Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Belite |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | http://www.beliteaircraft.com/kit-plane.php | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Brangokas rinkinys- 8000 doleriu. Merlin 100 kainuoja 5400 euru. Be to Lietuvoje nera tokios klases, kad be licencijos galetum skraidyti, tai manau merlin gersnis variantas. | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | 8000 USD = 21326.4 LTL 5400 EUR = 18645.66 LTL nediduks skirtums | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | optimistas rašė ... Brangokas rinkinys- 8000 doleriu. Merlin 100 kainuoja 5400 euru. Be to Lietuvoje nera tokios klases, kad be licencijos galetum skraidyti, tai manau merlin gersnis variantas. "Lietuviškas" požiūris - daugiau už tą pačią kainą | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | o blogas požiūris? daugiau ir geresnis?? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Naujasis Belite | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | toks baubokas... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | bence rašė ... toks baubokas... Taip, įdomios formos Bet dar įdomiau, kaip lekia? Senesnis modelis labai populiarus, tai gal ne prastesnis bus ir šis? P.S. Kaip bebūtų, JAV, dėl 115 kg klasės legalizavimo, yra gausus orlaivių pasirinkimas, o tai: plėtoja aviacijos sportą, daro jį prieinamesniu, saugesniu, patrauklesniu. 115 kg klasės legalizavimas Lietuvoje paskatintų LAF narius kurti tokius orlaivius, paklausa būtų. Lietuvoje gi nėra tarpininės grandies tarp vaikų sklandymo ir ULO, ar bendrosios aviacijos. Todėl daug vaikų paprastai nebetęsia aviacinės veiklos dėl didelių kaštų. O ir vyresnio amžiaus piliečiai, manau, susidomėtų tokiais orlaiviais (aš pvz. ). Negi mes durnesni už amerikonus? [ Redaguota Kt Lie 28 2016, 01:39 ] | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | 115 kg klasės lėktuvas ir tiems, kurie tik pradeda, ir toems, kurie niekaip nesugeba mest... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Juozas rašė ... 115 kg klasės lėktuvas ir tiems, kurie tik pradeda, ir tiems, kurie niekaip nesugeba mest... P.S. Pagalvojau ir ... negaliu 100% sutikt - 115 kg klasė yra ir visai aviacinei karjerai ... kodėl būtinai reik "aukščiau-greičiau-toliau"? [ Redaguota Pn Lie 29 2016, 11:07 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System