Mano Sparnai: Diskusijos / Gamykliniai lėktuvai / FK-9


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytautas 42
Pr Kov 13 2017, 09:39
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Aš ne konstruktorius , bet mano durna galva sako , kad pagal viską turėtų lankstytis laisvi lingės galai , o kad nejudėtų pritvirtinta lingės dalis ar nebūtų įmanoma tarp tvirtinimo taškų ( 1 m ) įdėt dar vieną tvirtinimo mazgą ? Arba kam ta abrakadabra - dedame dvi atskiras puslinges ? Gal labai nenusišnekėjau ...
Į viršų
Rolandas
Pr Kov 13 2017, 09:52
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

vytautas 42 rašė ...

Aš ne konstruktorius , bet mano durna galva sako , kad pagal viską turėtų lankstytis laisvi lingės galai , o kad nejudėtų pritvirtinta lingės dalis ar nebūtų įmanoma tarp tvirtinimo taškų ( 1 m ) įdėt dar vieną tvirtinimo mazgą ? Arba kam ta abrakadabra - dedame dvi atskiras puslinges ? Gal labai nenusišnekėjau ...

Tai ir mes panašiai mąstom...
Į viršų
vytas
Pr Kov 13 2017, 10:31
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
jau kai supyksiu,tai pradėsiu paišyt...Bet dar ne šiandien.Pradėkim nuo to,kaip dirba lėktuvo lingė ir kokia jos forma. Kaip žinia,lingė dalyje nuo kabinos iki rato yra siaurėjanti į rato pusę.Kitaip tariant lingės skerspjūvio plotas link rato yra mažėjantis.Taip daroma tam,kad artėjant link rato petys mažėja ir lenkimo momentas atatinkamai mažėja.Tam,kad lingė dirbtų visame ilgyje vienodai,mažėjan lenkimo momentui,mažinamas skerspjūvis. Už lingės tvirtinimomazgo prie šoninės fermos centrinė lingės dalis yra apkraunama labai maža jėga,nes petys toje vietoje yra sąlyginai mažas.realiai,tas petys yra apie 25-30mm,t.y nuo lingės išilginės ašies iki tvirtinimo prie šoninės fermos varžto ašies.kai tuo tarpu tarp rato ašies ir tvirtinimo mazgo yra sakykim apie 500mm.Be to lingės skerspjūvis centrinėje dalyje yra didžiausias.Todėl realiai centrinė lingės dalis lankstosi nykstamai mažai.
Tai galiu iliustruot pavyzdžiu,kai atvežto man Kitfoxo po avarijos lingės galai buvo nuo smūgio beveik išsitiesę,bet centrinės dalies įlinkis buvo gal tik 10mm.Dar daugiau;-jei jau labai būtų suvaikščiojusi vidurinė lingės dalis,būtų suklupdyta ferma ,einanti skersai kabinos ties lingės tvirtinimo vieta.O ji buvo sveikutėlė...taigi

[ Redaguota Pr Kov 13 2017, 10:34 ]
Į viršų
NNN
Tr Kov 15 2017, 09:30
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Tai kad jau viskas nupiešta
Į viršų
SKR LT
Tr Kov 15 2017, 10:06
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
Pas mus tai taip.

Į viršų
PovilasK
Pr Bal 10 2017, 10:44
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Vainius užvedė ant kelio...
Virš lingės - teflonas.




Daugiau informacijos [21-22 psl]:
http://www.fk-lightplanes.com/allegati/note/41/FK9%20MkV%20MM%20Rev2.pdf


[ Redaguota Pr Bal 10 2017, 10:46 ]
Į viršų
Tinklalapis
Rolandas
An Spa 02 2018, 10:11
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Radau kur gamina šiuos lėktuvus. Nuo mūsų 600km Krosna.
https://www.facebook.com/Fusion-Aeronautics-325720510850734/?ref=bookmarks

https://www.fusionaeronautics.com/contact-us

[ Redaguota An Spa 02 2018, 10:15 ]
Į viršų
Rolandas
Tr Spa 03 2018, 10:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Nuotraukos iš gamyklos:
https://www.facebook.com/325720510850734/photos/a.1626659774090128/1626661214089984/?type=3&theater

Plieninė santvara įklijuojama kaip sklandytuve. Puikus sprendimas, nežinau nei vieno plastikinio sklandytuvo be plieninės santvaros centre.
https://www.facebook.com/325720510850734/photos/a.1222954261127350/1222954967793946/?type=3&theater

Firma netinginiauja
https://www.facebook.com/325720510850734/photos/a.408971662525618/759421264147321/?type=3&theater
Į viršų
justas
Tr Spa 03 2018, 06:36
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Na santvaros neturi nei remos aircraft nei CT nei kruva kitu lektuviuku. Praktiskai tai vienintelis lektuvas kuris turi santvara ir turi jis ja ne del to, kad tai logiskiausias sprendimas, o del to kad jo konstrukcija atmigravo nuo kitfoksinio varianto kuriame plastiko nebuvo. jei is pat pradziu but buves projektuotas plastikui neturetu jis tos santvaros isvis. Taciau ta santvara zinoma turi pliusu, ir pirmiausia kaip minejau ja lengviau suprojektuot. Taciau pvz toki lektuva jau reiktu projektuot skaitmeniniu budu. Plius remui suvirint jau reik gero stapelio. Plius ta rema ileist i kevala irgi turi but viskas labai tikslu. juk pazekit net duru vyriams isemas reik preciziskai atitaikyt. Remas vidui labai kaip anglai sako tight. Nepaliksi tarp jo ir kevalo po 2 - 3 cm atsargai. Vadinas irgi remas suvirintas turi but tiksliai kad nebutu taip kad kazkur vamzdelis lauk islenda. Zodziu yra reikalu su tokiu variantu. O islosiama dar klausimas ar daug. Net kedes panasu kad ne ant remo stovi o ant kevalo. (matosi nuotraukoi reguliavimas ju) Gal nebent tik lengvesnes avarijos atveju ta centrine dalis labiau apsaugota. Bet irgi klausimas. Kas del profilio cia stovi wortman o laminarinis profilis irgi.
Į viršų
Rolandas
Tr Spa 03 2018, 06:56
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Sutinku Justai. Su metaliniu rėmu lengviau suprojektuot. Turint kietą ir gerai pragalvotą projektą, rėmas nereikalingas.

O koks konkrečiai Vortmanas ten panaudotas?

[ Redaguota Tr Spa 03 2018, 07:36 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0958sek,0.0150iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,925kb