Mano Sparnai: Diskusijos / Važiuoklių klausimai / Tepalas amortizatoriuose


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Važiuoklių klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Tepalas amortizatoriuose
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Algirdas L
Pn Kov 24 2023, 09:57
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 539
Teisu Rolandas, tokia shema tinka tik asfaltui, nors lengvai sukonstruojama, paprasta. Pernai bandžiau įrodyti ir Stundžiai.
Į viršų
Arturas Stundzia
Št Kov 25 2023, 05:00
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 611
Algirdai, tikrai neklausau tavo nesąmonių apie važiuoklės, nes pas mane visų pirma netokia ir tu čia neturi jokios patirties
Į viršų
Rolandas
Št Kov 25 2023, 08:16
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5565
Algirdas yra padaręs du puikius lėktuvus-"Machaonas" ir "Atgimimas. Po šiai dienai niekas geresnių ir lengvesnių nepadarė. Tad patirties jis turi. Ne kartą ginčijomės, ne kartą įrodė kad konstruoti moka.
Į viršų
Rolandas
Št Kov 25 2023, 08:46
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5565
Forumas reikalingas mandagiai diskutuoti ir rasti teisingą sprendimą.

Nupiešiau Star 2 ir Technam važiuoklių jėgines schemas. Jos vienodos, sunkiai įveikiančios kliūtį. Jei lėktuvas per kliūtį važiuotų atbulomis, ratas nesunkiai perliptų. Daugumos lėktuvų važiuoklės taip ir padarytos-galinčios įveikti kliūtį, tačiau jos ne tokios paprastos ir elegantiškos.




Į viršų
Arturas Stundzia
Sk Kov 26 2023, 10:33
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 611
Liūdina tai, kad ir tu Rolandai mastai klaidingai, nagi pasidomėk truputi kaip sutvertas brangių lėktuvų važiuoklės, pradėk nuo naikintuvu
Į viršų
Rolandas
Sk Kov 26 2023, 01:50
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5565

Arturas Stundzia rašė ...

Liūdina tai, kad ir tu Rolandai mastai klaidingai, nagi pasidomėk truputi kaip sutvertas brangių lėktuvų važiuoklės, pradėk nuo naikintuvu

Kas schemoje klaidinga?
Į viršų
KL
Sk Kov 26 2023, 03:01
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Rolando schema iš esmės teisinga (nors apkrovos nuo plytos kryptis - galima ginčytis). Bet jo pastabos teisingos absoliučiai standžiai konstrukcijai. Tokių nebūna. Užvažiavus ant plytos viskas deformuojasi/spyruokliuoja:

- Pirmiausiai padanga. Kuo didesnė padanga, tuo mažiau bijo plytų. Su "tundra" beveik nepajunta.
- Antra, pati šakė, jeigu teisingai parinkta, dirba kaip torsionas.
- Trečia, spyruokliuoja pati koja, susiriečia žemyn. Jos dažniausiai yra iš gero grūdinto plieno, kurio charakteristikos artimos spyruokliniam. Blogiausia, kai vertikali ašis įsirausia į žemę, arba ratas pasiekia koją.

Taip, tokios važiuoklės nėra idealios (plytos, šimmi ir pan.), bet jos turi daug privalumų. Todėl populiarios ne tik tarp mėgėjų, bet ir tarp serijinių (Cirusai, Daimondai ir t.t.).
O jeigu kas nori važinėti per plytas - tam yra taildraggeriai ir tundros
Į viršų
Arturas Stundzia
Sk Kov 26 2023, 07:03
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 611
Per plytas nevažineju , bet jau priskraidyta virš 200 val. galiu pasidžiaugti ,kad dirba puikiai taip pat ir šimio nebūna , esmė tame , kad šakės pasisukimo ašis yra išnešta prieš rata ir yra statmena grunto atžvilgiu .
Ratas pats centruojasi .
Jam nereikia jokio valdymo.
Į viršų
Rolandas
Sk Kov 26 2023, 07:49
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5565
KL rašė ...

Rolando schema iš esmės teisinga (nors apkrovos nuo plytos kryptis - galima ginčytis). Bet jo pastabos teisingos absoliučiai standžiai konstrukcijai. Tokių nebūna. Užvažiavus ant plytos viskas deformuojasi/spyruokliuoja:

- Pirmiausiai padanga. Kuo didesnė padanga, tuo mažiau bijo plytų. Su "tundra" beveik nepajunta.
- Antra, pati šakė, jeigu teisingai parinkta, dirba kaip torsionas.
- Trečia, spyruokliuoja pati koja, susiriečia žemyn. Jos dažniausiai yra iš gero grūdinto plieno, kurio charakteristikos artimos spyruokliniam. Blogiausia, kai vertikali ašis įsirausia į žemę, arba ratas pasiekia koją.

Taip, tokios važiuoklės nėra idealios (plytos, šimmi ir pan.), bet jos turi daug privalumų. Todėl populiarios ne tik tarp mėgėjų, bet ir tarp serijinių (Cirusai, Daimondai ir t.t.).
O jeigu kas nori važinėti per plytas - tam yra taildraggeriai ir tundros


Padanga žinoma spyruokliuoja, tačiau visi geležiniai daiktai ne, na nebent taip suprojektuoti. Pvz. Technam pagrindinis vamzdis lašo formos, apie 65 mm didžioji lašo ašis. Kokia ten gali būti deformacija?
Žinoma, bet kuri schema turi teisę egzistuoti, ypač tokia plačiai naudojama. Kalbam apie jos trūkumus. Ir kad joks stiprinimas, jokie stebuklingi amortizatoriai tų trūkumų nepašalins.

Dėl šimio-iš praktikos važiuoklė visada šimiuoja ant kietos dangos. Ant žolinio tako nešimiuoja.
Į viršų
Algirdas L
Pr Kov 27 2023, 10:44
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 539
Rolandai, Tavo schema akivaizdžiai teisinga, tik padarei klaidą - paaiškinimo užrašas turi būti po dešiniu paveikslėliu.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0832sek,0.0089iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,889kb