Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
FK-9 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Tokios lingės centrinė dalis lankstosi, kokią standžią ją bedarytum. Keičiasi atstumas tarp tvirtinimo taškų 3-10mm Jei lingė tiesiog prisukta, rėmas laužomas labai didele jėga. Kad to nebūtų, turi būt kažkoks šarnyras, minkštas elementas. Galų gale pažiūrėkit į automobilio linges-vienam gale visada būna svirtis ilgio pokyčiams kompensuoti. Galima tiesiog paimti metalinę metro liniuotę ir jos vidurį lankstyti aukštyn-žemyn kad ir po centimetrą. Galų ilgis keisis bent po keletą milimetrų. To pakaks bet kokiam rėmui sulaužyti. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1000 | Mano Volungeleje linge itvirtinta centriniu varztu tarp guminiu pagalveliu.Varztas neleidzia lingei isslysti i viena ar kita sona darant staigius posukius.o pagalveliu deformacijos pakanka kad nebutu lauzomas tvirtinimo mazgas centre.Sonuose labai tvirtai linges suverzti ir nereikia,...pakanka suverzti tarp 5mm storio guminiu ideklu.. .Dvidesimties metu eksploatacija parode,kad tai optimaliausias varijantas... Martyno linges konstrukcija kiek kitokia,ten sonines priverzimo apkabos turi galimybe slankioti sarnyro pagalba ir keisti linges tvirtinimo atstuma...del to buvo daug diskusiju su inoringuoju uzsakovu,bet palikom taip kaip yra ir tai taip pat puikiai pasiteisino... | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Kregždutės lingės kraštas. Vienas šonas vaikšto ~4-5mm. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Tiek lingė vaikšto todėl, kad ties viduriu stipriai išlenkta. Jei vidus, kaip anam lėktuve, nuo tiesės išlinkęs 2 cm. tai normalioje eksplotacijoje kažin ar vaikščios 1 mm. Man pakako po apkaba autokameros gumos. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Argi sunku padaryt eksperimentą-paimt metalinę liniuotę ir pažiūrėt kiek vaikšto galas. 5mm vaikšto tikrai bet kokiu atveju. Ignoravimas gali liūdnai baigtis. Paprastai gelbsti tai, kad lingė nėra gerai priveržta ir vienas jos galas slidinėja. Norisi šią problemą išspręsti teisingai. Sprendimas prasideda nuo problemos pripažinimo. Kaip reguliuojamos šio lėktuvo sėdynės? Nesimato nei pedalų, nei sėdynių reguliavimo. Dar šis tas: https://www.youtube.com/watch?v=r7MfvJUO--w [ Redaguota Pr Kov 13 2017, 09:29 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Dar padariau eksperimentą -1m liniuotė, išlenkta per vidurį nuo tiesės 2 cm, sutrumpėjo 0,7 mm, išlenkta 4 cm - 2 mm. Išlenkus pusmetrį ir sutrumpės gal pusmetriu, progresinė priklausomybė. Šitą eksperimentą mes abu darėme prieš 3 metus. Aldzhaimeris ? | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Kažkaip jūs čia per giliai kapstot.Nežinau,kaip teorija,matomai reiktų skaičiuoti jėgas,veikiančias atskiras lingės dalis,bet praktikoje viskas paprasčiau ir niekas ten nieko nelaužo.Pridedu pora nuotraukų,kaip padaryta Kitfoxe,gal suprasit.Pirmoje nuotraukoje apačioje matosi du sudvejinti lingės tvirtinimo mazgai.kaip rašiau,lingė KIETAI,be jokių gumų suspausta tarp dviejų duralio apkabų.Tos apkabos tvirtinamos dviem varžtais,lygiaigrečiais šoninei kabinos fermai,arba statmenai lingės ašiai.Gaunasi šarnyras,leidžiantis lankstytis lingei ir nelaužyti fermos.Dėl pailgėjimo-patrumpėjimo,galvoju,kad pagal lėgas lingė pagrinde dirba dalyje tarp kabinos ir rato.O tas vidurinės dalies vaikščiojimas aukštyn-žemyn yra labai mažas. teoriškai,gal ir turėtų keistis atsumas,bet praktika rodo,kad tokia schema veikia ir niekas ten nesulūžta | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Visai pritariu Vytui, tik va Rolandas ... | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Galų gale pažiūrėkit į automobilio linges-vienam gale visada būna svirtis ilgio pokyčiams kompensuoti. Prie ko čia automobilio lingė ? Automobilyje abu lingės galai įtverti o ratas , tiltas stovi vidury lingės , todėl ir reikalinga svirtis ilgio pokyčiams kompensuoti , lėktuve gi viename lingės gale ratas , kitame gale rėmas , kas čia ką gali laužyt ? Manau stora ir ne kietai pripūsta padanga dirba kaip automobilinės lingės svirtis ilgio pokyčiams kompensuoti [ Redaguota Pr Kov 13 2017, 08:03 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | vytautas 42 rašė ... Galų gale pažiūrėkit į automobilio linges-vienam gale visada būna svirtis ilgio pokyčiams kompensuoti. Prie ko čia automobilio lingė ? Automobilyje abu lingės galai įtverti o ratas , tiltas stovi vidury lingės , todėl ir reikalinga svirtis ilgio pokyčiams kompensuoti , lėktuve gi viename lingės gale ratas , kitame gale rėmas , kas čia ką gali laužyt ? Manau stora ir ne kietai pripūsta padanga dirba kaip automobilinės lingės svirtis ilgio pokyčiams kompensuoti Kalbama ne apie laisvus lingės galus, o apie kietai pritvirtintą centrinę dalį. Tarp tvirtinimo vietų šiuo atveju 1 m. Jei centrinė dalis deformuojasi pora cm, tvirtinimo vietos suvaikšto apie 3 mm. Kietai priveržus lingę, labai stipriai apkraunamas rėmas, galų gale kažkuris šonas vis vien praslysta. Todėl ir reikėtų lingę tvirtinti per gumą, poliuetaną ar dar kaip nors, kad deformacijos vyktų prie mažų jėgų. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System