Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
VFR Chart 2017,03 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5571 | Manau kad Voldas-Fox teisus. Kiek aiškinausi, tai dabartinis 0,025 dažnio žingsnis smulkinamas dar į tris dalis. 0,025/3=0.00833, arba vadinamas 833. Todėl visi seni dažniai išlieka, tik atsiranda galimybė tarpuose įgrūst dar po 2 dažnius. Tai būtų: 125,0000 125,00833 125,01666 125,025 125,03333 ..............ir t.t. Esami dažniai patamsinti. Jei reforma įvyks, visi LT radijo dažniai sutilps į 0,33 Mhz, vietoje dabartinio 1Mhz. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Rolandas rašė ... Manau kad Voldas-Fox teisus. Kiek aiškinausi, tai dabartinis 0,025 dažnio žingsnis smulkinamas dar į tris dalis. 0,025/3=0.00833, arba vadinamas 833. Todėl visi seni dažniai išlieka, tik atsiranda galimybė tarpuose įgrūst dar po 2 dažnius. Tai būtų: 125,0000 125,00833 125,01666 125,025 125,03333 ..............ir t.t. Esami dažniai patamsinti. Jei reforma įvyks, visi LT radijo dažniai sutilps į 0,33 Mhz, vietoje dabartinio 1Mhz. Visiškai pritariu ir dar pridedu, kad reikalo užbalamūtinimui, naujų radijo stočių parodymai buvo padaryti tokie, kad esant tiem patiems dažniams, skirtųsi senų ir naujų stočių displėjuose rodomi skaičiai; ką beje ir įrodo Povilo pateikta lentelė. [ Redaguota Tr Geg 24 2017, 03:13 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | PovilasK rašė ... 1) Panaikinti RMZ zonas apie aerodromus, leisti mokyti - tai leis naudotis 25 kHz (Airija taip planuoja iki 2024 gyvent. Motyvuoja tuo, kad pilotai nepasiruošę ir 8.33 įvedimas - sumažins saugą) Taip, taip !!! | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 748 | Surašyti abu kanalai - tiek 8,33, tiek 25 khz. Dažnių pradžios sutampa, pabaigos - ne. Kanalas 1: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,00000 ir aukščiau 125,00833. Kanalas 2: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,00833 ir aukščiau 125,01666 Kanalas 3: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,01666 ir aukščiau 125,02499 Su senais 25 kHz kanalais Jūs girdėsit visus tris kanalus (dėl to girdim boengus), tačiau jie negirdės jūsų. 8.33 stotys bus aerodromuose. Skrendant su 25 kHz - aerodromai negirdės jūsų, jūs girdėsit aerodromus. [ Redaguota Tr Geg 24 2017, 05:47 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | PovilasK rašė ... Būdai spręsti problemą - kol kas du: 1) Panaikinti RMZ zonas apie aerodromus, leisti mokyti - tai leis naudotis 25 kHz (Airija taip planuoja iki 2024 gyvent. Motyvuoja tuo, kad pilotai nepasiruošę ir 8.33 įvedimas - sumažins saugą) 2) Prašyti ES/ICAO reikalavimų įsigaliojimo atidėdėjimo (CAA lyg ir bando kažką)... Vėlgi, atsižvelgdamas į anksčiau išdėstytus argumentus, neprtariu. Yra trečias būdas: Įvesti 8,33 tinklelį, o visus BA svarbius dažnius (visi AD +3 x informacija + 4 x TWR) palikti sename tinklelyje ir leisti naudotis senom stotim. Tam, kas neskraido į europinį užsienį, pilnai pakaks. Beje, jeigu kada nors esate skaitę Lietuvoje publikuojamus NOTAM, jum tiesiog privalėjo kristi į akis, kad valstybė, savo, t.y. valstybės oraiviams kuo puikiausiai pritaikė tokį sprendimą. Matyt taupo mokesčių mokėtojų pinigus... B 0250/17 Sausio 31 VILNIUS FIR – 1701312200/NUOLAT. Valstybiniai orlaiviai, skrendantis virš FL 095 ir negalintis komunikuoti 8.33 kHz kanalų išskirstymo dažniais, gali naudoti 25 kHz kanalų išskirstymo dažnius: Vilniaus ACC/sektoriuje L – FREQ 133.300 MHz, Vilniaus ACC/sektoriuje E – FREQ 135.375 MHz, Vilniaus ACC/sektoriuje U – FREQ 132.275 MHz. Pakeiskite ENR 2.2, 2.2.3 punktą lentelėje, 4 stulpelį ir AIP puslapius ENR 6.1.3-1/6.1.5-1 (radijo duomenų langeliai). Taigi, netgi precedentas yra, reikia tik jį griebti, sukąst kietai dantimis ir niekada nebepaleist... | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | PovilasK rašė ... Kanalas 1: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,00000 ir aukščiau 125,00833. Kanalas 2: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,00833 ir aukščiau 125,01666 Kanalas 3: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,01666 ir aukščiau 125,02499 Gal gali pateikti pirminį šitų duomenų šaltinį? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 748 | Valdas-Fox rašė ... PovilasK rašė ... Kanalas 1: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,00000 ir aukščiau 125,00833. Kanalas 2: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,00833 ir aukščiau 125,01666 Kanalas 3: 8,33 antenos filtras pjauna viską žemiau 125,01666 ir aukščiau 125,02499 Gal gali pateikti pirminį šitų duomenų šaltinį? pvz https://wilcoair.nl/833.html | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 748 | Dar tiksliau http://www.eurocontrol.int/sites/default/files/article/content/documents/communications/2016-03-frequency%20table.pdf | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Nebelabai galiu diskutuot, nes reikia eit ruošti galimam skrydžiui Trrumpai: Tavo dokumentai nepateikia jokių duomenų apie senus/naujus reikalavimus transiverio selektyvumui (t.y. tam ką tu vadini anteniniu filtru), išskyrus implicitinius - bet kokio imtuvo slektyvumas negali būti prastenis nei kanalui tenkanti dažnių juosta. Todėl teoriškai tokia problema gali būti, bet čia gali būti skirtumai tarp egzistuojančių 25 kHz trasnisverių. Nors bent jau teoriškai visiškai nėra prasmės siųsti 8kHz juostą o imtuvą daryti 25Khz juostos. Beje, paskutinis paveiksliukas paneigia Tavo teiginį apie tinkelių nesutapimą: pažiūrėk kaip gražiai 132.050MHz dažnis virsta kanalo numeriu 132.055 naujame tinklelyje | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 748 | Valdas-Fox rašė ... Nebelabai galiu diskutuot, nes reikia eit ruošti galimam skrydžiui Trrumpai: Tavo dokumentai nepateikia jokių duomenų apie senus/naujus reikalavimus transiverio selektyvumui (t.y. tam ką tu vadini anteniniu filtru), išskyrus implicitinius - bet kokio imtuvo slektyvumas negali būti prastenis nei kanalui tenkanti dažnių juosta. Todėl teoriškai tokia problema gali būti, bet čia gali būti skirtumai tarp egzistuojančių 25 kHz trasnisverių. Nors bent jau teoriškai visiškai nėra prasmės siųsti 8kHz juostą o imtuvą daryti 25Khz juostos. Beje, paskutinis paveiksliukas paneigia Tavo teiginį apie tinkelių nesutapimą: pažiūrėk kaip gražiai 132.050MHz dažnis virsta kanalo numeriu 132.055 naujame tinklelyje Valdai, nusileisk ant žemės su savo demagogijom, grįžtam prie esmės. 1) Ne "papildomi dažniai" įsiterpia - o esamas kanalas skaidomas į tris. 2) Transliuoti 8,33 kHz juosta, o priimti 25 kHz... Dažnai užplaukia taip? 3) Yra du keliai kažką keisti, rašiau anksčiau. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System