas-Fox nevisai teisus - vėjo duomenis GPS suskaičiuoja skrydžio metu pagal tikrą azimutą, skrydžio kryptį bei skridimo greitį ir tikrąją trajektoriją (žiūr. pridėtą GPS skrydžio analizę). | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras Užsiregistravęs dalyvis #84 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25Pranešimų: 173 | NNN, matau jus sudomino tie derivometrai. Tai gal padiskutuokim plačiau. Jei teisingai suprantu, tai tie driftmeteriai yra optiniai - teleskopiniai, tokie, kaip kad naudoti V.Posto navigatoriaus H.Gečio (Harold Gatty). Kita rūšis - tai tokie, kaip pateikti Povilo nuorodoje. Nors jų aprašymas - "kosmosas", bet veikimo principas, matyt, magnetinis. Mano pateiktas prietaisas nepanašus nė į vieną iš jų. Ko gero, jūs teisus - matyt, tai tėra tik paprastas antdėklas virš kompaso, kaip kad ir Algis rašė. O nuonašos kampą lakūnas turėdavo pasiskaičiuoti pats. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Arba pilotas, arba navigatorius. Tiek, kiek skraidom mes užtenka azimuto ir žemėlapio. Nuonaša svarbi būtų, jei tektų labai tiksliai kurą susiskaičiuot. [ Redaguota Tr Kov 01 2017, 10:24 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System